Nejste přihlášen/a.
Dobrý den.
Chci se zeptat na dvě věci: postup při opravě auta v záruce,poskytnutí náhradního vozidla v době této opravy a
případné odstoupení od smlouvy.
23.října2015 jsem koupil nové auto Citroen.Po měsíci provozu(asi 450km) se rozsvítila kontrolka diagnostiky motoru.Po dohodě s autorizovaným servisem jsem auto přistavil 27.11.2015 k opravě.Po dvou hodinách čekání mi technik oznámil,že musí tuto závadu - se kterou se ještě nesetkali - konzultovat v Německu.Poskytli mi náhradní vůz,s tím že mám na něho bezplatně nárok po čtyři dny.Po po čtyřech dnech si auto odvezli ale oprava trvá stále.V servisní a záruční knížce jsem se ale dočetl,že: ... bude zákazníkovi poskytnutý náhradní vůz po dobu trvání opravy(citace ze servisní knížky).Když jsem toto zmínil vedoucímu servisu,tak mi řekl že o tom nic neví a že si mohu stěžovat na centrále v Praze,což jsem také učinil a bylo mi poskytnuto auto na další čtyři dny.Bohužel k závadě mi sdělil technik 2.12.2015,že opravu konzultují s Prahou a ta to zase konzultuje ve Franciia.Zatím že neví co dál a budou mě každý den informovat.Bohužel se do 4.12.2015 nikdo neozval a zapůjčené auto budu muset 7.122015 vrátit.Chtěl bych vědět jak se mám zachovat dále,protože do zaměstnání dojíždím a zda by v krajním případě šlo,a za jakých podmínek,opravované auto vrátit a odstoupit od smlouvy.
Tento dotaz je pouze informativní abych věděl jak jak mohu reagovat na chování autoservisu.
Děkuji za odpověˇa s přáním hezkého dne zdraví Čermák
Vše přislíbené je platné. Pokud je v servisní knížce napsáno "náhradní vůz po celou dobu opravy", pak bude poskytnut po celou dobu opravy. Servisu řekněte, že pokud ne, vezmete si vůz z půjčovny na jejich náklady. Co se týče odstoupení od smlouvy - přejímací list do opravy je současně reklamačním protokolem. Ve smyslu zákona má opravna na opravu 30 dnů - pokud není v onom protokolu něco jiného. Pak záleží na výsledku opravy. Když řeknou, že opravit nelze, je možné odstoupit od smlouvy. Pak jsou další varianty jmakon@seznam.cz
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.