Ojetá Mazda 6 nebo

Od: Datum: 12.12.15 17:12 odpovědí: 4 změna: 15.12.15 09:45

Zdravím, mám dotaz. Má někdo zkušenosti s Mazdou 6?

Spolehlivost, spotřeba, náhradní díly, jízdní vlastnosti, komfort, apod...

Zvažuji koupit ojetou Mazdu 6 do 100.000,-Kč.

Obsah 2.3 benzín. Aby to trošku aspoň jelo.

Koupit v Německu, kvůli lepšímu servisu.

Četl jsem, že reznou, ale zase jsou spolehlivé.

Další otázka, zda kožené sedačky či látkové?

Nebo máte ještě jinčí typ na vozidlo?

Ještě jsem přemýšlel Octavia II 2.0FSI. Ale víc se mi líbí Mazda 6.

Mockrát děkuji za odpovědi a sorry za pravopis.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 12.12.15 17:33
avatar

Spolehlivost, spotřeba, náhradní díly, jízdní vlastnosti, komfort, apod... - lze doporučit

Zvažuji koupit ojetou Mazdu 6 do 100.000,-Kč. - pozor na korozi - vše ostatní lze opravit

Obsah 2.3 benzín. Aby to trošku aspoň jelo. - hloupost - motory nad 2 litry jsou k ničemu, zbytečně těžké a tím častější servis podvozku. Máte vůbec peníze na pojistku?

Koupit v Německu, kvůli lepšímu servisu. - V Německu koupit můžete, ale jen v případě, že se vyznáte. Jinak je velké riziko, že vůz bude nakonec horší než z CZ

Četl jsem, že reznou, ale zase jsou spolehlivé. -ano, přesně

Další otázka, zda kožené sedačky či látkové? - látkové - kůži musíte jednou vyzkoušet, ale koho znám, ten na ni nadával...

Nebo máte ještě jinčí typ na vozidlo? - citroen C5, peugeot 5008, seat alhambra, vw tuareg,...


doplněno 13.12.15 11:04:

Doplnění - "motory nad 2 litry jsou k ničemu" - pokud se nejedná o dodávku nebo nechcete závodit v Německu. V ČR jsou u osobáků silné a těžké motory jen pro častější servis přední části podvozku díky zmíněné váze motoru.

Samozřejmě pokud potřebujete extra silný vůz, akceleraci o chlup lepší, rychlost nad 200km/h - pak si kupte třeba čtyřlitr. Já s mým dvoulitrem jezdím za 5,5 litru na sto... Nemám chuť platit 2-3x tolik za palivo, drahou pojistku, ani nemám chuť riskovat život jízdou nad 130km/h na zdejším tankodromu (který má z velké části omezení na 80km/h a jsou tam stále kolony).

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 12.12.15 20:38
avatar

O2 FSI do 100k? Sezenete ale to bude vrak a bude zrat olej.

Mazda 6 - rezne. Ale da se sehnat pekny kousek treba z italie ci nemecka , pokud neni napadena rzi , jde si to hlidat a postupovat vcas.

Z nemecka jen pokud se vyznate v autech , mate cas a umite nemecky.

Da se sehnat i pekne BWM ci Vectra.

Nezapomente na nutny servis po koupi. Resil bych spis nejlepsi stav technicky. Nez znacku auta.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: axus®
Datum: 12.12.15 22:45
avatar

Tak abysme neteoretizovali. Mazdu 6 mam. Mel sem prvni generaci 2.3i, pak sem presel na MPS. Takze snade mohu trochu hodnotit.

Jedine, kde se objevuje povrchova koroze je zadni napravnice. A ta nez prorezne, tak uz budu v duchodu. Plechy byli vzdy OK. U prvni generace byl problem s korozi zadnich lemu u prvnich dvou let vyroby, nez to osetrili. Od 2005 naprosto v pohode jako jakekoliv druhe auto.

Spolehlivost 99%. To jedno procento je za jedenkrat prasklou zarovku v zadnim svetle. Jinak naprosto bez investic.

Spotreba u 2.3i kolem 7.5-9.5 litru BA95 podle nohy (Frankfurt-Norimberk sem ovsem dal za 16l/100km pri prumeru 200km/h) u 2.3DISI opet podle nohy 11-18 litru BA 98 (a po Nurburgringu sem to mel za asi 50l/100km). Olej nezrala / nezere ani jedna. Predepsany interval vymeny 20t, ja menim po 15t a mezitim nemusim dolevat ani kapku.

Jizdni vlastnosti 2.3i odpovidaji sedanu stredni tridy, podvozkove lehky nadprumer, motorove prumer, zacina tahnout od zhruba 3500 a pri 4000 je tam patrny druhy vyrazny narust a tam teprve zacina zabava.

U MPS je to samozrejme zcela o necem jinem.

Co se tyce komfortu, tak ja si nestezoval / nestezuji. Tezko hodnotit. Je to hodne subjektivni.

Kozena sedacka u 2.3i nebyla uplne nejlepsi, potrebovala by lepsi bocni vedeni, obcas to do boku klouzalo vic, nez se mi libilo. U MPS naprosto v pohode.

Samozrejme v parnem lete je vzdy lepsi latka, obvzlaste kdyz predtim byla cerna kuze vystavena slunci...

ps. Kdo rika, ze motory nad 2l jsou k nicemu, ten asi s zadnym poradnym nikdy nejel. A castejsi servis podvozku kvuli vetsi hmote? Jiste, takove pripady se u nekterych aut (hlavne s naftovym motorem) vyskytli. Ale rozhodne to neni zadne pravidlo.

Takze za mne ano, vzit, jediny problem vidim v malem vyberu. Jak kvuli mensim prodejum, tak kvuli spolehlivosti se jich mene dostava na bazarovy trh. Kdyz uz se dostanou, tak uz to byva doopravdy z vaznejsiho duvodu a vyplati se byt opatrny.

Ohodnoceno: 4x
 
Od: kolin
Datum: 15.12.15 09:45

My máme Fusiona, ale Mazdu 6 probírají tady http://www.tipcars.com/magazi…dne-auto-pro-rodinu-6931.html

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.