Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

Začátky řízení nákladního auta

Od: rott odpovědí: 2 změna:

Zdravím, mám dotaz na řidiče nákladních aut. Jsem teď úplný začátečník a před tím než jsem se rozdhodl si udělat papíry na náklaďák, se to zdálo jako pohodové povolání. Když jsem pozoroval třeba řidiče v autobuse, tak se zdálo že jim to jde levou zadní, pohoda.

Teď v začátcích se mi zdá práce řidiče nákladního auta dost náročná. Pořád si hlídat nadjíždění, stromy v cestě, trolejbusy, vyhýbání si, stíhání času, a další věci, je to dost náročené. Příjdu domů a jdu ležet, jelikož jsem tak unavený...

Zvykne si časem člověk, stane se to později s praxí jednodušší?

Jezdím po městě, nejezdím nic dálkového.

Děkuji za poznatky

2 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

hodnocení

2x

Je to o zvyk. Mě se dokonce jede s velkým autem lépe, než s osobním. Jezdím se vším možným od moto až po nadrozměry a je to jen rutina. Když jsem kdysi dělal řidičák na autobus (už s ním ale nejezdím víc než dvacet let), kladli nám na srdce NEBRZDIT, pokud to jde vyhnout se bez brždění. Jezdím tak stále a nevycházím z údivu, jak řidiči furt stojí na brzdách. Pokud pro to máte vlohy, je to jen o praxi. Časem se to bude jen lepšit. Odhad jak jedete daleko od krajnice, jak daleko od zaparkovaných aut získáte jen ježděním a brzo pro vás nebude problém projet třeba devadesátkou 10 cm od dopravní značky nebo taky umělecky zaparkovaných osobáků. Když jsem ještě jezdil s autobusem, pořád jsem zkoušel jak se trefím zadním kolem třeba na kraj čáry v křižovatce. Prostě točíte doprava a zadní náprava jde cca dva metry vedle. A furt jsem se lepšil. Dnes si troufnu odhadnout na centimetry, kudy mi v zatáčce pojedou zadní kola. Všechno je to jen o tom, zda budete mít zájem se lepšit a zda vás to baví. Kdo řídí jen pro peníze, nikdy asi šofér nebude.

rot
hodnocení

Děkuji za odpověď

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky: