Nejste přihlášen/a.
Proč tolik trpí vstřikovače u nafťáků? A u benzínových motorů to není tak poruchové?
díky
trpí především nekvalitním palivem obsahujícím nečistoty, neodbornou montáží a především neodborným chováním řidiče, časté prudké zastavování u dálničních benzinek z rychlosti 150 kmh má za vznik postupné zakarbonování trysek, na trysce je zbytek nafty který sálající teplo z válců nedokonale spaluje
Jí najelk s pédéčkem se sdruženými vstřikovači necelých 400 tisíc km než šel do světa a se vstřiky nebyl jediný problém
takže ironické poznámky na das auto bych bral s nadhledem, a když vidím jako jezdí řidiči kolem nás dal bych na první místo všech existujících závad na autech závadu v chování řidiče
MZXY - souhlas. Já vadné vstřikovače u svých aut neznám. A to jsem s nimi "dojel" nejméně 3x na Měsíc a zpět. Předpokládám tedy, že chyba vstřikovačů je mezi volantem a sedadlem.
U nafťáků: Pracují s vysokými vstřikovacími tlaky, jsou provozně velmi náročné na přesnost a těsnost, jsou umístěny a vstřikují přímo do válce motoru, kde jsou vystaveny vysokým teplotám.
U benziňáků: Pracují z daleko nižšími vstřikovacími tlaky , nejsou tak výrobně náročné vzhledem k nižším tlakům, jsou umístěny a vstřikují do sacího potrubí, kde jsou podstatně nižší teploty. Naproti tomu jsou řízeny elektricky, což je také zdroj poruch.
Zdravím : -miro
Vstřikovače u nových dieselů jsou rovněž řízeny elektronicky, u FSi motorů benzínových je to obdoba jako u dieselů.. Jestli je 500.000 km u vstřiků u VW Pasat málo, tak to pak nevím...
Otec měl naftového Golfa z r. 1979 a šlapal jak hodinky, sem tam se vyměnila žhavící svíčka a zas to jelo. Poctivý motor bez kurvítek. to už se dneska nevidí
Já průměrně každý týden jednu sadu v menším autoservisu. A problémy mají čím dál novější auta.
Nejvíce se řeší CR. PD o něco méně. Není vyjímkou ani problém u aut, které nemají najeto ani 100tis km. Ale většinou jsou to auta s nájezdem mezi 200-300.
Díra v pístu, či upadlý ventil a následně komplet rozmlácený spalovací prostor, také není nic neobvyklého.
To já jsem na svým autě (motor 1.9tdi 81kw na pssatu r.v.99) byl jednou na překontrolování vstřiků, povídali že se zadají být v pořádku, nevím jestli i vyměnily stopky na vstřikách, ale těžko říct, každopadně jsem platil okolo 2200,- vstřiky jsou na motoru původní, najeto mám 400 tis.km a kontrolovat jsem je nechal při tach 330 tis.km. Tenkrát mě mechoš říkal, že mokvá svíčka na hlavním řídícím vstřiku (na svíčce byla nafta) při výměně svíček, tak jsem to raději nechal překontrolovat u čerpadlářů, ale stejně se na nic nedošlo, tak nevim, ale ujel jsem od kontroly 70tis.km a dobrý, děravej píst ještě nemám .
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.