Nejste přihlášen/a.
shánim náké kombi v naftě od roku 04 cena do 40tis,přemýšlím o c5 nebo megane u megané 1.5dci je super spotřeba ale odrazuje mě přeplastování interieru a bezklíčové startování např oktávku bych bral ale nechci auto které se krade
Kombi do 40 tisíc z roku plus mínus 04 bude docela šrot.
Už vidím ty reakce typu "já mám auto z roku 04 a šrot to není...bla,bla,bla". Jenomže, když někdo prodává auto, je to zpravidla proto, že už do něj nechce vrážet prachy. Tedy jinými slovy - je drahé na provoz. Když má někdo doma obstojné auto z roku 04 a za šrot ho nepovažuje a nebo to šrot skutčně není, tak ho zase neprodává. Já mám taky jedno auto z roku 03, prodal bych, ale ne za 40 a ani ne za 60. Takže jak píše kdosi výše, budete hledat jen těžko a je dost možné, že při koupi ušetřené peníze (pokud vůbec seženete) vrazíte hned do nějaké pěkné opravy.
Bezklíčového startování bych se také bál, je to poruchová věc a mnohá auta mají ještě jako bonus elektronickou brzdu a elektrický zámek volantu. Takže v případě poruchy odtah s hydraulickou rukou, což se zase prodraží, pokud neuzavřete příslušně dražší zákonnou pojistku. Prostě na starých autech se šetří jen těžko.
přesně tak, já říkám "všechna auta určitého ročníku vyjdou na stejný prachy" (je to samozřejmě míněno trochu s nadhledem), ale o co levnější auto, o to víc připlatíte do servisu.
Nikdy nikdo neprodává auto, protože je s ním po všech stánkách spokojen. Je to vždycky:
- buď se čeká v brzku větší oprava (pro někoho to jsou i rozvody)
- auto se začíná opravami prodražovat
- má nějaké neidentifikovatelné závady, které se projevují jen někdy (a prodávající doufá, že se právě při prodeji neprojeví)
- má doma lepší, provozně levnější auto
Tedy nikdy nečekejte bezchybné auto. Takové neexistuje. Dřív nebo později něco přijde.
Jen pro ukázku. Já jsem kupoval vloni Superba za 450 tisíc (ojetinu) a jakmïle jsem se zmínil, že dvouhmota je po smrti (protože motor na volnoběh pohupuje celým autem) hned mi byla nabídnuta sleva 10 tisíc. Takže prodávající věděl a jen čekal, jestli se na to přijde. Zanedlouho se odporoučel termostat. Teď budou rozvody.
Když tedy chcete takto výrazně levné auto, je skoro nutné vzít s sebou někoho, kdo tomu rozumí. Vy to zřejmě nebudete, když se dotazujete. Ale jinak je to samozřejmě v pořádku se ptát, protože čím více názorů se vám dostane, tím snazší může být rozhodování.
Seženeš a budeš spokojen. Aut je více než kupců. Je třeba vyzobávat rozinky, denně projždět internet, být rychlý jak lasička, mít připravené peníze. Auta prodávají dědici a dědičky, vnučky, které tomu vůbec kolikrát nerozumí. Perly, o které se původní majitelé starali jak o vlastní dítě. Samozřejmě je třeba odfiltrovat jebky, záplavy, zpatlané tuningy, podvodníky, překupníky šrotů ze SRN a vylítané naleštěné služební vrány z vrácených operáků, staré 4-7 let, před klinickou smrtí (vražedná 4 kombinace 1/turbo, 2/ vstřiky, 3/ čerpadlo, 4/ dvojhmotový setrvačník, možný bonus 5/ řídící jednotky).
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.