Nejste přihlášen/a.
Dá se, co by se nedalo, otázka je, jestli to má vůbec cenu dělat
mrkni sem, tady i s fotkama z přestavby tdi.dieselpower.cz/...
každopádně kromě turba a samozřejmě podle toho upraveného sání a výfuku ještě budeš potřebovat jiné palivové čerpadlo, které umí regulovat i podle tlaku turba.
jo a jinak tím samozřejmě neprojdeš technickou, což bude asi největší zádrhel, není to prostě legální úprava. Takže buď tam mít dobrýho známýho (což prý už stejně od letošního roku moc nepůjde), nebo na technickou překopat zpátky na originál, ale to by byla docela jebačka, myslím si.
Kompresní poměr je 22,5:1. Do VW, Audi a Seatů se montoval tento motor i s turbodmychadlem a výkonem 55 kW (kompresní poměr zůstal zachován).
Pokud chcete vyšší výkon, je nejjednodušší a nejefektivnější koupit si rovnou auto s výkonějším motorem, u Felicie 1.6 MPI, Ibiza a Polo mohly mít ještě výkonější motory.
Buď rád že máš ještě poctivý dieselový motor,nacpat tam turbo samozřejmě jde,spojka a poloosy to vydrží dle mého názoru,ale nikde s tím prostě neprojdeš,budeš mít hezky upravený auto na zahradě na parádu. A jako překopávat to před každou STK zpátky na to bych se teda mohl
Tenhle motor najede milion kilometrů. Nežere, ale taky vůbec nejede. Jenže, kde dneska potřebujete výkon? Všude se měří..
Nevim, kde se bere myslenka, ze nezere. Ta spotreba vzhledem k vykonu a tomu, ze je to atmosfericka nafta, neni nijak zazracna.
spritmonitor.de/...
A vykon neni o max rychlosti, ale o tom, ze obcas je potreba nekde neco do kopce predjet...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.