Jaké jsou příčiny požáru auta?

Od: Datum: 02.12.15 23:02 odpovědí: 11 změna: 03.12.15 12:02
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: tothgyomber
Datum: 02.12.15 23:37
Když máš v pořádku všechny pojistky tak jo, mít upevněnou baterii je základ. A když je přehřáty motor tak ho vypnout. Vozit v kufru hasičák.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: dylin
Datum: 02.12.15 23:54

Hodně častá příčina: prasknutí vlivem stáří nebo rovnou uvolnění palivového potrubí z nátrubku u bloku motoru... požáry od elektroinstalace vozu se nedají paušalizovat - u každé tovarní značky je to jináč.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: rd®
Datum: 03.12.15 00:21

U toho nátrubku bych to bral, že jednou za x let si ho nechat preventivně vyměnit. Ale co s tou elektroinstalací? Je to řešitelné?

Od: dylin
Datum: 03.12.15 09:53

Do určité míry ano... mít něco jako hlavní vypínač :D, který po ukončení jízdy vypne celý okruh od baterky. Ale je to tak trochu paranoia. Kolik těch aut po silnici jezdí a kolik jich hoří. :)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: buss®
Datum: 03.12.15 00:01

Co je hořlavé, to hoří.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: rd®
Datum: 03.12.15 00:19

A co neshoří, to si potom můžu vzít domů. Na památku.

Od: trtr
Datum: 03.12.15 05:37

Zdravím, úplně se to vyloučit nedá, ale u moderního vozu s PDF, který při regeneraci až bíle svítí je to celkem hodně pravděpodobné (nechci ale vyvolávat paniku-regenerace by se sama spustit neměla-navíc se může regenerovat jen při chodu motoru).

Na palivovém vedení se zakázáno používat šroubových spon (veleice časté při opravách). Měly by být použity výhradně spony pružné plechové (důvod je ten, že hadice pod šroubovou sponou není ideálně stažena-má velký vliv přiměřená velikost).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: fik
Datum: 03.12.15 09:07

No ono šroubovací spona se hlavně nesmí dorvat,ten moment je poměrně malý,tuším že jen 5-10Nm a u malých trubiček ještě méně,ta spona vydrží moment podstatně větší než by se zničila a někdo aby to bylo´´dobře´´utažené tak to rve co to dá. Já mám na autě šroubovací spony skoro na všech hadicích a nikdy nebyl s ničím problém,tam fakt záleží na utažení aby to tu hadici neprořízlo

Ohodnoceno: 0x
 
Od: trtr
Datum: 03.12.15 11:01

to je také pravda

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.12.15 11:31
avatar

Hořel jsem 3x

SEAT INCA -zkrat pod rádiem.Kouřilo se z palubovky.Odpojil jsem baterku a byl naštěstí konec.

Pak se ulomila páka ovládaní plynu na čerpadle a nafta stříkala na výfukové potrubí.Bylo to v zimě a lopatou a sněhem jsem to v pohodě uhasil.Nafta nehoří jak benzín...

MAREA-zkrat v relé na přídavném modulu pro tažné zařízení.Hasící přístroj stačil.

Nikdy nejezdím bez klíče 10, ve dveřích.Baterka je odpojena behem momentu.Hasičák taky každý uveze.Hlavně je třeba reagovat Ihned!

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 03.12.15 12:02

Množství vodičů musí se šetřit čím slabší vodič tím větší úspora, ještě více plastů, čím více jich shoří tím více je odbyt nových plasto-plecháčů, shoří za jízdy, při parkování, vergl za 5 tisíc i za pět melounů a.p.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.