Žárovky h7 nevydrží

Od: Datum: 11.12.15 21:13 odpovědí: 9 změna: 12.12.15 20:59
Neustále se mi vypalují tlumene žárovky prednich světlometů h7 u citroenu c3. Děje se mi to poslední dobou často, nevydrží více jak dva dny. Nevíte někdo, co s tím?
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 11.12.15 21:17
avatar

Praskání H7 je velmi časté už z důvodu způsobu výroby žárovek - oproti H4 je vlákno blbě provedeno a často se utřepe... Já si nejprve kupoval velmi drahé žárovky s "longlife" - na cca 4-5 měsíců. Pak jsem našel odporové drátky, které dávala Škoda do svých fóbií. Vydrželo mi to i rok - ale drátek časem prostě zkřehne (plastová objímka) a rozpadne se... http://www.zbozi.cz/vyrobek/o…deni-k-h7-xs-6y0941855-skoda/

Doporučuji kombinaci drátků a extra žárovek - pokud praskne, je problém jinde.


doplněno 12.12.15 15:17:

Zkuste dát do vyhledávače "praskání H7" - jsou to legendy - opravdu zvláště u Citroen a Peugeot...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 11.12.15 21:52
Děkuji za odpověď, vyzkousim.
Od: ctenar
Datum: 11.12.15 22:47

No jo, když ale odporový drátek sníží napětí, sníží se přece i svítivost, ne? To mi nepřipadá zrovna žádoucí.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vernon
Datum: 12.12.15 10:59
To co se dávalo do Fábií není obyčejný odporový drátek. Má vyšší odpor jen bez proudu, pokud začne procházet proud, jeho odpor se začne snižovat a po vteřině již žárovka svítí na plné napětí. Vlákno se totiž ničí hlavně při rozsvícení, ten drátek "změkčuje" proudový náraz.
Halogenovým žárovkám taky v dnešních autech škodí i to, že dobíjecí napětí je v moderních vozech okolo 14,8V. V autě kde je to jen 14,2V tolik netrpí.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 11.12.15 22:55

Prdla poprvní za 9 let. Chyba si bude jinde. Zkusil jste reklamovat?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: rv
Datum: 12.12.15 03:20

Třeba špatně nastavené dobíjecí napětí (moc vysoké). Jinak žárovky do aut si nechám poslat z číny (vždy po dvaceti na pár let) - je to stejné, jako tady ale levnější.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd1
Datum: 12.12.15 12:05

Jeden detail - nebereš je do ruky? Pokud je sklo mastné (stačí i dotek čistou rukou), tak se žárovka přehřívá a vlákno se přepálí.

Pak projít elektriku - dobíjení, kolísání napětí... Dva dny opravdu normální není ;

Ohodnoceno: 1x
 
Od: vernon
Datum: 12.12.15 19:42
Praskne baňka. Teprve poté se jí spálí vlákno.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.12.15 20:59

Hodně záleží na modelu auta a na reflektoru. Někde se upeče, někde uklepe...H4 byla nejlepší žárovka. Velká, možnost chlazení, bytelná, velký světlomet, svítilo to jako čert.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.