Špatně startuje Octavia 1,9 tdi 66KW

Od: Datum: 21.01.16 15:08 odpovědí: 12 změna: 23.01.16 15:41
avatar

zdravim lidi, kámoš má problém, když startuje tak to dlouho točí, než nastartuje, někdy až na podruhý... řešim jestli to budou svíčky, ale nechce se mu zbytečně kupovat svíčky za 2000 aby pak zjistil, že závada bude jinde... nemáte někdo nějakej typ popř. zkušenost?


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: k2
Datum: 21.01.16 15:16

Tak nejjednodussi je pred startem nazhavit vicekrat. Pokud to pak chytne normalne, tak jsou to s vysokou pravdepodobnosti ty svicky.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.16 15:18
avatar

pokud to v plusových teplotách startuje dobře, tak by to žhavící svíčky měly být. Nejde to načíst diagnostikou? Moje auto to hodí do chyb. Ze 6ti byly špatné 4 po 5-6letech, měnil jsem všechny najednou.


doplněno 21.01.16 15:26:

teplý motor startuje dobře, ne? Stáří svíček taky napoví a určitě je jde před výměnou proměřit, aby se tam nedavaly lautr zbytečně. Jen práce zůstane.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: meat®
Datum: 21.01.16 15:22
avatar

více zažhaveních nepomáhá, diagnostika chybu nevyhodila, v mínusovejch teplotách točí tak 8 sekund než se chytne, v plusovejch tak 2 sekundy +-

Od: meat®
Datum: 21.01.16 15:40
avatar

předpokládam že na ty svíčky je nějakej spešl měřák, mívaji ho automechanici běžně?

Od: meat®
Datum: 21.01.16 15:35
avatar

teplej startuje dobře

Datum: 21.01.16 15:56
Ještě jednodušší test žhavicích svíček, když není po ruce multimetr: Odpojit "fajfky" od svíček, vzit kabel nebo silnější drát s izolací a jeden konec přiložit na + baterie (teď pozor at si neškrtnete druhým koncem o něco v autě) a druhým koncem škrtat o svíčku ( na kontakt kam vedla "fajfka"). Pokud to jiskří, má to odběr a funguje tedy, pokud ani ťuk, tak je svíčka vadná. Opravdu pozor na kontakt s kostrou nebo něčím jiným v autě, páč to by byla pecka...
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.16 16:16
Otazka je jestli do zhavicu jde proud, jestli jsou dobre, starter vyvine dostatecne otacky, motor ma dobre tlaky. Pokud to budes menit tak jen na horkem motoru. Jinak svicky vyjdou do litru.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mzxy
Datum: 21.01.16 16:40

vyměnit palivový filtr


doplněno 21.01.16 16:47:

při dalším tankování natankovat "prémiovou" naftu u benziny a přidat 4 víčka VIF super diesel aditiva, pokud se starty nezlepší věnoval bych se žhavičům, měřáku a případně i teplotnému čidlu

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.16 19:30
avatar
Otestuj mu žhaviče ,z 12V/21W žárovky si udělej zkoušečku pak sundej fajfky ze žhavičú a dej jeden konec zkoušečky na żhavič a druhej konec na plus baterie no a pokud žárovka jasně svítí je žhavič o.k.
Pokud je budeš měnit měn všechny 4 najednou *palec*
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 21.01.16 20:50

Kdyby byl odejitý nějaký žhavič, tak by to hned mělo snahu nepravidelně chytat a pár otáček točit na tři, nebo dva válce. Pokud to není slabou baterií či horším startérem, tedy že se motor převaluje hodně pomalu, tak by to podle popisu mohlo i znamenat, že padá nafta. To pak nějakou dobu ani neškytne, než to tu naftu natáhne.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jenda2
Datum: 23.01.16 15:41

Na Superbu mám gumové fajky, které se nacvaknou na žhaviče. Nešly mi žhaviče a až jsem je všechny vymontoval, tak byl špatný jen jeden a dva neměly dobrý kontakt. Při montáži jsem závity namazal silikonovou vazelínou a stříkl silikonový olej i do těch fajek. Pak stačilo jen zatlačit, až to cvaklo. Zkuste kromě proměření prověřit i tuto možnost.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.