Trvalý odběr proudu v autě

Od: Datum: 13.12.15 21:39 odpovědí: 27 změna: 16.02.16 20:52

Dobrý den,

jelikož jezdím s autem cca jen o víkendu a přes týden vůbec, nastal problém, že se mi samovolně vybíjí autobaterie.

Měřil jsem to dnes a je to 0,06A. Zkoušel jsem postupně vytahovat pojistky jednu po druhé, ale stále mi tam něco oděbírá proud.

Neporadil by mi někdo jak totu závadu vyřešit?

Nyní pokaždé musím odpojit jeden pól od autobaterie a před jízdou zase připojit.

Děkuji


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: gumid
Datum: 13.12.15 21:45

musíš tam ten ampérmetr nechat delší dobu. Třeba u BMW přejdou některé ŘJ do standby módu až po cca 10 - 20 minutách.

0,020A neřeš

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 13.12.15 21:52
avatar

60mA je dost já říkám že jak to baští víc jak 30mA je třeba hledat

nezapojovals do auta něco alarm,náký světýlka,autorádio?

jinak odpoj rádio a měř občas to u rádií délá pamět rádia


doplněno 13.12.15 22:16:

to rádio odpoj komplet z konektoru

co to je za auto?

když selže tahání pojistek zkusit ještě odpojit alternátor a startér

Ohodnoceno: 1x
 
Od: londi
Datum: 13.12.15 22:11

Dobrý den,

nic jsem tam pořádně nedodělával, pojistku od rádia jsem měl vytáhnutou také jako všechny a pořád to baštilo těch 60mA.

Já už nevím co pořádně dělat? Asi před rokem se mi také vybila sama z ničeho nic baterie, ale od té doby jsem měl pokoj. A nyní je to tu opět znovu.

Jak by jste postupovali když postupné odpojování okruhů přes pojistky nemělo smysl?

Nebo je třeba vytáhnout třeba všechny pojistky a počkat jak tu píšete několik minut a pokud by byla spotřeba skoro 0, začít je nasazovat?

Či jak řešit takový problém?

Děkuji

Datum: 13.12.15 22:18

Bylo by dobré napsat, co je to za auto

Ohodnoceno: 0x
 
Od: londi
Datum: 13.12.15 22:24

Dobrý den,

je to starý opel tigra.

Datum: 13.12.15 23:36

Měl jsem to samé skvělé autíčko. Při tom stáří se nelze divit, že izolační stav a elektrika vůbec není ideální. Nějakých 60 mA bych vůbec neřešil. Když tak udržovacím dobíjením.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 13.12.15 22:44

No některé prý! si vezmou až 0,1 A. A po jaké době měření? Vše vypnuté, zavřené... Kolem kabelů, pojistek je sucho? Snažil bych se napřed zjistit kolik má mé auto ztrácet. Mně asi 20 mA.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.12.15 09:14
avatar

Nejprve musíš odpojit baterii (mínus pól) ,mezi odpojený kabel a mínus pól vlož měřák (stačí i zkoušečka) a teprve potom vytahuj jednotlivě pojistky.U té pojistky,u které se změní odběr,(u měřáku padne ručička,u zkoušečky zhasne vlákno) hledej co je na tu pojistku připojeno a vylučovací metodou zjistíš ,který spotřebič baterii vybíjí.

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 14.12.15 14:23

Chtěl bych vidět, jak u 20mA pohasne vlákno)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 14.12.15 15:21

Ale on nic neříká co ve zkoušečce má, co když ji má třeba z 50 W žárovky? Já měl žárovku na dvou drátech.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: tombravo
Datum: 14.12.15 15:39

0,06 A u staršího auta nad 10let je normál stav (u mé skoro 20leté feldy mám 0,1-0,2 A a pokládám to za běžný stav opotřebováním, resp. ospojuju minus z baterky). Průšvih je 0,6 A u auta starého 3 roky :(, konkrétně Hyundai i20 (Po prodlouženém mrazivém víkendu jsem nenastartoval a tím zjištěno, jinak bych to vůbec nezaregistroval). Zjištěno před měsícem, ale půjde do opravy na globální záruju při jarní roční prohlídce...


doplněno 14.12.15 16:39:

100-200 mA u 20-letého auta kde je elektro původní vč. startéru a altíku, kde je domontáž LPG a kde se neoriginál dobastlovalo tažné, alarm a radio je podle mě vcelku normální stav...


doplněno 14.12.15 16:48:

PS spíš jsem po pár dnech dešťů (=velká vlhkost) rád když vůbec nastartuju (vlhnutí uhlíků v rozdělovači - jde o feldu r.v.95 BMM) )

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.12.15 16:01
avatar
Neni to normální stav
A jestli ti felda v klidu baští aż 200mA tak to taky neni normální
doplněno 14.12.15 17:20: Vždy Když něco neorigo dodělávám dám si pozor aby mi klidovej odběr nešel na 30mA ,s alarmama problém neni spíš ty rádia některejm ty paměti baštěj že koukám tak to holt po domluvě dam po klíčku a je klid
Jak si na tom u feldy s pojistkovkou nemáš tam vodu a vyhnilý konektory?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: tombravo
Datum: 15.12.15 11:02

dabel®

feldu jsem ze srandy koupil za šrotovou cenu (měkké prahy a lemy) před 3 roky s tím, že jak se projeví nějaká dražší závada motoru nebo LPG (bomba končí 3/17) apod. tak to bude konečná, a ono s překvapením zjišťuju že ty feldy mechanicky nebyly špatně navržené, že jsou to držáky...

bastleno x -předch. majiteli (nevím kolik, velký TP je nahradní verze kvůli ztrátě)

ano i uvnitř auta mívám vodu, ale jen na straně řidiče na zemi - buď to teče pod volantem, nebo přes netěsné střešní vokno - jak jsem řekl, nestojí to za to cokoli řešit. Strana pojistek je suchá.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: aassa
Datum: 14.12.15 16:42

Já občas startuju po 2-3 týdnech a vždycky v pohodě nastartuju. A to jezdim většinou pár km po městě nebo po okrese. Auto je teda garážované.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: londi
Datum: 14.12.15 20:17

Dobrý den,

to měření jsem již prováděl pojistku po pojistce a nic se na digitálním měřáku nezměnilo. Je tam i nějaká hlavní pojistka, kterou bych mohl vytáhnout?

Případně jak to udělat abych si někde nainstaloval hlavní vypínač od přívodu baterky?

Co si ještě vzpomínám, tak od kostry u baterky je káblík a očko ke u karoserii zaoxidováno, může tam být příčina?

Případně co s tím?

Děkuji

Datum: 15.12.15 09:24
avatar

V dnešních autech je trvalá spotřeba el. energie. Jen namátkou - centrál, rádio, některé paměti řídících jednotek. Já bych baterku neodpojoval. Na nulu se dostanete jedině odpojením, ale to nesvědčí elektronice. Raději bych občas dobíjel.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 14.12.15 20:54

No, moje auto má v dokumentaci 54 mA - jako nové.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: londi
Datum: 15.12.15 21:15

Jak by jste řešili mou opravu? Co s tím dělat?

Když vytahám všechny pojistky, stále tam je odběr 60mA :(

Je nějaká hlavní pojistka?

Děkuju

Datum: 15.12.15 21:16

Blátem obalený startér.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 15.12.15 21:20
avatar
Odpoj startèr a pak altík a napiš
Ohodnoceno: 0x
 
Od: londi
Datum: 16.12.15 22:07

To máte pravdu neodpojovat, však existuje nějaká levná solární nabíječka za okno i v zimě?

Auto mi stojí před panelákem, mám složitější ji dobíjet než v garáži.

Děkuji

Datum: 17.12.15 08:51
avatar

možná


Ohodnoceno: 1x
 
Od: londi
Datum: 30.12.15 19:03

Ke startéru a altíku je celkem špatný přístup.

Chtěl bych se zeptat, proč si myslíte, že je to tím?

Kdyby bylo, co bych musel dělat aby ten odběr nebyl?

Děkuji

 

Od: tombrava
Datum: 06.02.16 18:09

Haloooo Londi, vyřeš jste problém? Co bylo příčinou?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: cicko
Datum: 06.02.16 21:37

Špatně nasazený "kosmodisk"!

Ohodnoceno: 1x
 
Od: tombrava
Datum: 16.02.16 17:17

To Londi: příčina zjištěna?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: rostislavs
Datum: 16.02.16 20:52

¨Zavolejte elektrikáře,ať to proměří,mají na to revizní přístroje,tím vaším měřákem od vietnamců nic nezjistíte vjeřte mi

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.