Vw sharan 1.9tdi PD 85kw

Od: Datum: 27.11.15 19:47 odpovědí: 7 změna: 28.11.15 23:08

Zdravím ,mám problém s Vw sharan 1.9tdi PD 85kwmkdyž je auto předkem do kopce tak prostě hodně špatně startuje,byli vyměněné vstřiky za repasované+nové těsnění,ale je to stejné,diagnostika nehlásí v ničem chybu,daji se vstřiky nějak ještě vyčistit např aditivem vif,že se motor nechá běžet jen na to aditivum.

Nebo nějaké jiné nápady,jsem už zoufalý,3 serviry problém nevyřešili,proběhla výměna vstřiků+těsnění,filtr palivový,vyčištěno a stále ten samý problém,startér točí pekně,neseká se.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: jmlc®
Datum: 27.11.15 19:51
avatar

Zkuste vyměnit přepadové hadičky - netěsnost, steče nafta, udělá se bublina.

Pak taky můžete koupit pumpovací balonek a nainstalovat za palivový filtr - já to tak udělal na toledu 1,9 a cca. po měsíci napumpoval...


doplněno 27.11.15 20:14:

ach tak - jsem se díval blbě a psal moc rychle ... pardon

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepa*
Datum: 27.11.15 20:10

Jenže toto je PD motor, který má elektrické čerpadlo paliva + čerpadlo v trysce. PD motory mají nastavování trysek.

http://dieselpower.cz/forum/viewtopic.php?t=1945

Navíc se dá na počítači upravit množství paliva při startování. To ale vše znamená slušný servis.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 28.11.15 13:35

A kontroloval jste žhavící svíčky?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepa*
Datum: 28.11.15 14:45

Ty se zapínají automaticky až pod bodem mrazu. Jinak ne.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: karel1234
Datum: 28.11.15 18:34

S nejvetsi pravdepodobnosti mas vymackane ulozeni vstriku,nove gumicky uz to nezachrani.V jakem je stavu?Nahrad hadicku od filtru k tandemu pruhlednou a sleduj jesti jdou pri staru bubliny.Gumicka na ventilu u naftoveho filtru taky dela neplechu,dej tam novou stoji par korun.Mas bufik predalany na rucni zapinani?Pokud ano,postav to na kopec,a rano za mrazu ho nech zapnutej,po pulhodine az nahreje motor zkus nastartovat.Pokud to hned chytne na drc,jsou to temer stoprocentne gumky na vstrichach.Jinak cerpadlo v nadrzi muze myt prasklou hadicku,je treba zkontrolovat celou pal.soustavu od nadrze k tandemu na netesnost.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 28.11.15 22:36

Podívame se na to po víkendu,sehnal jsem repasové vstřiky a dali se tam nové gumičky na ně ale,problém nevyřešen,bufík není předělaný na ruční zapínání,leda by byl někde návod,dle kterého bych to upravil,pruhlednou hadičku vyzkouším.

Žhavící svíčky jsou v pořádku,asi něco to bude v tom palivovém systému,skusím ještě protáhnout Vifem pročistit.

Od: kare1234
Datum: 28.11.15 23:08
Ohodnoceno: 2x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.