Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zásuvka 12 V

Od: tanenberg odpovědí: 7 změna:

Dobrý den.Mám nové auto se zásuv.zapalovače. Mám spoustu zdrojů se starou zástrčkou /Š 120. Tak bych potřeboval

redukci nová zásuvka na zásuvku starou.Samec do zapalovače a samice jako zástrčka pro staeré zdroje. Děkuji

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

2x
avatar dabel
Neni lepší nakoupit novè zástrčky a na spotřebičích to povyměnovat? Ty redukce to je naprd

 

humbucker*
hodnocení

2x

Ahoj.

Já jsem viděl asi podobnou redukci v Držkově na burze. Asi bych ji spíš sháněl, než něco předělávat.

 

joudic*
hodnocení

0x

no to si vyrobte sam, a nebo ustrihnete a dejte novy konektor

 

hodnocení

0x

No rozhodně nové zástrčky, redukce nevím vůbec, zda existují, možná ano. Nebo zkusit to vyrobit z nového konektoru a staré zásuvky typu Š 120. Ale první možnost mi připadá lepší. Ty zástrčka stojí pár šestáků. Ale pozor, nebrat ty nejlevnější na spotřebiče s vysokými proudy,může se to dost zahřívat a může hrozit deformace toho plastu zástrčky.

 

rocco*
hodnocení

0x

Kupte si nové zdroje, ty staré si schovejte. 120 tky jdou pěkně do kurzu veteránů. Když ještě nějaký pátek počkáte, tak je s pěkným ziskem prodáte. *palec*

 

ronyx*
hodnocení

0x

Zdravím,
před nejakými cca 15 lety jsem řešil to samé, ale v opačném gardu - koupil jsem pár nových spotřebičů - ventilátor, nabíječku mobilu a pod. (tj. s novou, současně používanou koncovkou - zástrčkou) a potřeboval jsem je zapojovat do zásuvky staré (typ Š 120 apod.). Zároveň jsem ale měl i staré spotřebiče (typicky třeba autosvítilnu původem z moskviče, která byla geniálně vymyšlená, že jsem ji rozhodně neměl v úmyslu vyhodit nebo předělávat na novou zástrčku), které jsem předělávat nechtěl. Takže sem taky hledal řešení - nakonec jsem si vymysle, že si udělám redukci ze staré zástrčky na novou zásuvku, protože předělávat auta (měl jsem několik stejných) mi přišlo jako blbost - spousta práce a vysoké náklady. Takže redukce. Když sem vlezl do prodejny dílů a ptám se po staré zástrčce, říkám prodavači, že budu stavět redukci a že takového ai nic neexistuje (s otazníkem). A ono mi podal redukci už hotovou s cca 30cm kabelu. Po dotazu na cenu a zjištění, že za hotovou redukci (asi nějaká domácí výroba) dám cca 100Kč a když koupím díly, vyjde mi to skoro stejně draze a navíc s tím bude práce, koupil jsem redukci. Používal jsem ji pak poměrně dlouho, největší problém byl, když sem jel jiným autem, si ji přehodit z auta do auta. Velmi záhy (protože sem těch věcí musel přehazovat z auta do auta víc - neumím jezdit ve více autech současně) ale vznikl kufřík, ve kterém byly univerzální věci (tato redukce, kurty a pod.) a ten se stěhoval z auta do auta podle toho, kterým sem právě jel. Vždy všechno po ruce a žádné hledání.
Takže za mne - ano doporučuji redukci - měnit všechny nástrčky je ekonomicky blbost a navíc je s tím spousta práce. Redukce ale asi ke koupi nebude, takže bude nutná samovýroba.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Já teda nevím,sice jsem krátce měl stopátou,ale o zásuvce tam ani nevím-nepoužíval jsem ji,ale staříček,Fiat polsky 125p 1300 rok výroby 1972! měl stejný rozměr zásuvky-zapalovače jako dnešní auta!Leda,že by soudruzi v AZNP udělali chybu?!

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]