Nové úsporné a spolehlivé auto

Od: Datum: 23.01.16 20:37 odpovědí: 34 změna: 20.04.16 12:36

Zdravím, potřeboval bych poradit s výběrem nového auta. Auto bych chtěl koupit nové nebo nějaký předváděcí vůz do cca 350 000 Kč. Nyní mám Hyundai I30 a mám s ním neskutečné problémy...

Nebráním se jakémukoliv palivu Benzín, nafta, CNG nebo LPG ročně najezdím okolo 20 000 km.

děkuji za rady ...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mzxy
Datum: 23.01.16 20:55

dvojkové superbéčko 1.8 benzin

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.01.16 20:59
avatar

Nebranil bych se Fabii 3 v kombiku 1,2tsi 81kw.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.01.16 16:09

A co turbo? jsou ty motory odzkoušené?

Datum: 23.01.16 21:05
avatar

s takovym najezdem a s takovym rozpoctem si udelejte radost (tim myslim kvalitni ojety automobil renomovanych znacek) a ne nejakou lidovou plecku z pasu se zakladnim pridusenym motorem a nulovou vybavou, kterou za rok neprodate ani za 200


doplněno 23.01.16 21:48:

kdyz to je tezko no, za takovou cenu jsou nova auta spise lidovky, pokud nema neco v zaloze nejaky cinan :) ale mrknete se na tipcars.cz a nastavte v hledani min vykon 80kW, spousty aut maji odpocty dph, hlavne tech novejsich a lepsich znacek

Ohodnoceno: 0x
 
Od: dave245
Datum: 23.01.16 21:06
Doporučoval bych daciu daster
Ohodnoceno: 1x
 
Od: jenda2
Datum: 12.04.16 16:51

Tak romské auto naprosto jistě není dobrá volba. Nafťák je drahý a benzíňák žere i trávu kolem cesty.

Jedině auta VW nebo Škoda, Audi.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.01.16 21:22

Právě jsem narazil na Citroen C-elyseé s motorem 1,2 pure tech, co myslíte?

Nové auto chci z důvodu, že mám možnost auto koupit na firmu, tudíž odpočet DPH...

u staršího je to trochu problém a pak bych chtěl auto přestavět na LPG...

jinak koukám na doporučená auta, dacia je spolehlivá, to mi říkalo více lidí, ale co se týká vzhledu, tak se mi né uplně zamlouvá... :(

Od: dave245
Datum: 23.01.16 21:33
Kupte si Dácii daster je levná a úsporná , není řešit vzhled auta , me se ale líbí vzhled Dácii :) jo a Citroen a bych raději nedoporucoval
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 23.01.16 23:15
avatar
Daster ci logan v lpg. Zadna vyhra a interier jak ve favoritu , ale jednoduche auta.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: k2
Datum: 24.01.16 12:29

Duster je levny a usporny? Za 1/4milionu je mraky uspornejsich aut. Pokud chce tazatel auto s malou spotrebou, tak je nesmysl mu doporucovat cokoliv se svetlou vyskou vetsi, nez "normalni osobak".

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jenda2
Datum: 12.04.16 16:52

Dacia Duster je úsporné auto... No to je div světa. Vždyť ten motor vůbec nejede, na 100 Km rychlost to točí 3000 ot/min.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.01.16 00:19
avatar

Citroen C-elysee je dobré auto, není ale přiliš malé ani lehké a kombinace takového auta a malého motoru není štastná, nemají tah, musí se více vytáčet, pokud chcete trochu jet budete mít vyšší spotřebu. pokud benzín berte 1.6VTi pokud diesel tak 1.6HDi - ty se do tohoto modelu dodávají, jsou o trochu hlučnější než zmíněná 1.2 ovšem 1.6HDi je velmi dobrý motor, má dobrou spotřebu, pěkně jede a je spolehlivý.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 24.01.16 00:12
avatar

Vyberte si auto které se vám líbí, zajděte do showroomu a svezte se a rozhodněte se které auta jsou vám tak nějak nejvíce sympatická, potom začněte zjištovat jaký motor je nejlepší.

Osobně po několika zkušenostech Škodovku nedoporučuji, ceny jsou dost vysoké, výbava nízka a spolehlivost nevalná ovšem jsme v čechách takže vám ji doporučí většina protože ji zkrátka většina lidí má.

Obecně se nedá poradit jaké auto je nejlepší, obecně každé auto bude spolehlivé a najede hodně pokud se budete věnovat údržbě, pokud se smířite s tím že to zkrátka bude něco stát tak není velký důvod aby auto nenajelo hodně kilometrů, nenechte se nalákat dlouhými servisními intervali, hodně výrobců dnes ve snaze nalákat lidi na to že ušetří za servis dají na auto servisní interval třeba jednou za 50tis. km apod, to auto to nejspíše ujede ovšem po 2-3 intervalech se stane že motor prostě odejde, jezděte tedy časteji - Olej měňte každých 10-15tis km, ikdyž je v manuálu napsáno více, měňte opravdu maximálně po 15tis km (pokud není uvedeno méně).

Z koupí nového auta odpadá spousta starostí, budete první majitel a tím pádem právě vy rozhodnete o tom zdali auto najede hodně nebo málo a právě o tom rozhodne udržba, nezanedbávejte ji a auto vydrží.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vernon
Datum: 24.01.16 09:42
Jasně, doporučuješ francouzský auto a nedoporučuješ Škodovku... Už to nehul!
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.01.16 10:15
avatar

České auto už to není hodně dlouho - klasická koncernovka za hodně peněz málo muziky. Škodovka byla skvělá, už prostě ale není.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kuky®
Datum: 24.01.16 11:28
Když CNG se spotřebou do 4,5kg plynu na 100km tak snad jen auta koncernu- Golf. Octavia. Leon. A3.
Když benzin tak Fabia s TSI a 81kW jezdí za 5,5 dlouhodobě.
Při dnešní složitosti nafťáků je jejich spotřeba na úrovni 5 litrů pasé.
Duster je jednoduché stroj které leccos snese o čemž drsně se tvářící městské leštěnky mohou maximálně snít.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.01.16 12:17

Dobrý den můžu se tady zeptat na názor o Nisan qaškai rv.2015 motor 1.2 85kw Děkuji

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kuky®
Datum: 24.01.16 13:25
Dle mě dobrý motoricky ale pořád maloobjemovka.
Do Qashqai patří benzinová 1,6 turbo se 120kW je úplně někde jinde a taky jezdí do 7 litrů.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: trek
Datum: 24.01.16 13:27

hlavně nekupujte francouzské auto, jsou to parodie na auta. Známý má P508 v práci jako služební (pro více osob) a tráví s tím většinu času po servisech. Náhradní díly neskutečně, ale neskutečně drahé a furt se to s.re. Dílenské zpracování hrůza, každou chvíli něco nefunguje apod. Nejdřív to chtěl každý a teď se na oddělení všichni perou o starou octavii.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.01.16 16:59

Tak jsem se díval na auta, které jste mi radili, celkem se mi líbí fabie III, ale u ní mám trochu strach s turbem v motoru 1,2 TSI. Pak nevypadá špatně Dacia Logan MCV na Daciu jsm slyšel hodně chvály, že mají dobrý motory atd... a však nikdy jsem v něm nejel co se tedy zítra snad změní a projedu se někde v prodejně. Teď však bych Vás chtěl poprosit, do jakého motoru by jste šli? Chci to dát do plynu LPG

Datum: 24.01.16 18:42

Za mě LPG NE starosti kolem plus kontrola stavu mínus víkon motoru a ubírá životnost motoru. Plyn parří do sporáku ne do auta. V průmeru se to sjednotí levej provoz drahá udržba rovná se benzín

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 11.04.16 23:39

To může napsat jen člověk co neví. I kdyby to mělo mít revizi každý rok tak se to pořád vyplatí. Nyní mám na felicii najeto 420 tisíc km,z toho tak 300 tisíc s LPG a motoru nic není,provoz za hubičku,nyní tankuji za 10 kč při spotřebě cca 8 litrů. To chce neošizený motor,normální poctivý motor to bez problémů vydrží a to tam ani není žádné přimazávání,nemám žádné speciální svíčky a nic takového,výkon+/- stejný. Na tý feldě si to nemůžu vynachválit,ale jak je to u nových aut s ošizenými downsizgny to teda si netroufám odhadnout

Ohodnoceno: 0x
 
Od: kuky®
Datum: 24.01.16 18:44
TSI do plynu zatím snad nikdo nedal.
Dacia má Logana 1,2 a Dustera 1,6 továrně v plynu...jezdí to za korunu na km.
Co víc chtít od tak jednoduchýho auta jako Dacia?
Mě b
doplněno 24.01.16 18:49: Mě by stačila Dacia Logan 1,2 v benzinu , s lpg mohou být do budoucna komplikace.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.01.16 19:14

Dacia už atmosferické motory 1,2 a 1,6 v LPG nenabízí, pouze doprodej skladovek...bohužel.

Ta 1,2 v Loganu MCV v kombinaci s LPG musí být totální lenoch.

Musí to být kombi? LPG z výroby má své výhody.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.01.16 21:12

Mám 10 minut, svěřím se co jsem odposlechl v hospodě. Známý měl pokrk investic do starých aut - TDI Škoda Octavia, tak pojal myšlenku, že se vysvodobí nákupem fungl nového auta, hezky se zárukou... tak si koupil v plné palbě snad za půl mega Škodu Rapida.Vše fngovalo do nájezdu asi 800 km, kdy mu auto u Barrandovského mostu kleklo do nouzového režimu. Odtah, asistence, cukrbliky že vše bude ok. Opraveno. Pak následoval pád do nouzového režimu asi po měsíci. Odtah, pokoušeli se zas o cukrbliky. Vystartoval na prodejce s právníky, že chce odstoupit od smlouvy a vrátit peníze, že tomu krámu už nevěří. Kupodivu se mu to nějakým zázrakem podařilo a řešil co koupit. Vsuvka, Rapid má 8 řídících jednotek. Nakonec, vyléčen z naivity a falešných představ o nových autech, koupil asi 20 či více let starého perfektně zachovalého Mercedesa 300 D a prý přede spokojeností jak kocour na sluníčku. Tož asi tak, nic není černobílé.


doplněno 25.01.16 21:27:

Jak jsem nakoupil, tak jsem se podělil. Logice transakce a motivaci i věřim a schvaluji, ovšem skočit z kompaktního Rapida do krávy dlouhé těžké Mercedesa a jezdit s tím po městě, to mi cool zrovna nepřipadá...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 24.01.16 21:51
avatar

nekomu holt trva dele nez pochopi, ze si ma koupit Auto :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: k2
Datum: 24.01.16 23:58

Ano, toto je opravdu historka hodna restauracniho zarizeni, protoze nikdo jiny ji snad ani nemuze brat vazne...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.01.16 11:44

Ale může. Spousty úplně nových aut kleknou. Jsou prostě složitá, elektonika je dnes odfláknutá. Navíc to pak většinou neumí v servisu opravit, protože diagnostika není všemocná.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: k2
Datum: 25.01.16 15:41

Takze Vy verite tomu, ze kdyz ma nekdo pokrk investic do "stare" Octavie TDI, tak ze bude vysvobozenim koupe dvojnasob stareho mercedesa s najetym 3/4milionem km?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.01.16 20:21

Do "staré Octávie" sou náklady ve stokorunách pokud se to dělá průběžně a né to nechat nsr...t na jednu hromadu pak je to v tisících. De o to kdo chce v čím jezdit a jak se stará. Holt chceš opicu musíš mít na banány

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 20.04.16 12:36

Ona ta oktávka nebyla ta první spolehlivá nesmrtelná řada, ale už asi ta druhá či třetí modelová řada, tam už je spolehlivost prý o dost horší. Jo, bajdvej, vstřiky na Oktávku prý stojí jeden cca 20.000 Kč a musí se měnit všechny... Oproti tomu origo vstřik Bosch na starého Peugeota TD je jednen za cca 1200 Kč. Takže asi je rozdíl vytáhnout z kasičky a dát za vstřiky na starej francouzskej krám 5 litrů a jezdit, nebo na novější oktávii 80 litrů a taky jezdit...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gerosimo
Datum: 11.04.16 22:11
Přidám do soudku. V době, když byl favorit nejnovějším produktem škody, tak se známý chlubil, že má favouše s palubním počítačem. Jel po dálnici a ten mu kleknul. Volal snad třetį AMK, až ten měl diagnostiku, jen napojení 2,5 litru oprava 4,5. Nechal tam šestku. Platy jsme měli 2,2 - 2,4. Pak si musel půjčovat na nájem a jídlo, ale hlavně měl v autě palubní počítač... Další známej si koupl yetiho a zjistil, že auto by mělo mít asistenta rozjezdu do kopce v jeho výbavě, ale nezaplatil si ho (5.000)asi. Dožadoval se asistenta u prodejce, v servisu a došel tak daleko, že žaloval automobilku. Jenže soud ho vyšel na vic, než platba za něj u prodejce a stejně ho nevysoudil. Pan chytrej.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.01.16 15:33
avatar

S tím CNG. Vozidel na CNG dnes v ČR jezdí poměrně málo - v řádech pár tisíc vozidel a s tím souvisí i nejvyšší nevýhoda vozů na CNG a tím je rozšířenost stanic kde lze CNG natankovat, mnoho stanic je navíc soukromých firem a tam často lze tankovat jen v učitý čas a za určitých podmínek.. další věcí je že CNG je vlastně tak levné jen díky velmi nízkému zdanění, dá se ovšem očekávát že to se velmi brzo změní zvláště pokud aut na CNG ještě přibude a vláda si toho všimne a CNG pořádně zdaní, nádrž na CNG podléha každoroční revizi, narozdíl od vozů LPG může CNG do krytých garáží...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.04.16 15:26
Mohl bych doporucit Seat Leon 2.0 TDI -předváděcí vuz. Motorizace ma vykon bud 110kw nebo 135kw. Spotreba kombinovana je okolo 5 litru. Auto je pohodlne
Nahradni dily nejsou moc drahe
Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.