Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zapojení denního svícení:

Od: zvanda® odpovědí: 15 změna:

Prosím o radu.Zakoupil jsem modul pro denní svícení. Chci šetřit xenony. Zapojení jednoduché jak se říká pro blbce. Bohužel do nesvítí.Zkoušel jsem to nejprve zapojit jen zkušebně na žárovku a šlo to. Zapojil jsem to do mlhovek a nic.Vím,že se to nemá ale proč to nejde? Na plánku samotného modulu je na výstupu psáno max. 2 amp. Mohl by to být ten důvod. Poraďte. Děkuji.

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

fiser22*
hodnocení

0x

zapojil jsem to na žárovku, zapojil jsem to do mlhovek není moc přesný popis... chce to buď lépe rozepsat nebo ještě lépe si nakreslit schémátko... nepíšete jak jste "to" zapojil - místo mlhovek, paralelně, sériově... max. 2 AMP není důvod, je to údaj o relativní spotřebě a předjištění

hodnocení

Na žárovku jen na zkoušku jestli to půjde. Jinak modul se připojuje na + baterie, -- kostra,+ parkovačka.Z modulu jde 2krát +, a 2krát -- na dvě světla. Tyto jsem připojil k těm mlhovkám.Samozřejmě po jejich odpojení.

 

mzxy*
hodnocení

0x

sekačky na trávu nemají mlhovky

 

hodnocení

0x

Je to preto,že to nefunguje,lebo radiaca jednotka cez CAN vedenia zistila väčší odber,čo definovala ako skrat,a nepustila tam prúd.Nové auta,niesu staré škodovky.


doplněno 11.11.15 20:06:

Riadiaca jednotka si kontroluje aj keď je menší odber,proste ten rozdiel nesmie byť veľký oproti naprogramovaniu.

 

hodnocení

0x
avatar dabel
Zapojuje se následovně
Jeden drát plus po klíčku
Druhej kostra
Třetí se dává na plusovej přívod parkovacích světel
Některá auta mají kontakt na ten třetí drát přímo u spínače světel
Co je to za káru?

 

pepa*
hodnocení

0x

Jestli je výstupní zatížení uvedeného modulu 2 A, tak mlhovky odebírají cca. 8,3 A. Jestliže tam není relé, tak jste modul spálil. Prvaděpodobně. Mlhovky bývají kolem 50 W, což je 4,16 A pro jednu.

hodnocení

Pepo asi máte pravdu,i pojistku to vypálilo.Dnes když jsem to měřil tak z toho modulu vychází pouze (--) i na (+) drátech.Jen tak pro příště jak se to dá spočítat?


doplněno 12.11.15 18:46:

Zapojil jsem to dnes na klasické relé a maká to.Jen ještě pořešit vypnutí, po zapnutí parkovacích světel.Nakopněte.Díky.

civku relé napojit jednou stranou na plus po klíčku najdeš v motoru na spínači zpátečky a druhá strana plusovej drát parkovacích světel
hodnocení

Díky moc to relé mám zapojeno : 30 - (+)-baterie,86 (--),85 (+) po startu, 87- ven k mlhovkám,tak tam mám dát ještě jedno relé nebo na toto?Díky.

Relé stačí jediný - 30-plus z baterie přes 5A pojistku pokud de o diodová světla
87- plus k denímu svícení
86 - plus po klíčku
85- plusovej přívod parkovacích světel
hodnocení

Výborně, díky zítra to zkusím.Taková podotázka,když nejde o diodová světla mění se něco?

Pokud to sou jina světla než diody tak bych místo 5A pojistky dal silnější záleží na żarovkách pokud sou to halogeny tak 15A
hodnocení

Díky moc za radu.Já.

hodnocení

Tak dnes jsem ta světla zapojil a vše maká tak jak má.Díky mocza radu všem.

 

buss
hodnocení

0x

Řekl bych nepokusničit a zapojit dle návodu.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]