Vibrace při couvání a brzdění motorem

Od: Datum: 14.01.16 08:47 odpovědí: 6 změna: 15.01.16 08:56
avatar
Ahoj, mám problém se svým ford focus mk1 1.8 tddi 66kw, včera při couvání do garáže auto vibrovalo a dnes jsem sem zjistil že to dělá i při brždění motorem na druhý rychlostní stupeň, na trojku to už není tolik, při rozjezdu dopředu taky moc nevybruje, nevíte kde by mohla být chyba? Dvouhmotovej setrvačník u tddi není. Tak že by silentblok motoru? Na motoru mám nový dva silentbloky, ten hlavní a na převodovce. Nebo to může být povolenej setrvačník třeba? Napadly me i špatný čepy,nebo poloosy, ale pak jsem to vyloučil, protože se auto (motor) zatřáslo i při chcípnutí. Budu rád za vaše rady.
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: asd1
Datum: 14.01.16 08:53

Nový silentbloky tam asi nebudou jen tak, zaměřil bych se na ně. A na správnou montáž těch dvou nových...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.01.16 11:43
avatar
Tak hlavní silentblok sem nechával měnit asi před 10 měsíci protože auto hučelo do provotočivý zatáčky nebo při přejetí nerovnosti (jak se motor odlehčil) a hučení bylo z pravé strany, teď to delá rachot spíš z levé... A silentblok převodovky sem nechal vyměnit protože když šlápnu na spojku tak slyším jemný klepání (a to jsem se dočetl že může být špatný silentblok) výměna silentbloku ale nepomohla (klepání při sešlápnutí spojky se ozývá už asi 15tisic km a pořád stejně
Od: asd1
Datum: 14.01.16 12:52

To "zatřáslo i při chcípnutí" tedy bez spojky ukazuje na zavěšení motoru...

Něco na spojce by při chcípnutí netřepalo.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.01.16 12:23
avatar

Můžou to dělat silentbloky na záchytu reakce motoru, na tzv. telefonu.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.01.16 06:19
avatar
A ty najdu kde? :)
Datum: 15.01.16 08:56
avatar

Těžko diagnostikovat, když o problému jen čteme a vy popisujete "své pocity" v autě. To není vůbec míněno nějak ve zlém, ale prostě každý člověk vnímá závadu či anomálii jinak a jinak ji popisuje. Nejlépe zajet za nějakým mechanikem, ale i ten může mít svůj názor na věc. Já bych se zaměřil i na homokinetické klouby. Podle popisu auto vibtuje, když jsou zatíženy obráceně, než při běžné jízdě. Vadný vnitřní kloub se často projevuje jen při určitém způsobu zatížení a při běžné jízdě není vůbec poznat, že jsou jehly vysypány.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.