Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
poté, co mi u Opela před 3 lety odešlo elektronické vstřikovací čerpadlo, předělal mechanik motor na starší verzi s mechanickým čerpadlem a manuálním akcelerátorem. Z toho důvodu neustále svítí kontrolka řídící jednotky. Vozidlo je už 16 let staré a nechtěl jsem, aby cena nového čerpadla vyšla dráž, než je hodnota vozu :o)
Bude to velký problém na STK dle nových pravidel?
Děkuji
PPK
Pokud se neměnil blok a další díly mimo vstřik.čerpadlo tak se nic neděje,ale asi bude problém se svítící kontrolkou ŘJ!
Podle starých podmínek by neprošlo jen a pouze při změně typu motoru i kdyby se měnil celý blok!
Nevím jak u Opela a škodovek,U PSA bylo jedno zda-li D či TD-pokud zůstal stejný typ motoru bez ohledu na vstřikovací čerpadlo Roto-diesel,nebo Bosch /mechanická/ a Lucas (se spoustou el kurvítek).Prostě blok-motor je stále bez ohledu na čerpadlo stejný,jen rozdíl-Bosch se nikde na cestě jen tak nevys... kdežto Lucas se díky elektrice může kdykoliv peserýnkovat!
U starší dokonce bylo jedno zdali se zamění TD za D ! a 1,8 s 1,9 !
Podle dnešních podmínek kdoví.Záleží jak je to stanoveno díky diagnostice!
To je samozrejme nesmysl. Prestavba "elektronickeho" TD na "mechanicke" TD byl a je neschvaleny zasah. Nebo snad chcete tvrdit, ze kdyz Felicii osadim misto vstrikovani karburatorem, tak je to OK?
nemám představu jak moc to jde na pohled poznat.. ale předpokládám, že techniky na stk nezajima, jestli tam je original čerpadlo.. je zajímají především označení motoru.. tak samo si tam mužu dat jinačí turbo a taky to nepoznají protože to navíc nejde vidět.. důležité je at je to papírově ok, splní to limity kouřivosti. ta kontrolka raději at nesvítí..
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.