Renault espace 2,2 Dci r.v.2004

Od: Datum: 26.12.15 23:05 odpovědí: 8 změna: 16.04.16 23:14

Dobrý den chci se zeptat mam Renault espace 2,2 Dci r.v.2004 a pořad kouří nepřiměřeně černý dým z výfuku.

Stává e to při rozjezdu z nižších otáček , nebo při přidání plynu vyvalý se černý hustý dým.

Takže ve městě pokud za mnou někdo jede je to opravu otravný.

Byl jse už v několika servisech a tam mi řekli abych s tím jezdil že to ni není,že renault takhle kouří.

Mám už třetího renaulta,ale ani jeden takhle nehulil.

V servisu Renault mi řekli že by to mohla být řídící jednotka motoru,ale to se mi nezdá.

Auto táhne nedusí se ,ale prostě kouří.Prosím o radu co by s tím mohlo být.

Ještě auto je po repasu motoru,vyměněná váha vzduchu,originál výfuk.

Děkuji za odpověď a pokud ožno za radu,nebo na koho se obrátit.Jsem z Plzně.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 26.12.15 23:16
avatar

Bud moc nafty , nebo malo vzduchu.

Co EGR nebo intercooler? Podivat se zda to neni zanesene

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maros*
Datum: 27.12.15 11:38

EGR vyčištěný intercooler vyčištěný.V servisu řikali že by to mohlo být čiplý,ale to zatím nezjistili.

Chtějí přivést nějakou diagnostiku z Prahy a kompletně přehrát řídící jednotku jestli to pomůže.

Datum: 27.12.15 09:56

Kouřivost můžou způsobit čiptuning, opotřebené vstřikovače, špatně fungující EGR, špatně ukazující čidla, celkové opotřebení motoru ... s problémy dieselů je nejlepší navštívit specializovaný tzv. dieselservis.

Jinak zrovna tenhle motor 2.2 dCi, tam to může být i normální jev ... buďte rád, že to vůbec jede.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: maros*
Datum: 27.12.15 11:45

Ten čip mi říkali v servisu,ale zatím na to nepřišli.Motor je kompletně po repasu tak doufám že vstřikovače budou ok.

EGR podle diagnostiky funguje dobře,možná čidlo tlaku paliva,ale to diagnostika taky neukázala.

Akorát mi řekli že to ukazuje divné hodnoty tlaků při zvýšení otáček a poměry vzduch ua paliva.

A při otáčkách nad 3500 že jim to spadlo do nouzáku.Tak nevím.Mohlo by to dělat turbo?

Datum: 27.12.15 16:10

Může to být i turbo, pokud už propouští olej, tak to pak může kouřit. Tohle se od stolu nevyřeší. Může to být spousta věcí, chce to prostě zajet k někomu, kdo těmhle motorům rozumí.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 27.12.15 17:37
avatar

Potřeboval bych někoho v Plzni.Nevíte o někom.Děkuji.

Datum: 28.12.15 20:12

V tomto nedokážu poradit. Ale určitě tam nějaký diesel-servis bude.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: tommy12
Datum: 16.04.16 23:14
Dobrý den dobře to dělají v Dubině u Nýřan.Míra 777874333
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.