Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Proč tolik trpí vstřikovače u nafťáků?

Od: honza12 odpovědí: 17 změna:

Proč tolik trpí vstřikovače u nafťáků? A u benzínových motorů to není tak poruchové?

díky

 

 

17 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

mzxy*
hodnocení

3x

trpí především nekvalitním palivem obsahujícím nečistoty, neodbornou montáží a především neodborným chováním řidiče, časté prudké zastavování u dálničních benzinek z rychlosti 150 kmh má za vznik postupné zakarbonování trysek, na trysce je zbytek nafty který sálající teplo z válců nedokonale spaluje

Jí najelk s pédéčkem se sdruženými vstřikovači necelých 400 tisíc km než šel do světa a se vstřiky nebyl jediný problém

takže ironické poznámky na das auto bych bral s nadhledem, a když vidím jako jezdí řidiči kolem nás dal bych na první místo všech existujících závad na autech závadu v chování řidiče

MZXY - souhlas. Já vadné vstřikovače u svých aut neznám. A to jsem s nimi "dojel" nejméně 3x na Měsíc a zpět. Předpokládám tedy, že chyba vstřikovačů je mezi volantem a sedadlem.

 

 

hodnocení

1x

U nafťáků: Pracují s vysokými vstřikovacími tlaky, jsou provozně velmi náročné na přesnost a těsnost, jsou umístěny a vstřikují přímo do válce motoru, kde jsou vystaveny vysokým teplotám.

U benziňáků: Pracují z daleko nižšími vstřikovacími tlaky , nejsou tak výrobně náročné vzhledem k nižším tlakům, jsou umístěny a vstřikují do sacího potrubí, kde jsou podstatně nižší teploty. Naproti tomu jsou řízeny elektricky, což je také zdroj poruch.

Zdravím : -miro

jenda2*

Vstřikovače u nových dieselů jsou rovněž řízeny elektronicky, u FSi motorů benzínových je to obdoba jako u dieselů.. Jestli je 500.000 km u vstřiků u VW Pasat málo, tak to pak nevím...

roman68*

VW Passat ist "Das AUto" :)

diesely od VW jsou povětné svoji výdrží-měl jsem Golfa 1,6 diesela --350.000 km do GO čerpadla!

ale rezatěl (což byla jediná vada)

 

ja1
hodnocení

1x

Otec měl naftového Golfa z r. 1979 a šlapal jak hodinky, sem tam se vyměnila žhavící svíčka a zas to jelo. Poctivý motor bez kurvítek. to už se dneska nevidí

kocourpremysl

Hmm, toho jsem mel taky. Hlucnej, netahnul a delat na tom... tak jako jednoduchy to bylo, ale kdyz jsem mel stelovat ventily, tak byly potreba kovovy puky. Hruza. Ale o tom nevite nic...

 

tothgyomber
hodnocení

0x
Jsou tam oproti benzinu obrovské tlaky a užší štěrbiny.

 

hodnocení

0x
avatar h0nz490
Vstrikovani probiha pod velkym tlakem a ma maly prumer.

 

jenda2*
hodnocení

0x

Odkud čerpáte takovou informaci? Poruchy jsou vesměs při čerpání kradené nafty od nějakých zlodějíčků. Jinak to není rozšířený problém.

mot
uz sem videl tolik firemnich aut se vstriky kaput,ze to hezky neni… samozrejme tankovani na znackovych benzinkach, vsechno po nejakych 120 tis..

 

fran56ris*
hodnocení

0x

 

stirecek*
hodnocení

0x
Kolik jsi viděl osobně špatných vstriku? Rok a značka...
ehyxal

Já průměrně každý týden jednu sadu v menším autoservisu. A problémy mají čím dál novější auta.

Nejvíce se řeší CR. PD o něco méně. Není vyjímkou ani problém u aut, které nemají najeto ani 100tis km. Ale většinou jsou to auta s nájezdem mezi 200-300.

Díra v pístu, či upadlý ventil a následně komplet rozmlácený spalovací prostor, také není nic neobvyklého.

mot
12.12.15 08:51
vw 2012
stirecek*

U vw se pokazí i to, co pokazit nejde :)

Netvrdím, že se ale pokazit nemůže, ale taky netvrdím, že se serou jen u diesla. Jestliže běžně vydrží vstřiky u diesla 200-300tis, tak to je životnost celého benzínového motoru a to je diesel v nejlepších létech.

 

mamlas*
hodnocení

0x

To já jsem na svým autě (motor 1.9tdi 81kw na pssatu r.v.99) byl jednou na překontrolování vstřiků, povídali že se zadají být v pořádku, nevím jestli i vyměnily stopky na vstřikách, ale těžko říct, každopadně jsem platil okolo 2200,- vstřiky jsou na motoru původní, najeto mám 400 tis.km a kontrolovat jsem je nechal při tach 330 tis.km. Tenkrát mě mechoš říkal, že mokvá svíčka na hlavním řídícím vstřiku (na svíčce byla nafta) při výměně svíček, tak jsem to raději nechal překontrolovat u čerpadlářů, ale stejně se na nic nedošlo, tak nevim, ale ujel jsem od kontroly 70tis.km a dobrý, děravej píst ještě nemám *sok*.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]