Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Diesel trucuje, nechce se mu

Od: anony* odpovědí: 20 změna:

Dobrý den, mám dotaz.
Připadám si už jako blázen, jezdím do servisu snad každý týden s blbostma, tak se teď radši zeptám, o víkendu v servisu stejně nikdo není. Je to Renault Laguna BG0G06.
Čím to může být, že diesel najednou "nejede", tedy jede ale pomalu a divně. Vůbec autům nerozumím, třeba je to banalita. Při jízdě mám ,oproti běžnému stavu, v podstatě podřazeno o půl až jeden stupěň, i při velmi malé rychlosti. Pedál na podlaze a auto jede 50, zrychlí pouze když podřadím zase na trojku, vytočím to a přeřadím zpět. Jede stejně jako když kdysi vezlo asi půl tuny navíc, problém je že v něm teď jedu pouze já a nic navíc. Zdá se mi hlučnější.
Toto konstatuji po dvou delších projetích městem, s několika hodinovým odstupem.

Co se s autem dělo: Bylo v sobotu a následně v pondělí převáženo odtahovkou (špatný spoj u baterky, vypla elektronika), stálo pak 5 dní venku na mrazu. V autě se v servisu nikdo nehrabal, říkali že jen pohli něčím u baterky a naskočilo. Auto bylo vyzvednuto ze servisu a od momentu opuštění servisu, toto provádí.

Asi jsem paranoidní, ale je možné že při odtahování a manipulaci s autem někdo něco posral tak, aby to dělalo takové probémy? Nebo je to tou teplotou? Nepamatuju se, že by se mi někdy v zimě dělo něco podobného.
Díky za jakékoli info, fakt nevím čím to je.

 

 

20 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

rv*
hodnocení

2x

1. Málo vzduchu - děravé vzduchové potrubí mezi turbokompresorem a motorem, netěsní těsnění pod turbínou, vadné turbo.

2. Nouzový režim - někde na palubce by mohla svítit kontrolka nouzového režimu s omezením otáček motoru.

3-50 všechno možné

anony*
hodnocení

Mm, nic nesvítilo.. takže najednou z ničeho nic se něco posralo, během toho, co auto týden stálo na místě jo.. divné.

 

ronyx*
hodnocení

2x

Můj tip je elektronika - píšete, že se díky špatnému spoji u baterky vypla a asi se něco někde přenastavilo jinak, než má být. Takže vám asi nic jiného než servis, diagnostika a podle výsledku odstranění závady nezbude.

anony*
hodnocení

To mě taky napadlo, ale těžko říct, jak říkám po víkendu se do servisu chystám, jen mi to "nedá spát". :) Díky.

 

hodnocení

1x
avatar h0nz490
To vypada ze je auto v nouzaku.
Je treba to napichnout na diagnostiku.
Pokud blbne elektronika u francouze , muze to byt tydenni ritual se zastavit v servise a z auta bude kasicka.

 

hodnocení

1x
avatar jmlc

@anony - děkuji za krásné odpálkování rýpalů a gratuluji k vašemu charakteru. Tak slušne je poslat k šípku umí málo lidí - přitom to píšete jasně a konstruktivně. *palec*

Mám francouzské auto a nemám s tím problém. Každé starší auto potřebuje servis (některé i nové...). Zmíňka o nouzovém režimu a o vzduchu je ta nejpravděpodobnější, rady o diagnostice jsou logické a správné. Bohužel, jinak vám od stolu nikdo pomoct nemůže.

Kamarád měl potíže s lagunou a nechal to servisovat v autorizovaném servisu. Po týdnu se dověděl, že to opravit neumí - ten kamarád byl vůl a vůz dal do šrotu. Teď servisuje mercedes - a už chápe, proč jsem mu nadával. Autorizovaný servis jsou lidi s malým IQ - co nenajde PC, to nejde opravit. Naopak zkušený servisák z garáže dokáže opravit vše... Pokud tedy jeden servis řekne, že to opravit nejde, jeďte jinam. Tam to opraví ;)

 

albatros498022*
hodnocení

0x

Špatná nafta. A francouzský auto.

 

anony*
hodnocení

Je tam pořád ta stejná nafta, která tam byla před incidentem s baterií, a jelo dobře. nebyla tankována nová/jiná, co se s ní tedy stalo? :D Když mi po novém roce nafta zamrzla, tak auto prostě nestartovalo, když povolila jelo v pořádku. I kdyby to bylo auto z tramtárie, tak by byla lokalita výroby pro diagnostiku problému bezvýznamná.


doplněno 22.01.16 20:44:

Takuju roky u jedné benzínky, tak je ta změna jednoduše podivná.

 

jezevec*
hodnocení

0x

Jedna dobrá rada - prodej Lagunu a kup si auto. Francouzi mají skvělý croissanty, víno a bagety, ale auta fakt neumí. Vyměň jí za passata nebo A6 a budeš si chrochtat...

anony*
hodnocení

Jedna rada také pro vás, takovéto odpovědi jsou úplně zbytečné. Nikoho nezajímají a nic neříkají. Jen snad to, jaké auto sám máte, nebo by jste chtěl, případně které považujete za lepší, v podstatě příspěvek vhodný do diskuse s jiným názvem. Auto ani není moje, natož abych ho prodávala, nebo snad kupovala nové z fiktivních peněz. Každopádně jsme svobodná země a každý se může vyjádřit, děkuji za příspěvek, třeba bude inspirovat někoho jiného.

Jezevče s prominutím,ale takto hodnotí někdo kdo je úplně mimo-osobně mám třetího francouze a lepší volbu jsem ještě neměl a to po i po vševychvalované škodě!Totéž i pro Albatrose...

Tazatel s autem zajedte do pořádného servisu ,pokud možno ne do autorizovaného le spíše obyčejného ale zaměřujícího se na danou značku ale s referencemi od spokojených zákazníků!Jo a ještě jjedna věc co můžete sama-odpojit baterku očistit kontakty a připojit,třeba jsou jen silně zoxidované a proto to zlobí!

 

hmk
hodnocení

0x

Už to, že se v tom autě dá řadit po půl stupních říká, že je tam něco špatně.

anony*
hodnocení

To se samozřejmě nedá. Chtěla jsem tím říci, že miniálně "půl stupně" rozdíl tam je, prostě pocitově, nevím jak to lépe vysvětlit.

 

ju*
hodnocení

0x

Neznám frantíka - ale použil bych starej fígl ajťáků - skuste to vypnout a zapnout ! takže odpojit aku a po chvíli to znovu připojit, nic horšího než že to spadne do nouzového režimu by se nemělo stát a pravděpodobně v soušasné době tam asi je.

 

jenda2*
hodnocení

0x

Podle mého názoru máte v těchto mrazech problém s naftou. přidejte do nafty Velfobin pro diesel ale hlavně musíte dát auto někam do tepla. Velfobin naváže vodu. Do nafty také přidejte 5 % benzínu. Pak bude nafta tekutá. Princip je v tom, že namrzlé krystalky ztěžují průchod nafty filtrem a nedostává se paliva.

To je zřejmě důvod náhlého nejetí. Žádný otvor se nikde nestane naráz a ani elektronika se nezmění. To je hloupost.

k2

Uplne normalne hadice k turbu z niceho nic povoli (praskne) ve "svaru", pak to nema vykon a jede to jak atmosfericky diesel.

 

jenda2*

Ne, nepraskne jen tak a už vůbec ne, že auto stojí, pak se nastartuje a najednou vše popraská. Tvrdím že v 99 % ne. Je to mrazem. Ale není nic jednoduššího než někam dát ohřát auto a pozná to hned. Jak snadné.

takjan*

Je to diesel, vždy problémový motor, mimo 20let a starších

 

hodnocení

0x
avatar dabel

sou slušný mrazy takže jak je starej palivovej filtr ménil ho někdy někdo je to dva dny co sem koumal jedno picaso ,filtr sem ohřál fenem a začlo jezdit pak došlo pro jistotu na jeho výměnu

jinak já cpu do plný nádrže nafty cca 5L benzínu a se zamrzáním nemám problém

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Pánové a dámo,může to dělat i nafta ale pokud si přečtete pův.dotaz-první závada-Umřela eletrika,prý špatný kontakt.

takže zaměřiot se v prní řadě na toto!pak až na palivo,ovšem nalitím dvou deci lihu (etanolu ) nebo pěti litrů N95 (standart s etanolem) a příp.výměna paliváku by určitě taky neuškodila.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]