Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Bordel v oleji

Od: pavlik45 odpovědí: 7 změna:
Zdravim vsechny,ted jak jsou chladna rana a mrzne a jezdim kratke trasy tak jsem jsi vsiml ze na merce a dnes i pod vickem mam mirne ale fakt mirne nazloutly olej jakoby bordel zrejne z vody,po zahrati uz to tam nemam,kdyz je tepleji tak take ne a olej v chladici take nemam muze to byt i ze jezdim kratke trasy a je zima?

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

0x
avatar opicak

Je to normální u krátkých a "studených" jízd. Pohlídejte si stav vody a oleje a pokud nemizí, nic to neznamená.

pavlik45
hodnocení

Ok diky,a jen pro info kdyby mizelo at uz voda nebo olej a nikde by nic neteklo nebylo to poznat tak to muze bejt co?pac nikdy jsem se stim nesetkal…jen kdyz to bylo videt :)
asd1

U krátkých jízd normál...

Mizí a neteče = shoří ve válci a vyletí výfukem. Olej jde nejčastěji přes gufera ventilů nebo kroužky, voda přes vadné těsnění hlavy nebo prasklinou v hlavě...

To sme to zase dopracovali...Stači nechať pootvorené viečko nalievania oleja aby sa vlhkosť nezrážala vo vnútri a netvorila žltú emulziu.Samozrejme iba pri odstavenom aute.V tomto období je to normal,odsledované od dôb keď som jazdil so Š-120.Tam sa vyzrážala voda aj v benzíne (kovová nádrž) a preto bolo nutné používať aditíva na báze liehu v predzimnom období.

 

hodnocení

0x
avatar diesel

Co máš za auto? U některých motorů některých automobilek (např fábii 1 - 1,4i 16V,Citroen a Peugeot např asi všechny 1,8 ...) tento šlem ucpe odvětrání motoru a pak se stane že tlak oleje vyhodí měrku a vyhází dost oleje na motor!

ju*

Ta toška vody co se vysráží na víčku či měrce je nepodstatná...netřeba se děsit.*uspech*

Ti co vědí, že je občas potřeba vyčistit hadici odvětrání víka ventilů to znají, ti co to neznají se pak diví, proč jim dírkou měrky stříká olej...tak, tak - maj pravdu diesel@.

 

humbucker*
hodnocení

0x

Ahoj. Občas je vhodný si zkouknout, jestli nějaká kapalina neubývá. A nebo hlavně nepřibývá. A to hlavně olej ve vaně pod motorem. Pak by mohlo být odprásklé těsnění pod hlavou. Pak záleží, jak jsou ty praskliny navzájem propojený. To pak ten olej i voda můžou odcházet do výfuku. Drobný odchod páry z výfuku je normální. Je vlhký a dlouhý. Trvá to dýl, než se aspoň trochu ohřeje a vysuší. Když tý vody nateče do válce moc, tak se může motor při startu i zablokovat.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]