Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Škoda Octavia II 2.0 TDi DSG

Od: michak odpovědí: 9 změna:

Dobrý den,

přemýšlím o koupi Škody Octavie II 2.0 TDi s automatickou převodovkou DSG v kombi verzi. Chtěl jsem se zeptat, je na tyto vozy spoleh i když maji najeto 200 - 250 tisíc? Sám předpokládám, že bych najezdil zhruba do 10 000 km za rok MAX, ani možná to ne. Jak jsou na tom tyto púřevodovky po tolika kilometrech?

 

 

9 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
Předně nevím proč diesel když najedete tak málo km za rok.
DSG vydrží mnoho km ale jakmile se v něm musí měnit spojky tak desetitisíce létají, tak pozor na to.
A pokud fakt trváte na naftě tak berte 2,0 TDI s 16 ventily a výkonem 103kW do roku 2010.
Spolehlivé motor navíc ještě bez filtru pevných částic.

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490
10k za rok a naftu?
Ojety naftak teto kategorie je kasicka.

 

michalk*
hodnocení

Nerozumim ... vysvetlite mi to?

Znamená to že vás bude stát servis a hlavně investice mooooc peněz a najezdíte s tím autem taaak málo že ve finále na tom proděláte kalhoty.
Já hned řikal že na naftu to je malé nájezd.
Na investice si tím pádem musíte vydědat jinak ( než ušetřením za palivo oproti benzinu).
jenda2*

Neberte to vážně. Vůbec to není obecné pravidlo. Octavie najedou 400000 km při správné kvalitě olje nebo 200000 u řidiče blázna. Díly z druhovýroby jsou naprosto v pohodě. Nesmíte je kupovat u značkového servisu, který ceny ND počítá součtem datumu a velikosti bot gen. ředitele. !

 

michak
hodnocení

Dekuji za vysvetleni. Ja se praveze zacal divat na naftaky protoze jej maji i lidi okolo me. Vetsina kupuije stale naftaky a nikdo si nestezoval. V tom pripade se budu muset mrknout po benzinu, zda se dela v benzinu ...?

Jak velky muzu byt rozdil ve spotrebe, pokud se bavime nafta vs benzin s DSG prevodovnou u objemu 1.8 - 1.9 l?

Jak poznám, že DSG převodovka je špatná resp. blíží se její doba výměny?

Jedna ze základních pouček automobilisty zní: " nikdy si na svý auto nestěžuj ani nejlepšímu kámošovi...rozkecá se to a pak to auto žádnýmu svýmu známýmu neprodáš a ještě je člověk za trubku co do auta sype peníze...přitom ostatní jsou na tom podobně jen mlčí a chválí si spotřebu" o ceně faktur ze servisu mlčí...na ty zeptejte!
Jinak 1,8 TSI jezdí s DSG za necelých 8 litrů...
A opotřebení spojek jednou přijde...začne cukat, prokluzovat a pokud v něm nikdo neměnil olej tak všechno přijde ještě dřív.
Berte manuál!
doplněno 01.02.16 17:32: Vezmeme-li ovšem vpotaz spolehlivost 1,8TSI tak ruce pryč...
Zlobící rozvody se dají vyměnit ale na vysokou spotřebu není řešení levný.Není to moc vzorné motor ale dokud není problém jezdí fantasticky.
Pokud chcete OCT II v benzinu tak jedinně raritní motor co dávali i do Golfu...1,4 16V...i u něj třeba měnit rozvody ale pouze v rámci nutnosti nikoliv proto že by selhávaly atd. jak u TSI.
Ber jak ber nic lepšího ve dvojce není...u jedničkové Oct je to 1,8T a 2,0MPI
jardaa82*

Já si myslím, že OCT II 1.6 MPI ...je dobrá volba.

 

daniel*
hodnocení

0x

Nafta se vyplatí když máte velký nájezd kilometrů - to 10tis km není, automatická převodovka DSG jako taková špatná není, ovšem ve chvíli kdy se jakákoliv automatická převodovka rozbije tak peníze lítají ani nevíte kam a jak. Mě osobně přišla automatická převodovka v octavii přišla jak kdyby občas nevěděla co dělat a byla taková nějaká zpomalená - faktem ovšem je že jsem zvyklí na manuální převodovku, takže to bude spíše jen můj pocit.

Do bazaru si vemte sebou automechanika, sám pořádně nic nepoznáte.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]