Nejste přihlášen/a.
Rodiče mají Š Felicia, r.v. 1996. Bez závad, nikdy nebouraná, nějaká drobná koroze lemů atp. Najeto asi 130k km.
Řešíme co s ní. Mají i nové auto. Pro dvě auta využití není. Má smysl pokoušet se to prodat? Kolik by mohla být reálná cena?
Smysl to určitě má, slušná felda se prodá rychle. Projděte si inzeráty, porovnejte ceny, a podle toho nasadit cenu. Slevnit se dá vždy. Po prvním majiteli, to se cení i u feldy. Kupukící, jen bude muset zaplatit ještě ekodaň, což tady bude asi 3000 kč.
Nevyužitá = prodat. Doma jen zabírá místo, stárne a žere prachy... Jsou lidi co slušnou Feldu koupí i za 30, holt zažraný názor že škodofka je něco víc dělá svoje.
Já mám feldu a nemyslím si že je to auto něco víc než srovnatelné modely konkurence...důvod proč si tyhle auta plno lidí drží a drží se i jejich cena je jejich jednoduchost,spolehlivost a i při nadstandardní péči ti to auto nevytáhne z kapsy poslední prachy,ceny dílů i v originále jsou tady jen zlomkem toho co třeba u novějších aut,opraví to každý v podmínkách domácí dílny. Kdyby ještě soudruzi z schade auto neudělali chybu s protikorozní ochranou,tak jich jezdí ještě mnohem a mnohem víc
Naprosto mizerná bezpečnost, reznou, mizerný větrání, v zatáčkách nepříjemný řízení (musí se silou viset na volantu - to jsem u jiných aut nezažil). Zbytek celkem souhlas, na ježdění v pohodě...
To zažiješ u všech aut co nemají posilovač řízení že musíš viset na volantu,felda ještě není tak hrozná,ta je poměrně lehká,ale jak se musela řídit třeba taková volha to by už asi moderní člověk ani nepobral. Já to ani nijak nepociťuju,mám docela sílu a motám tím jednou rukou,ale když to půjčím přítelkyni tak ta si na to stěžuje to je fakt
Velký problém je, že lidi dnes leští volanty jednou rukou a kola stojí na místě.
Dříve se hodně popojíždělo při otáčení volantem a taková drřina to nebyla. Jde o techniku řízení, což hodně lidí už nedokáže pojmout.
jj, souhlas. Ale tady se bavíme o síle na volant za jízdy,a v tom je v ostřejší zatáčce Felda nejhorší v čem jsem jel..
Právě že posilovačem to není. Všechny auta bez posilovače v kterých jsem jel šly ztuha jen na místě, za jízdy šel volant lehce všude, i v zatáčkách... Faforit byl tak OK. Potkal jsem to jen u Feldy a dost mě to překvapilo... Jel jsem asi ve 4 kusech a bylo to u všech, jak kombík tak krátká... Zvyknout se na to dá snadno, ale když se přesedne z normálního auta (i bez posilovače) tak to je velký rozdíl. S naloženým kombíkem v alpských serpoškách mě to teda dost s... vadilo..
Nedává mi smysl proč by to dělala jen felicie,má nápravu mc pherson a hřebenovou převodku řízení jako auta podobné kategorie a roku. Ono je logické že v prudké zatáčce na to působí větší síly které se snaží ten volant narovnat a působí proti otáčení,ale muselo by to dělat u všech aut bez posilovače,leda že by to bylo geometrí kol.
Na tuhé řízení často pomůže jenom namazat tu převodku a hlavně,zkontrolovat vršky tlumičů,je tam ložisko a to když zatuhne,řízení jde velice těžce,ten rozdíl je obrovský
Jakékoliv auto s technickou na 2 roky, které je aktuálně pojízdné a bez závad, se dá prodat od 10tis nahoru - pak už se jedná jen o aktuální stav a poptávku.
Např. soused jezdí kamionem a má starou felinu od bráchy, aby dojel jednou za 3 dny na pracoviště a nechal na parkovišti 3 a více dnů. Nikdo to neukradne, nastartuje bez potíží... proč by měl kupovat něco lepšího?
Já prodával několik "šrotů" - na dojetí za méně než 6tis - ale to bylo opravdu tak na pole do vinohradu s nutným servisem - a prodal.
Zdravím, nejsem znalec ani odborník přes ceny, ale je nás ještě dost, kdo o podobná auta má zájem. Záleží na tom, jak vozidlo vypadá a případně jak dlouho má ještě platnost TK - ale pokud je vozítko ještě schopné, řekl bych, že prodejné je určitě. Také záleží na tom, zda byste chtěli na vozidle vydělat či ho prostě prodat - dá se i případně sestavit smlouva na úplnou úhradu či případně na určitých splátkách. Nepíšete, co je to za typ - pokud je to 1.3 a opravdu vypadá ještě solidně, tak bych za určitých podmínek měl možná i zájem já osobně. Vlastním totiž sám vozidlo Felicie, ale už má bohužel doslouženo a já nutně potřebuji auto k cestám do práce. Jezdím totiž jako řidič autobusu a tak musím být velmi brzy ráno v práci- a z práce jezdím večer - což je tak leda na chození pěšky - a mám to domů 6 km. A to se mi opravdu nechce absolvovat každý den 2x .Přeji vám tedy úspěšný prodej. Záleží také na tom, zda je uhrazen eko poplatek, ale i na tom se dá podle mého domluvit. Pokud tedy je vozítko ještě schopné bez větší stopy koroze, určitě bych ho k prodeji nabídl. Škoda, že nemám k dispozici foto, mohl bych říct víc. Takhle bych cenu viděl mezi 15- 20.000 kč.
S pozdravem Pavel Pata, Litvínov - P.S.pokud mi zašlete fota uvedeného vozidla, tak bych možná zjistil více - můj mistr dělá odborného znalce
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.