Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,
jelikož jezdím s autem cca jen o víkendu a přes týden vůbec, nastal problém, že se mi samovolně vybíjí autobaterie.
Měřil jsem to dnes a je to 0,06A. Zkoušel jsem postupně vytahovat pojistky jednu po druhé, ale stále mi tam něco oděbírá proud.
Neporadil by mi někdo jak totu závadu vyřešit?
Nyní pokaždé musím odpojit jeden pól od autobaterie a před jízdou zase připojit.
Děkuji
Nejprve musíš odpojit baterii (mínus pól) ,mezi odpojený kabel a mínus pól vlož měřák (stačí i zkoušečka) a teprve potom vytahuj jednotlivě pojistky.U té pojistky,u které se změní odběr,(u měřáku padne ručička,u zkoušečky zhasne vlákno) hledej co je na tu pojistku připojeno a vylučovací metodou zjistíš ,který spotřebič baterii vybíjí.
Ale on nic neříká co ve zkoušečce má, co když ji má třeba z 50 W žárovky? Já měl žárovku na dvou drátech.
0,06 A u staršího auta nad 10let je normál stav (u mé skoro 20leté feldy mám 0,1-0,2 A a pokládám to za běžný stav opotřebováním, resp. ospojuju minus z baterky). Průšvih je 0,6 A u auta starého 3 roky , konkrétně Hyundai i20 (Po prodlouženém mrazivém víkendu jsem nenastartoval a tím zjištěno, jinak bych to vůbec nezaregistroval). Zjištěno před měsícem, ale půjde do opravy na globální záruju při jarní roční prohlídce...
100-200 mA u 20-letého auta kde je elektro původní vč. startéru a altíku, kde je domontáž LPG a kde se neoriginál dobastlovalo tažné, alarm a radio je podle mě vcelku normální stav...
PS spíš jsem po pár dnech dešťů (=velká vlhkost) rád když vůbec nastartuju (vlhnutí uhlíků v rozdělovači - jde o feldu r.v.95 BMM) )
feldu jsem ze srandy koupil za šrotovou cenu (měkké prahy a lemy) před 3 roky s tím, že jak se projeví nějaká dražší závada motoru nebo LPG (bomba končí 3/17) apod. tak to bude konečná, a ono s překvapením zjišťuju že ty feldy mechanicky nebyly špatně navržené, že jsou to držáky...
bastleno x -předch. majiteli (nevím kolik, velký TP je nahradní verze kvůli ztrátě)
ano i uvnitř auta mívám vodu, ale jen na straně řidiče na zemi - buď to teče pod volantem, nebo přes netěsné střešní vokno - jak jsem řekl, nestojí to za to cokoli řešit. Strana pojistek je suchá.
60mA je dost já říkám že jak to baští víc jak 30mA je třeba hledat
nezapojovals do auta něco alarm,náký světýlka,autorádio?
jinak odpoj rádio a měř občas to u rádií délá pamět rádia
to rádio odpoj komplet z konektoru
co to je za auto?
když selže tahání pojistek zkusit ještě odpojit alternátor a startér
Dobrý den,
nic jsem tam pořádně nedodělával, pojistku od rádia jsem měl vytáhnutou také jako všechny a pořád to baštilo těch 60mA.
Já už nevím co pořádně dělat? Asi před rokem se mi také vybila sama z ničeho nic baterie, ale od té doby jsem měl pokoj. A nyní je to tu opět znovu.
Jak by jste postupovali když postupné odpojování okruhů přes pojistky nemělo smysl?
Nebo je třeba vytáhnout třeba všechny pojistky a počkat jak tu píšete několik minut a pokud by byla spotřeba skoro 0, začít je nasazovat?
Či jak řešit takový problém?
Děkuji
Dobrý den,
to měření jsem již prováděl pojistku po pojistce a nic se na digitálním měřáku nezměnilo. Je tam i nějaká hlavní pojistka, kterou bych mohl vytáhnout?
Případně jak to udělat abych si někde nainstaloval hlavní vypínač od přívodu baterky?
Co si ještě vzpomínám, tak od kostry u baterky je káblík a očko ke u karoserii zaoxidováno, může tam být příčina?
Případně co s tím?
Děkuji
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.