Jak odvzdusnit TDI?

Od: Datum: 02.12.15 01:00 odpovědí: 3 změna: 02.12.15 09:22
Zdravim chlapy stala se mi fakt svinska vec mel jsem pres znameho dohodly servis s lepsi cenou.. Tak mi borci menili palivovej filtr odjel jsem ze servisu auto zacukalo a chciplo a od ty doby ho nenatocili tak se to odvezlo zpatky zkouseli to tam mechanici odvzdusnit ale ze jde prej malo nafty od cerpadla ze jen plivne ze se to stava ze mi odeslo cerpadlo ale celou dobu to auto jezdilo normalne nez na to sahli takze se ptam jen ze svych zkusenosti co mam delat za A) zkusit naplnit filtr a hadicky a idvzdusnit vstriky B) rozebrat to druhy cerpadlo byva tam sitko tak jestli to nenasalo a neucpalo se bordelem C) sehnat cerpadlo D) nechat nekym proverit jestli neudelali nekde chybu v servisu nepouzili zadnou pumpu a je dost mozny ze jak se to zavzdusnilo a cerpadlo jelo na sucho tak odeslo kazdopadne to bylo se slevou takze doklad nemam :/ :( je to Pasaat B5 85kw PD ( po dotykam pro rejpaly ze auto jezdilo celou dobu perfektne a je ve stavu jako kdyz sjelo z linky) nez sem zajel do tohodle servisu.. Co ted? Dekuji..
Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 02.12.15 01:30
avatar

A proto se zásadními věcmi jezdím jen do značkových servisů , kde je jakási jistota. Tím nechci říct, že neznačkové jsou horší nebo špatné, to v žádném případě, ale reklamace se ve značkových často řeší snáze.

No pokud šlo čerpadlo bez paliva, mohlo shořet. U některých značek je to dokonce pravidlo. Dojde palivo a "dojde" i čerpadlo.

Co teď?

Nevím, trvej na uvedení vozu do původního stavu. Kdysi se mi něco podobného stalo, měnili mi celý motor za nový, ale vakuovou pumpu dávali starou (byla v pořádku). Jenomže po ujetí 800 km tato odešla. Plný motor pilin z ulámaných zubů. Zapomněli že na nový typ motoru se musí použít dilatační těsnění z 3mm hliníku a oni to prdli jen na papír. Zuby šly nadoraz. V servisu mi sdělili, že si mám koupit novou pumpu za 16 litrů, protože ta stará na nový motor nepatří. "Ale patří, ale pouze s silným těsněním" jsem jim řekl "a vy jste jako značkový servis povinni to vědět". Reklamaci uznali, vyčistili motor, nový olej, nová pumpa, nová vačka. Takže postupovat slušně, ale nekompromisně- trvat na svém.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: mzxy
Datum: 02.12.15 08:00

zajet do jiného servisu, k někomu, kdo tomu skutečně rozumí, a zaplatit normální cenu

náklady požadovat od kamarádů a od toho kdo to zku**il

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepa2
Datum: 02.12.15 09:22

Passat by měl mít v nádrži elektrické čerpadlo, které tlačí naftu do tandemového čerpadla. I když rozdělají palivový filtr, vymění vložku, po smontování pořád elektrická pumpa tlačí naftu do nastaveného tlaku. To asi fakt bude chtít jiný servis a hlavně poděkovat " za dobrý servis ".

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.