Nejste přihlášen/a.
Řeším dilema. U svého vozu s motorem 1.9 TDI starého 15 let s nájezdem 200 tisíc km budu měnit rozvodovou sadu (dle výrobce se rozvody mění po 60 tis. km). Mám na výběr z různých variant - dražší (snad kvalitnější), nebo levnější. Netuším, jak dlouho si auto nechám, proto váhám, zda nechat namontovat sadu za celkovou cenu 9500 Kč, nebo sadu za celkovou cenu s prací asi 7000 Kč. Kromě ceny je v sadách rozdíl takový, že dražší sada se má kvalitou rovnat prvovýrobě, tedy originálním dílům. Co byste volili vy?
Posoudím, jestli to auto budu chtít ještě rok, dva, pět - tj. nájezd 30-250tis km... Podle toho koupím rozvody. Jestli chci mít auto delší dobu, dám mu kvalitní servis, abych měl klid. 15 let staré 1,9TDi je "stará dobrá výroba" - tenkrát méně elektriky a kvalitní motor s možností nájezdu milion km... ale jaký je stav auta celkově? Vyplatí se ještě servisovat?
já vím že si své auto nechám, kdybych to nevěděl, tak bych auto před výměnou rozvodů prodal a koupil si jiné po rozvodech
Jen hlupák vrazí do auta peníze, aby jej pak se ztrátou prodával
na druhou stranu, nevidím jediný racionální důvod zbavovat se auta s motorem, který je věčný a provozní náklady jsou zanedbatelné..tato auta se dnes už nevyrábí a na trhu je jich čím dál méně...Pokud je auto dobré nechal bych si jej až do úplného konce...
Pak do něj patří kladky značky INA a zesílený řemen, který bude také dražší
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.