Nejste přihlášen/a.
Zdravím, prosím Vás, máte někdo zkušenost s dovozcem vozidel na objednávku, firmy Komfort Cars v zastoupení pana Bystřičana? Děkuji za recenze
Zkušenost s tímto pánem nemám, ale dobré je, předem sepsat smlouvu a v ní ať se zaváže, že ručí za stav km a ať ti dá záruku na vůz celkovou na původ i stav Podle toho jak se k tomu zachová bych postupovala dále. Pro něj je lepší být jen prostředník, než prodejce, on vybere na netu auto, to ti ukáže na fotkách, ty ho objednáš a když budeš chtít reklamovat, tak leda v německu a domluv se s německým turkem
bez dokumntace k vozidlu, bez originálních protokolů z německéTUV, kde jsou uvedeny skutečné kilometry při tech. prohlídkách a bez vyplěné servisní knížky NEKUPOVAT !
také nekupovat dovezené auto s českým TP, zásadně jen s německým velkým a malým TP
německý TP má kolonku, kde je uveden celkový počet majitelů
Také je tam majitel specifikován, pokud je to taxislužba poznáte to hned, proto se překupnící snaží klientům nabízet jako "službu" přihlášení auta na CZ doklady, právě proto, aby majitel tyto ionformace neměl
Mají nasmlouváno několik lidí, kteří za nekřesťanské peníze obíhají úřady a podávají tam na zákaldě plných mocí žádosti na přihlášení auta, to si uděláte SÁM, protože je hlopuost vyhodit navíc 2-3 tisíce, za to si necháte udělat prohlídku auta a základní servis
Probém není v německém Turkovi, ale v tom, že lidé neví, co mají chtít a co si mají zkontrolovat
doplňuji...při zakoupení vozidla v Belgickém království je povinností místního prodejce předat Vám spolu s doklady také tzv. car-pass, je to jakýsi certifikát který dokládá stav ujetých kilometrů, který obsahuje centrální databáze, do které se údaje zadávají při každá návštěvě STK...
Co myslíte, co se stalo, kdy se tato informace rozšířila mezi českou veřejnost?
Dovoz ojetin z Belgie se snížil snad na historické minumum...a není to jen tím, že na trhu s ojetými auty se zvyšuje poptávka které neodpovídá nabídka požadovaných modelů...
Komfort cars doporučen známým, který si nechal takto dovézt už 3 auta. Dovezen Ford Focus na objednávku v roce 2012. S p. Bystřičanem jsme se tak zběžně podívali co je na trhu a v jakých relacích, domluvili se, že mi dá vědět jestli něco ještě nenajde, nakonec volal, že nejlíp vypadá ten, co jsme se na něj dívali u něj. Takže vidíte intzerát, víte přesně kolik to má km, cenu v EURech atd. Následně mi volal z německa, že auto prohlídli, že je v naprostém pořádku, a že tak první rok a až dva mi zaručuje, že kromě běžné udržby do něj nebudu muset dát ani korunu. Přesně to se potvrdilo. Kromě pokaženého palivového čerpadla před cca rokem ani jedna nečekaná závada. Jiní neseriozní dovozci Vám na objednávku dovezou co chcete, ale prakticky se to rovná nákupu u nás v autobazaru. Chcete Focus s 100 tis. km? Není problém, jen už Vám neřeknou, že koupí ten s 200 a u sebe to přetočí na klientem požadované km, samozřejmě bez jeho vědomí. Dovozce by Vám měl holt ukázat ten inzerát, ať víte do čeho jdete. Takže na to pozor. Kromě Focusa máme od něj i Polo a taky plná spokojenost.
Jinak bližší info zde od samotného dovozu až po revizi stavu v létě 2016
Polo jezdí bez jakýchkoliv závad, ale za ty asi 4-5 let co ho máme, ale najel jen asi 20 tis. km. Takže předtím nějakých 65 tis. km, dnes 85 tis. km. při téhle kilometráži se tam moc nemá co pokazit. Focus má aktuálně 194 tis. km. Musel jsem dělat repas hlavy, vzhledem k zaklepaným ventilům. Nicméně po 80 tis. km na LPG to bylo nevyhnutelné. Kromě toho čerpadla jsem si vzpomněl, že jsme měnil asi rok zpátky přední tlumiče( jeden byl vytečený) a teď mě čekají ještě zadní, jeden má zhnilou objímku. Ale zase nic, co by člověka při tomhle stáří auta překvapilo. V dubnu jsem se z p. Bystřičanem potkal, kdy jsem řešil jestli opravit stávající auto a nebo koupit novější. Nakonec po úvaze nad mojí finanční situací a využitím auta jsem zvolil opravu.
Tady odkaz na sprit, jestli to někomu pomůže: spritmonitor.de/...
A máte Forda? Pokud, ano tak to tipuji na tovarni instalaci LPG, případně 1,8 bifuel. Jinak to není možné Říkal mi to i mechanik co dělá jen fordy, že jednou za 80-100 tis. km se musí ta hlava repasovat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.