Nejste přihlášen/a.
Čau, nevíte o někom v ústeckém kraji nebo okolí, kdo se zabývá chiptuningem?
- Octavia I (1,9TDI PD 4x4 | 74kW)
pepo to nemluvíš pravdu osobně mám načipováno 4 roky a pokud koupím jiný auto de okamžitě zas na čip to svezení za to stojí s autem nemám jedinej problém prostě paráda de jen o to se k autu nechovat jak prase a vše je v pohodě
mě čipovali na Kladně u PowerTecu
je třeba vybírat ověřené firmy aby ste to nesvěřili nákýmu garážníkovi to by pak problém mohl bejt
V čem nemluvím pravdu? Každé čipované auto hulí jak lokomotiva. Spojka dostává zabrat zvýšeným kroutícím momentem a že by zrychlení o něco větší byl takový zážitek, tak to tedy nevím. Navíc za každým rohem číhají policajti a tak mi není jasné, k čemu pokoušet osud. A že by se nokdo závistí potrhal, že někomu jede auto trochu líp a za větší spotřebu, tak to asi také ne. A když někdo tvrdí, že přečipováním zvýší výkon a spotřeba jde dolů, tak je to fantasta na hranici vyšetření lékařem. To je jako chtít kamínky vytopit panekák se spotřebou těch kamínek nebo míň.
Lidská naivita je omezená pouze obsahem peněženky.
Já mám 96 kW motor a nepotřebuji být nejrychlejší z vesnice...
mě to jako lokomotiva nehulí pokud to hulí je většinou problém v zaneseným vzduchovim filtru na jehož pravidelnou výměnu lidi kašlou
neni mi jasný co myslíš těma policajtama asi rychlost tu a krouták já využívám především k bezpečnýmu předjíždění a je dobrý vědět že když je třeba to auto na to má
ta spojka osobně problémy nepocituju a to nevim kolik má ve skutečnosti odlítáno a jak říkám pokud člověk neni prase vydrží bez problémů
k zážitku z jízdy osobně sem ten rozdíl poznal ihned po čipu sem co sem začal předjíždět první auto oproti originálu nebe a dudy
ted ta spotřeba sám sem tomu taky nevěřil ale po čipu sem cca o půl litru dole pokud jedu dle předpisů
dál se stebou hádat nebudu neb vidim žes kvalitně načipovaný auto asi neměl takže debata o ničem
mimochodem nejde o to bejt nejrychlejším vesničanem ale mít na to když je potřeba
Pepo v případě mé octavie 1.9 Tdi 81 Kw se chiptuningem dostanu až za 100 - 110 Kw. Mám v plánu si ho pořídit a ne kvůli tomu abych točil kola před barákem a machroval před ostatníma. Točil do omezovače a hned zas brzdil, nebo nejlépe ji nakládala a pak ji někde odstavit a nenechal dochladit turbo.
Pořídit si ho chci přesně kvůli momentům předjíždění. Auto rychleji zrychlí, mnohem rychleji a bezpečně předjedu nebo se rychleji dostanu z křižovatky pryč. Nemusím kvůli tomu překračovat rychlost a porušovat zákony. Je to čistě pro mou bezpečnost. Spotřeba klesne, ne že ne. Ale mnoho lidí ji nepozná. Protože s autem, které je chipnuté jezdí pak každý úplně jinak a starý "úsporný" styl jízdy je pryč. Teď momentálně mám dlouhodobou 5 litrů na 100 km. A jestli budu jezdi za 4.7 nebo za 5.3 je mi v danou chvíli jedno.
Zmínil jsi spojku. Ano zvýšení kroutícího momentu tam je, ale protože se v těchto firmách provádí individuální "ladění" není problém se domluvit aby síla motoru nastoupila až třeba při 2 tisících či 2.200 otáčkách a ne hned od spoda ze startu. Až prostě vklidu spojka zabere jak má přijde ten zbytek. Lepší než ji naplno rvát od spoda. To že jiná auta hulí je možné. Ale hulit může i seriovka důchodce, který sní jezdí 5 km do samošky a zpět a občas na chatu. Jede sní do 2 tisíc otáček a klidnou čepičkářskou jízdu. Pak se potrubí (Parohy, egr, výfuk) zanáší splodinama s motoru a když se jí pak hezky dupne a trochu se protáhne vše to výfukem vylítne ven. Jinak při standartním chipu od renomovaných firem se toto nestává. Při chipu, kdy už je více úprav a výkon jde třeba z 81 kw na 150 kw je to již pochopitelné.
Děkuji za tipy
Ještě bych se chtěl zeptat jak to prochází na technický, když jsou zvedlé kW a v techničáku je napsaná úplně jiná hodnota? Musí se kvůli tomu předělat techničák nebo jak to je?
A ještě takový menší dotaz: Co myslíte na zaslepení EGR ventilu? Příjde mi zbytečné vracet část spalin do sání...
egr zaslep je to to první co sem udělal po nákupu oktávky
to čipování se do techničáku nepíše takže žádnej streeeees
dojmy se zaslepeným egrem moc neřeknu neb sem s otevřeným skoro nejezdil ale kapku dýl se ohřívá se mi zdá jinak se nezanáší sání mastným bordelem a motoru vždy dělá líp když saje čerstvej vítr místo přepálenýho
ted ke kamarádovy znám ho dlouho a je to na plzensku poměrně vyhlášenej automechanik kterej umí a ví co dělá a pokud někomu dávám desetitísíce za odvedenou práci -netušim co ten individuální čip přesně stál-tak očekávám perfektní práci
jo beru ne vždy se vše povede ale muset se po pár dnech při reklamaci dohadovat jestli mi to uznaj či ne tak to by mě už tam nikdo nikdy neviděl
Já tomu vůbec nerozumím, ale mám k tomu dotaz.
Proč to autu není načipované už z výroby? Pokud má menší spotřebu a jede lépa, pak by to přece bylo pro výrobce dobré ho načipovat, nebo ne? Je tam u toho čipování i nějaké negativum?
A ještě jsem se chtěl zeptat jestli tu někdo z vás rozumí elektronice v autech - rád bych udělal to, že když zamknu auto přes ovladač a mám otevřená okýnka, tak aby se mi sami zavřeli při zamknutí - zatím se mi zavřou pouze když zamknu klíčkem.
Jak bych to mohl udělat?
tam záleží na tom jakou máš komfortku jestli tu novější tak si na netu stáhneš program od motordiag a tim si to poladíš
pokud tu starší de to vagem skodaforum.sk/...
nebo koupíš uni dálku s výstupem na okna třeba Alarmax 04 a dopřipojíš ke stávajícímu centrálu
No... diagnostika, to bude asi moje slabina - nejspíš bych se bál, že tam něco rozházím a něco solidně pokazím.
mam komfortku 2,5g, takže jen takové malé políčko u otáčkoměru, kde si přepínám čas, spotřebu, průměrnou spotřebu a průměrnou rychlost. Okna musím zatáhnout při výstupu nebo když strčím klíč do zámku a otočím do polohy zamknout. Pak okna vyjedou nahoru. Ale klíčem mě to také nefunguje a prý to přenastavit nejde. Aspoň u mé komfortky ne.
Ale tak jelikož ten el. motůrek na okýnka je napojený na nějaký kabely, které to sepnou při otočení klíčkem, tak by se to teoreticky mohlo dát i na kabely od čidla na centrál, né? Možná se pletu, je to jenom takovej nápad.
To je taky fakt, neuvědomil jsem si to, že ten impuls je příliš krátky a slouží pouze k tomu, aby problikly blinkry a zamklo se auto, kdyby bylo okýnko až dole, tak se vytáhne jen o kousek, to možná tam dát nějaký opakovač, ale zase aby se pak nespálil motůrek, kdyby to už vyjelo a pak by to chtělo jet pořád dál, to by asi nebylo dobré.
Alarm no... Ten ani pořádně nevím jestli v tom autě je... Sice u dvěři bliká po zamčení červená dioda, ale může to být cokoliv... Akorát jednou při bouřce se mi seply všechny blinkry tím otřesem, ale teoreticky by to mohl být jen přes nějaké ultrazvukové čidlo, takže kvůli hlasitému hromu. Divný je, že to ani nehoukalo - pravděpodobně tam není ani siréna, rád bych to tam dal, ale to by asi bylo drahé udělat celý alarm.
Dřív jsem po té siréně pátral, protože jsem zapnout akustické ozvučení při zamknutí / odemknutí auta.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.