Nejste přihlášen/a.
Přátelé . Mám škodu octavii I 1.6 ,75 kw. Po ujetí několika kilometrů se zapne větrák chlazení ač podle teploměru je teplota normální. Po vypnutí motoru běží větrák i 10 minut než vypne. Byl jsem na diagnostice kde mi řekli že je špatný elektronický termostat. Ten jsem koupil a vyměnil a uvedená závada se zase objevila po několika dnech. Po výměně termostatu jsem byl na diagnostice znovu aby závadu restartovali. Prý vše v pořádku. Zapnutý větrák jsem začal ignorovat ale teď mi začala svítit na palubce porucha motoru. Kde by mohl být problém? Dík.
čidlo G 62 má dvě dvojice kontaktů, jedna je pro budík na palubní desce a druhá pro ŘJ motoru, pokud je vadná ta část pro ŘJ motoru, je čidlo G 62 nahrazeno čidlem teploty paliva G 81, mám toto čidlo vadné už asi rok, na "budíku" se ručička pohybuje jak chce, několik týdnů to ukazuje normálně a najednou při jízdě z ničeho nic ukazuje pokles teploty na 50-60 stupňů, i větrák chlazení se mi také občas zapne, hned po nastartování, a pak se zastaví
čidlo jsem si koupil ale neměl jsem čas vyměnit jej, je špatně přístupné...stojí pát stokorun i s novu těsnící gumičkou a plechovou pojistkou, když to budete měnit tak nezapomente prstem ucpat otvor protože jinak vám část kapaliny vyteče
a neměnit na teplém motoru,kapalina je pak teplá
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.