Startování v zimě

Od: Datum: 25.11.15 18:46 odpovědí: 10 změna: 26.11.15 08:07

Dobrý den, mám problém při studených startech těď v zimě, nažhavým, klidně i dvakrát, ale jak otočím klíčkem, startér jen otočí, na vteřinku přestane a pak teprve točí a nastartuje, mezitím se mi vymaže nastavení hodin v autě atd, jakoby se odpojila baterka. kontakty baterky jsem očistil.
VW Vento 1.9 TD 55kw
Loni jsem měnil žhavící svíčky.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 25.11.15 19:04
avatar

Tak letos ještě vyměň baterii.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 25.11.15 19:27
avatar

Baterie na konci životnosti, malá ppmoc je na chvíli před startem rozvétit světla, baterie se tak oživí.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: gumid
Datum: 25.11.15 19:49

Jak se oživý zátěží?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vernon
Datum: 25.11.15 20:21
To je sranda. Jeden tady plácne blábol, jiný mu za to dá ještě body... :-D
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.11.15 19:47

děkuji za odpovědi.

Datum: 25.11.15 20:41

prošel bych komplet kostry a silový kabel.. pročistit... muže to byt i horším starterem... baterku si změř zátěžákem a uvidíš...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: trtr
Datum: 25.11.15 20:52

Zdravím, a nedělal to ten startér i dřív? Mohou být opálené kontakty v elektromagnetu spouštěče. Startujete doufám s vymáčklou spojkou?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 25.11.15 20:55
avatar

osobně bych šel nejdřív po ukostření kastle a motoru -očistit popřípadě přikostřit motor přímo z mínusu baterie

pak bych šel po plusových přívodech startéru a alternátoru ty oka budou zoxidovaný,schnilý

a ve finále můj tajnej typ ;) je v háji elektrická část spínací skřínky tkzv.oříšek


doplněno 25.11.15 21:10:

k odhalení závady na spínačce bych postupoval takto: vzal bych kus drátu napojil na 12V ,otočil bych klíčkem pouze do kontrolek,pak bych našel drát co vede k cívce startéru je fuk jestli v motoru nebo u spínačky záleží na tom kde by byl lepší přístup a za pomoci drátu s 12V skusil start no a pokud by to chytilo normálně bez vypnutí či velkého poklesu napětí měnil bych spínačku *palec*

Ohodnoceno: 0x
 
Od: trtr
Datum: 25.11.15 21:00

No to je také možné, ale nejdříve bych vyloučil a eliminoval odpory po cestě. Teď jse o to, pokud to nepomůže a zkusí i jinou baterku, jestli je lepší sehnat novou část spínačky, nebo ještě vymontovat spínač startéru a zkusit i ten. Nevím ceny jednotlivých dílů.

P.S.: Obecně začínat od úplné blbosti se vyplatí, protože mnohdy je to závada typu pojistka či právě ukostření (velké odpory na svorkách).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepa*
Datum: 26.11.15 08:07

Demontujte a rozeberte startér. Proškrábněte drážky komutátoru a lehce přesoustružte. Co lze namazat, namažte dobrou vazelínou.

Pak má smysl mluvit o akumulátoru. Možná se budete divit, jak pak bude točit. Samozřejmá je demontáž kabelů, očištění ploch, namazání.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.