Rodinné auto-výkon?

Od: Datum: 09.12.15 16:18 odpovědí: 23 změna: 09.12.15 23:31
avatar

Výrobce označil jedno auto za "rodinné",jeho výkon je 44 kW.Když do auta nasedne rodina 2+2 děti + náklad tak asi moc auto nejede?A co spotřeba?Vždyť řidič jede na "plný plyn" protože je motor slabý?Proč nevyrábí auta pro rodinu s vyším výkonem?Značku auto neuvádím aby se to někoho "nedotklo".Jde o nižší střední třídu,1198 cm,44kW.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: mzxy
Datum: 09.12.15 16:31

hátépéčko není auto pro rodinu, nic vám nebrání koupit si A6-ku v kombíku s výkonem 176 kW nebo 125 kW naftové superbéčko

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.12.15 16:34
avatar

Nenapadám toto auto ani jeho majitele jen se ptám jak může výrobce nazvat toto auto Rodinným?

Od: paw®
Datum: 09.12.15 16:43
Protoze ikdyz je to rodinne auto, tak 90% casu v nem sedi jenom jeden clen rodiny a jezdi treba do prace.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: uska®
Datum: 09.12.15 16:47

A nebo

v průběhu manželství již děti odešly z domu, zůstali pouze manželé a o je také rodina nebo ne?

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 09.12.15 17:53
avatar

Pro uska-máte pravdu dal jsem plus vaší odpovědi.

Datum: 09.12.15 17:05
avatar

Myslim, že označení rodinné vychází spíše z velkosti auta, každý si zvolí motor podle svých preferencí a argument "tak asi moc auto nejede?" Takové auto má poměr výkonu ke hmotnsti cca 30w/kg a například dnešní autobusy mají výkon na kilo poloviční a taky jedou, nebo ne? Připadá mi, že se jen chcete pochlubit, že máte "jiný standard" a takové auto je Vám pod úroveň.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.12.15 17:52
avatar

ale už jsem to tu psal,že nenapadám auto ale výrobce ale to jste asi nečetl.A chlubit se ničím nechci-stejně mi to nevěříte a to je vaše věc.

Od: tothgyomber
Datum: 09.12.15 20:30
Všichni řeší jen výkon ale co takový točivý moment? Dobře, autobus může mít kolik cca 250kw? Ale za to má obrovský točivý moment. To znamená nemusí se vytáčet a uveze toho dost. Což takhle autobus který má 1000kw a krouťák 200Nm a nebo 200kw a 800Nm,hádej co tahá líp. Já bych při výběru auta srovnal točivý moment, na stránce katalog automobilů...
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.12.15 22:14

Tak určitě ten 1000kw.

Ohodnoceno: 1x
 
Od: karel1234
Datum: 09.12.15 18:17

Oznaceni rodinne je jenom reklamni trik,samozrejme ze pri plnem obsazeni to moc nejede a spotreba jde nahoru.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.12.15 18:42
avatar

to je zoufale malo, predtim jsem mel 1.1 55kW a bylo to na nalozene auto se 2ma lidmi malo, ted mam combi 1.6 86kW a vlastne nevim co bych tomu vytknul, akorat pro rodinne auto. Cili dvojnasobek.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.12.15 19:44

Rodinný vůz Trabant 601 neměl ani 20 kW.

A kolik rodin odvozil ...

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 09.12.15 20:08
avatar
Ano jízda trabantem byla vždy pro rodinu dobrodružstvím *smich*
Jinak auto o 40 kw je strašná bída s takovým pekáčem je člověk akorát naštvanej neb si připadá že na tý silnici je jen za překážku
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.12.15 22:07
avatar

Ale houby s octem - celý život jezdím s auty s výkonem okolo 50kW (Moskvič 408 - 1.380cc,. Wartburg 353 a LADA 21072 - 1.300ccm) a pokud nejsem přeložený nad povolené limity dle TP, tak běžnému provozu normálně stačím (kromě táhlých nebo naopak prudkých kopců). Samozřejmě v rámci předpisů, pokud někomu nestačí přdepsné rychlosti, tak pak ano - jsme samozřejmě pomalý. To samé platí na dálnici - i stěmito auty udržet pohodovou cestovní rychlost okolo 120km/h není problém. Na přejíždění to samozřejmě moc není (předjet kamion jedoucí 80km/h trvá věčnost), ale na běžnou jízdu pohoda.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.12.15 22:12
avatar
No jo ja taky vyrostl na těhle KW *smich* ale dnes to na našich silnicích už dávno na pohodu neni a ty koně sou pod kapotou občas třeba *palec*
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.12.15 22:55
avatar

Nevím, nikdy jsem nepatřil k těm pomalejším na silnicích a že bych měl nějaký problém se nepamatuju. Koně navíc by se hodily, pokud začnu předjíždět moderní auto a on mi to začne natahovat, protože mi potřebuje ukázat, že "se starým krámem mne nebudeš předjíždět" A druhý případ je pokud bych dojel kamion a zdálo by se mi "pod úroveň" jet za ním 80km/h. Jenže tímhle já teda netrpím, už dávno jsem se smířil s tím, že dneska se jezdí "ve vláčkách" a předjížděním si stejně moc nepomůžu (na 50km uspěchám max 5 minut, v mnoha případech ty předjíždějcí stejně v první velkém městě dojedu). Ty doby, kdy jsem na 50km trase dojel vždycky po 10km jeden kamion a vypaltilo se ho předjet, protože jsem na té trase 50km dokázal najet 10 i víc minut už jsou dávno pryč. Tak proč se nervovat, honit, riskovat - klídek, pohodička, dojedu taky i s tím malým výkonem. A pokud chce někdo blbnout, riskovat a nebo řřeba spěchá, klidně ho bliknutím pravým blinkrem pustím. Jen si pak vždycky říkám, že doufám, že ho nebudu brzo někde sbírat (což už sem zažil).
Každému co jeho jest - pokutu za rychlost jsem za 35 let jezdění platil jen 2x - v ´85 za 80km/h v obci (místo 60km/h) a loni na jaře za 88km/h v obci (místo předepsaných 50km/h). Poprvé to spravila 100 a díra do kuponu, loni to bylo za 500 a 3 body. Takže pokud někdo chce platit častěji a víc, ať si klidně pořídí výkonnější auto, mně těch 37, případně 50kW stačí ;)

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 09.12.15 23:29
avatar

na výkon a pohodlí si snadno zvyknete - jezdím teď s Octavii 1,8 turbo 5V a občas s Golfem 6 , TSI a je to samozřejmě o něčem jiném než ta moje barča 120 L !

ale je fakt že v dnešním provozu nemá smysl vlastnit auto s max rychlostí 230km/h...


doplněno 09.12.15 23:34:

teda 20 Ventilů ne 5 ...a je docela problém se rozjet plynule bez prohrábnutí předních kol..

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.12.15 20:21
avatar

Je to rodinne? Asi proto , ze to je MPV nebo kombik.

I stimto vykonnem se da jezdit 50 / 70 / 90 / 130km/h takze asi tak

Nikomu nebrani koupit si auto s 200kw

Ohodnoceno: 1x
 
Od: asd1
Datum: 09.12.15 21:52

To je tak zhruba "je schopné odvézt dva dospělé a dvě děti" A ano i při courání jede motor na plný koule a žere i trávu u silnice.

Rodinné auto bych něčemu s 44 kW neříkal, to je něco jako "Luxusní limuzína Fabia Combi"

Ohodnoceno: 0x
 

 

Od: mp
Datum: 09.12.15 22:09

To je prostě reklama, a ať si to každý přebere. Jsou dnes větší hrůznosti. V. r. 1989 mě kamarádi záviděli nového Otcita. Ten nebyl taky dost velký. Ale rodinu jsem v něm převezl (i s kočárkem).

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.12.15 22:38

výkon 40 kW v autě z roku cca 1980 (například Fiat 127 Super), neni rozhodně stejný jako výkon 40 kW v autě z roku 2015 (například Fabie 3 válec Euro 5 či 6) Na tom se asi všichni shodneme.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: layborrr
Datum: 09.12.15 22:52

Píšeš - Jde o nižší střední třídu,1198 cm,44kW.

Fabia není nižší střední třída , fabia patří mezi malé vozy .

Nižší střední je Ochcávka

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 09.12.15 23:31
avatar

a co je tedy Rapid?

upřímně-vůbec jsem nepochopil jeho existenci , kdo ho kupuje?

příliš mnoho typů a motorizací - tohle přece není pro výrobce příliš efektivní ..jen ty sklady !

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.