Nejste přihlášen/a.
Dobrý den mám takový dotaz jezdím poměrně často do Německa po dálnici a vypozoroval sem, že muj golf 4 variant při rychlostech 160 km/h a více jakoby plave i řízení mi příjde divný místo aby bylo tuhé v takové rychlosti tak jde jakoby " z lehka". Pak sem zazznamel , že v rychlsotech do 90km/h má auto tendenci táhnout ke stranám a je náchylné na boční vítr. Příklad jedu po okresce ve svém pruhu auto táhne k pravé straně, když přejedu schválně do protisměru auto zase táhne do leva. A občas se mi zdá, že jedu a posilovač jde z tuha a někdy z lehka. Tlumiče půl roku staré, uložení tlumiče totéž, silentbloky v pořádku měněny před necelým rokem za plné z audi tt, problém přetrváv i na letních a zimních pneu, geomterie dělaná několikrát. Dle známého co mi většinou dělá auto má podezření na problém někde v řízení či servo? Prosím poraďte na co se zaměřit nebo zda se s tím někdo nesetkal. Děkuji
tak když přesednu z passatu do jedničkové Oktávky, mám stejné pocity...citlivost na boční vítr, při silných poryvech je to dost cítit, nepředvídatelné chování na příčných nerovnostech ve vyšších rychlostech, mimo jiné díky krátkému rozvoru...s golfíkem mají stejný podvozkový základ...to je konstrukční příčiny... Vy si nechce v servisu preventivně zkontrolovat podvozek, nápravy a geometrii...
vím, že golf není žádnej sporťák, ale předtímto sem měl taky VW Golf ale třetí generace a když sem jel s ním 150-160 km/h řízení bylo pevné a přesné i v této rychlosti. Se známým právě tipujem něco v řízení, jelikož říkal, že když zastavíme tak když na místě točí do prava jde to z lehka a do leva to jde z tuha.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.