Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Trvalý odběr proudu v autě

Od: londi odpovědí: 27 změna:

Dobrý den,

jelikož jezdím s autem cca jen o víkendu a přes týden vůbec, nastal problém, že se mi samovolně vybíjí autobaterie.

Měřil jsem to dnes a je to 0,06A. Zkoušel jsem postupně vytahovat pojistky jednu po druhé, ale stále mi tam něco oděbírá proud.

Neporadil by mi někdo jak totu závadu vyřešit?

Nyní pokaždé musím odpojit jeden pól od autobaterie a před jízdou zase připojit.

Děkuji

 

 

27 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jirkamatapat*
hodnocení

3x

Nejprve musíš odpojit baterii (mínus pól) ,mezi odpojený kabel a mínus pól vlož měřák (stačí i zkoušečka) a teprve potom vytahuj jednotlivě pojistky.U té pojistky,u které se změní odběr,(u měřáku padne ručička,u zkoušečky zhasne vlákno) hledej co je na tu pojistku připojeno a vylučovací metodou zjistíš ,který spotřebič baterii vybíjí.

takjan*

Chtěl bych vidět, jak u 20mA pohasne vlákno:))

buss

Ale on nic neříká co ve zkoušečce má, co když ji má třeba z 50 W žárovky? Já měl žárovku na dvou drátech.

tombravo

0,06 A u staršího auta nad 10let je normál stav (u mé skoro 20leté feldy mám 0,1-0,2 A a pokládám to za běžný stav opotřebováním, resp. ospojuju minus z baterky). Průšvih je 0,6 A u auta starého 3 roky :(, konkrétně Hyundai i20 (Po prodlouženém mrazivém víkendu jsem nenastartoval a tím zjištěno, jinak bych to vůbec nezaregistroval). Zjištěno před měsícem, ale půjde do opravy na globální záruju při jarní roční prohlídce...


doplněno 14.12.15 16:39:

100-200 mA u 20-letého auta kde je elektro původní vč. startéru a altíku, kde je domontáž LPG a kde se neoriginál dobastlovalo tažné, alarm a radio je podle mě vcelku normální stav...


doplněno 14.12.15 16:48:

PS spíš jsem po pár dnech dešťů (=velká vlhkost) rád když vůbec nastartuju (vlhnutí uhlíků v rozdělovači - jde o feldu r.v.95 BMM) :))

Neni to normální stav
A jestli ti felda v klidu baští aż 200mA tak to taky neni normální
doplněno 14.12.15 17:20: Vždy Když něco neorigo dodělávám dám si pozor aby mi klidovej odběr nešel na 30mA ,s alarmama problém neni spíš ty rádia některejm ty paměti baštěj že koukám tak to holt po domluvě dam po klíčku a je klid
Jak si na tom u feldy s pojistkovkou nemáš tam vodu a vyhnilý konektory?
tombravo

dabel®

feldu jsem ze srandy koupil za šrotovou cenu (měkké prahy a lemy) před 3 roky s tím, že jak se projeví nějaká dražší závada motoru nebo LPG (bomba končí 3/17) apod. tak to bude konečná, a ono s překvapením zjišťuju že ty feldy mechanicky nebyly špatně navržené, že jsou to držáky...

bastleno x -předch. majiteli (nevím kolik, velký TP je nahradní verze kvůli ztrátě)

ano i uvnitř auta mívám vodu, ale jen na straně řidiče na zemi - buď to teče pod volantem, nebo přes netěsné střešní vokno - jak jsem řekl, nestojí to za to cokoli řešit. Strana pojistek je suchá.

 

hodnocení

1x
avatar dabel

60mA je dost já říkám že jak to baští víc jak 30mA je třeba hledat

nezapojovals do auta něco alarm,náký světýlka,autorádio?

jinak odpoj rádio a měř občas to u rádií délá pamět rádia


doplněno 13.12.15 22:16:

to rádio odpoj komplet z konektoru

co to je za auto?

když selže tahání pojistek zkusit ještě odpojit alternátor a startér

 

gumid
hodnocení

0x

musíš tam ten ampérmetr nechat delší dobu. Třeba u BMW přejdou některé ŘJ do standby módu až po cca 10 - 20 minutách.

0,020A neřeš

 

londi
hodnocení

Dobrý den,

nic jsem tam pořádně nedodělával, pojistku od rádia jsem měl vytáhnutou také jako všechny a pořád to baštilo těch 60mA.

Já už nevím co pořádně dělat? Asi před rokem se mi také vybila sama z ničeho nic baterie, ale od té doby jsem měl pokoj. A nyní je to tu opět znovu.

Jak by jste postupovali když postupné odpojování okruhů přes pojistky nemělo smysl?

Nebo je třeba vytáhnout třeba všechny pojistky a počkat jak tu píšete několik minut a pokud by byla spotřeba skoro 0, začít je nasazovat?

Či jak řešit takový problém?

Děkuji

takjan*

Bylo by dobré napsat, co je to za auto

 

londi
hodnocení

Dobrý den,

je to starý opel tigra.

bruno*

Měl jsem to samé skvělé autíčko. Při tom stáří se nelze divit, že izolační stav a elektrika vůbec není ideální. Nějakých 60 mA bych vůbec neřešil. Když tak udržovacím dobíjením.

 

buss
hodnocení

0x

No některé prý! si vezmou až 0,1 A. A po jaké době měření? Vše vypnuté, zavřené... Kolem kabelů, pojistek je sucho? Snažil bych se napřed zjistit kolik má mé auto ztrácet. Mně asi 20 mA.

 

aassa
hodnocení

0x

Já občas startuju po 2-3 týdnech a vždycky v pohodě nastartuju. A to jezdim většinou pár km po městě nebo po okrese. Auto je teda garážované.

 

londi
hodnocení

Dobrý den,

to měření jsem již prováděl pojistku po pojistce a nic se na digitálním měřáku nezměnilo. Je tam i nějaká hlavní pojistka, kterou bych mohl vytáhnout?

Případně jak to udělat abych si někde nainstaloval hlavní vypínač od přívodu baterky?

Co si ještě vzpomínám, tak od kostry u baterky je káblík a očko ke u karoserii zaoxidováno, může tam být příčina?

Případně co s tím?

Děkuji

V dnešních autech je trvalá spotřeba el. energie. Jen namátkou - centrál, rádio, některé paměti řídících jednotek. Já bych baterku neodpojoval. Na nulu se dostanete jedině odpojením, ale to nesvědčí elektronice. Raději bych občas dobíjel.

 

hodnocení

0x

No, moje auto má v dokumentaci 54 mA - jako nové.

 

londi
hodnocení

Jak by jste řešili mou opravu? Co s tím dělat?

Když vytahám všechny pojistky, stále tam je odběr 60mA :(

Je nějaká hlavní pojistka?

Děkuju

Blátem obalený startér.

Odpoj startèr a pak altík a napiš

 

londi
hodnocení

To máte pravdu neodpojovat, však existuje nějaká levná solární nabíječka za okno i v zimě?

Auto mi stojí před panelákem, mám složitější ji dobíjet než v garáži.

Děkuji

17.12.15 08:51

možná


 

londi
hodnocení

Ke startéru a altíku je celkem špatný přístup.

Chtěl bych se zeptat, proč si myslíte, že je to tím?

Kdyby bylo, co bych musel dělat aby ten odběr nebyl?

Děkuji

 

tombrava

Haloooo Londi, vyřeš jste problém? Co bylo příčinou?

cicko*

Špatně nasazený "kosmodisk"!

tombrava

To Londi: příčina zjištěna?

 

rostislavs
hodnocení

0x

¨Zavolejte elektrikáře,ať to proměří,mají na to revizní přístroje,tím vaším měřákem od vietnamců nic nezjistíte vjeřte mi

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]