Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Dodávka jen tak

Od: vlastrak odpovědí: 11 změna:

Občas s kámošem jedeme večer někam jen tak na kafe apod. má nějaký Dukáto od Fiatu, taková dodávka ne přímo obrovská, celkem hezká. Já sem si dřív myslel že ty dodávky nic moc jako jízda, ale ono je to pohodlný, hezky se to pohupuje. Minulej týden jsme jeli zpátky a že si to mám zkusit řídit, nestačil jsem se divit jako osobák možná ještě lepší, řazení hned u ruky, všechno po ruce, posez jak v hospodě *smich* jenom ten pupek vyvalit, sedačky jak gauč. Tak si tak říkám že tu moji starou herku (Seat Ibiza rok 2000) hodím pryč a koupím si něco takovýho . Nějaký tipy na takový auta - nic extrémně velkýho, žádný iveco, na chalupu by se mi něco jako to dukáto hodilo, nemusel bych vozit vozejk. Moc se v těch dodávkách nevyznám, tak co brát a čemu se vyhnout?

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar h0nz490
Transporter T4 , nesmrtelne auto.

 

gumid
hodnocení

0x

Transporter T5, ale horší přístup při opravách na motoru (sundává se chladičová stěna). Interier luxus VWček a pohodlí lepší než v Renaultu Trafic.

 

sunset*
hodnocení

0x

Citroen Berlingo, ještě mě nenechal ve štychu. Hlavní výhoda je v tom, že si do auta hezky sedám a nepadám, což ocení kyčle a podobné opotřebované klouby. Při motoru 2,0 HDI to hezky jede i se 600 kg nákladu a na vleku dalších 500.

Vedlejší výhoda - kočárek naložíte bez skládání a zbyde pořád dost místa na kufry a středního psa.

 

hodnocení

0x
avatar opicak

Přidávám se k těm, co radí T5. Mám a jsem spokojený. Přístup k motoru poněkud zoufalý, nějaké ty konstrukční nedostatky, jako pravá poloosa a její tisícihran, jinak pohodlné, rychlé, spolehlivé a nenáročné auto.

8newobope1

Sice už není T5 spolehlivý jako T4, ale proč ne.

Hlavně se u T5 vyvarovat naftového pětiválce. Ten motor obrovský průser.

Další pohled na věc je, že u dodávky jsou přece jen vyšší náklady na provoz. Někomu, kdo ujede za rok pár km to může být vcelku jedno, ale já jsem od dodávky utíkal hodně rychle. Roční provoz mě stál cca 250tis Kč. Vydržel jsem to cca 5let.

 

moula*
hodnocení

0x

Ford Tourneo Connect

 

hodnocení

0x
avatar promon

Já díky své práci jezdím s dodávkami už hromadu let. Dlouho jsem měl za etalon dodávky Ford Transit, jenže roku 2007 jsem vyfasoval prvního frantíka - Citroen Jumper. Nebyl jsem z té volby nadšený - dokud jsem do auta nesedl. Ostatně - je to stejný vůz, jako Vámi zmíněné Ducato. Měl jsem krátkou a nízkou verzi, motor 2.8HDI s šestikvaltem - úžasná kombinace. Auto velmi dobře sedělo, výkonu mělo spoustu, spolehlivost bez diskuze -žádná porucha. Spotřeba při katolickém jezdění po okreskách do 7l / 100km, po dálnici to bylo, pochopitelně víc. Takže od té doby už volím jen frantíky, nyní mám pár měsíců starého Peugeota Partnera, má to 1.6 HDI a jsem s ním velmi spokojený.

Naopak s německými dodávkami - měj jsem Transportera i Vito jsem rozhodně spokojený nebyl, protože od tohoto typu auta očekávám především spolehlivost - to Vito bylo poruchové šíleně, Volkswagen však taky měl problémy a ne zrovna levné.

Takže pokud chcete něco většího, bez obav jděte do Ducata / Jumperu / Boxeru. Pokud Vám stačí střední velikost dodávky, je tu řada Jumpy / Epert.

Řada Partner / Berlingo - to jsou pickupy, jízda s nimi je stejná jako s osobákem, ale místa je, pochopitelně méně.

 

kik
hodnocení

0x

no já bych naopak nedoporučova Fiatl Dukáto/Peugeot Boxer/.Jsou to neskutečné spleskaniny a tomu,kdo to konstruoval bych nasral do rukou.Neskuteční břídilové.Jinak se to opravdu říci nedá.Všechno složitě a zbytečně komplikovaně vymyšlené,všechno se hned viklá.Všechno hned vyviklané a málo robustní,nedomyšlené moc dopředu.Jen vymontovat turbo z motoru je neskutečné.Jde ven jen když si vlezete pod auto.Jinak ne.To samé přední náprava.Neskutečný guláš sraček a zbytečně komplikovaná.Je jasné,že někdo bude odporovat ale ti,kdo odporují tak s tím jen jezdiliy a nic víc neuměli.Natož něco vymontovat nebo opravit.Zlatý Ford Transit,hlavně 2.5D.Vše robustní a jednoduché.

Je jasné,že někdo bude odporovat ale ti,kdo odporují tak s tím jen jezdiliy a nic víc neuměli

Ano ! K tomu se hrdě hlásím ! Když už si vybírám užitkáč, tak prvořadé kriterium pro mě není výkon, image značka nebo podobné záležitosti. Prvořadá je pro mě spolehlivost auta, abych nemusel řešit, jak se z auta vykosťuje turbo či podobné věci. Na chleba si vydělávám jinak, ne tím, že budu na pangejtu rozhrabávat auto a snažit se jej rozdejchat, abych dojel k zákazníkovi. Toho jsem si užil s Renaulty i s Mercedesy až až. Zato před fabrikou ještě stojí k odprodeji můj bývalý služebák - rovněž Partner, na tachu má přes půl mega - a div se světe - za všechny tyhle kilometry jsem neměl potřebu rozebírat motor, či přední nápravu. Proč, když to funguje. Takže ano, auto jen řídím. Proto jsem si ho pořídil

vlastrak
hodnocení

konkrétně tahle trojice ducata/boxera a jumpera se mi moc líbí, je hodně takový macatý a vnitřek je pěkný, hodně odkládacích prostor a není extra drahý, oslovila mě "nejmenší" verze tuším značení nějak H1L1 tedy nejnižší, nejkratší.

V autech se moc nevyznám, v žádném jsem se nikdy nehrabal, kapotu otevřu maximálně na dolití vody do ostřikovačů a vše jiné už obstarají v servise.

 

buss
hodnocení

0x

Když jsem sedl do Pontiacu Trans Sport, tak jsem se cítil jak v letadle.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]