Proč tolik trpí vstřikovače u nafťáků?

Od: Datum: 09.12.15 21:57 odpovědí: 17 změna: 27.12.15 09:44

Proč tolik trpí vstřikovače u nafťáků? A u benzínových motorů to není tak poruchové?

díky


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: tothgyomber
Datum: 09.12.15 22:23
Jsou tam oproti benzinu obrovské tlaky a užší štěrbiny.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.12.15 22:59
avatar
Vstrikovani probiha pod velkym tlakem a ma maly prumer.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: jenda2
Datum: 10.12.15 13:43

Odkud čerpáte takovou informaci? Poruchy jsou vesměs při čerpání kradené nafty od nějakých zlodějíčků. Jinak to není rozšířený problém.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mot
Datum: 12.12.15 08:50
uz sem videl tolik firemnich aut se vstriky kaput,ze to hezky neni… samozrejme tankovani na znackovych benzinkach, vsechno po nejakych 120 tis..
Ohodnoceno: 0x
 
Od: miro®
Datum: 10.12.15 14:55

U nafťáků: Pracují s vysokými vstřikovacími tlaky, jsou provozně velmi náročné na přesnost a těsnost, jsou umístěny a vstřikují přímo do válce motoru, kde jsou vystaveny vysokým teplotám.

U benziňáků: Pracují z daleko nižšími vstřikovacími tlaky , nejsou tak výrobně náročné vzhledem k nižším tlakům, jsou umístěny a vstřikují do sacího potrubí, kde jsou podstatně nižší teploty. Naproti tomu jsou řízeny elektricky, což je také zdroj poruch.

Zdravím : -miro

Ohodnoceno: 1x
 
Od: jenda2
Datum: 10.12.15 18:58

Vstřikovače u nových dieselů jsou rovněž řízeny elektronicky, u FSi motorů benzínových je to obdoba jako u dieselů.. Jestli je 500.000 km u vstřiků u VW Pasat málo, tak to pak nevím...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.12.15 20:36
avatar

VW Passat ist "Das AUto"

diesely od VW jsou povětné svoji výdrží-měl jsem Golfa 1,6 diesela --350.000 km do GO čerpadla!

ale rezatěl (což byla jediná vada)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 10.12.15 20:58
Ohodnoceno: 0x
 
Od: mzxy
Datum: 11.12.15 12:12

trpí především nekvalitním palivem obsahujícím nečistoty, neodbornou montáží a především neodborným chováním řidiče, časté prudké zastavování u dálničních benzinek z rychlosti 150 kmh má za vznik postupné zakarbonování trysek, na trysce je zbytek nafty který sálající teplo z válců nedokonale spaluje

Jí najelk s pédéčkem se sdruženými vstřikovači necelých 400 tisíc km než šel do světa a se vstřiky nebyl jediný problém

takže ironické poznámky na das auto bych bral s nadhledem, a když vidím jako jezdí řidiči kolem nás dal bych na první místo všech existujících závad na autech závadu v chování řidiče

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 27.12.15 09:44
avatar

MZXY - souhlas. Já vadné vstřikovače u svých aut neznám. A to jsem s nimi "dojel" nejméně 3x na Měsíc a zpět. Předpokládám tedy, že chyba vstřikovačů je mezi volantem a sedadlem.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 11.12.15 23:18
avatar
Kolik jsi viděl osobně špatných vstriku? Rok a značka...
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 12.12.15 08:01

Já průměrně každý týden jednu sadu v menším autoservisu. A problémy mají čím dál novější auta.

Nejvíce se řeší CR. PD o něco méně. Není vyjímkou ani problém u aut, které nemají najeto ani 100tis km. Ale většinou jsou to auta s nájezdem mezi 200-300.

Díra v pístu, či upadlý ventil a následně komplet rozmlácený spalovací prostor, také není nic neobvyklého.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mot
Datum: 12.12.15 08:51
vw 2012
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 14.12.15 15:52
avatar

U vw se pokazí i to, co pokazit nejde

Netvrdím, že se ale pokazit nemůže, ale taky netvrdím, že se serou jen u diesla. Jestliže běžně vydrží vstřiky u diesla 200-300tis, tak to je životnost celého benzínového motoru a to je diesel v nejlepších létech.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ja1
Datum: 12.12.15 19:56

Otec měl naftového Golfa z r. 1979 a šlapal jak hodinky, sem tam se vyměnila žhavící svíčka a zas to jelo. Poctivý motor bez kurvítek. to už se dneska nevidí

Ohodnoceno: 1x
 
Od: kocourpremysl
Datum: 26.12.15 21:37

Hmm, toho jsem mel taky. Hlucnej, netahnul a delat na tom... tak jako jednoduchy to bylo, ale kdyz jsem mel stelovat ventily, tak byly potreba kovovy puky. Hruza. Ale o tom nevite nic...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mamlas
Datum: 27.12.15 00:25

To já jsem na svým autě (motor 1.9tdi 81kw na pssatu r.v.99) byl jednou na překontrolování vstřiků, povídali že se zadají být v pořádku, nevím jestli i vyměnily stopky na vstřikách, ale těžko říct, každopadně jsem platil okolo 2200,- vstřiky jsou na motoru původní, najeto mám 400 tis.km a kontrolovat jsem je nechal při tach 330 tis.km. Tenkrát mě mechoš říkal, že mokvá svíčka na hlavním řídícím vstřiku (na svíčce byla nafta) při výměně svíček, tak jsem to raději nechal překontrolovat u čerpadlářů, ale stejně se na nic nedošlo, tak nevim, ale ujel jsem od kontroly 70tis.km a dobrý, děravej píst ještě nemám *sok*.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.