Nejste přihlášen/a.
Dobrý den, rozvítila se mi kontrolka mazání oleje, jel jsem hned servis samozřejmě výměna oleje,čidla.. hodinu vše ok po hodině vyskočila kontrolka znova.. nad 3000 otáček.. když jsem dal nohu z plynu pod 3000ot. vypla se.. po nějakém čase už blikala stále.. v servise říkali že je vše opravené.. tak kde může být chyba? dík
chyba je v servise - pokud něco opravili a závada se stále projevuje, neopravili to dobře nebo udělali následně něco špatně - reklamujte
Pokud vyměnili čidlo za nové, je celkem jedno co udělali s olejem. Mazat by musel i starý olej, ba dokonce víc, protože je pravděpodobně hustší. Tedy chyba je v motoru, kde se tlak někde ztrácí, ale kdo, to se dá zjistit jen měřením a poté rozebráním. Může se jednat o banální chybu (přepouštěcí ventil propouští) nebo to utíká v ložiskách kliky a ojnic - to je horší. V každým případ to nemaže a je to nepoužitelné. Zničíte motor, pokud pojedete.
Tak za první,reklamovat práci servisu a pak hned vyměnit servis. Pravděpodobně budeš mít špatné olejové čerpadlo-s otáčkami ztrácí tlak. Je možné i že je to tlakovým čidlem-pokud tam dali nějakou nejlevnější napodobeninu tak ta může být špatná už při montáži.
Auto ODTÁHNOUT do dobrého servisu,změřit tlak oleje a určit závadu-pokud je nízký tlak oleje tak jízdou riskuješ velice vážné poškození motoru-motoru nestačí když to tam nějak slabě vyvěrá,mazání motoru je tlakové-proto tam máš tu červenou kontrolku,když se rozsvítí,motor okamžitě vypnout
No a v neposlední řadě jste nám zatajil typ auta. Skoro bych si troufl hádat. Není to světově proslulý motor 2.0 16V TDi BVE nebo 2.0 16V TDi BWV nebo 2.0 16V TDi DPFBUZ nebo 2.0 16V TDi DPFBMR a nebo 2.0 8V TDi DPFBMP? Tyto motory mají velmi "povedené" čerpadlo oleje se zabudovaným tzv. kurvítkem. (šestihran).
To snad ani není pravda. V servise vyměnili čidlo aniž by změřili tlak oleje. Fušeři.
Dřív byl olejový měřák stabilně na přístrojové desce. Někteří tuneři si ho tam dávají coby nadstandard ale dřív to býval standard. Servis by měl rozhodně vědět jaký jsi měl původně tlak oleje, ne podle nějakého čidla z druhovýroby ale podle napojeného měřáku.
Jinak příčin proč spadl tlak může být hned několik. Od nízké hladiny oleje v klikovce. Auto mohlo začít žrát olej a vůbec, vyjmenovávat všechno nelze ale kvalitní servis by to měl mít zjištěno. V každém případě se nechat do opravy dotáhnout anebo dovézt.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.