Nový nafták nějaké rady?

Od: Datum: 01.11.15 08:59 odpovědí: 11 změna: 02.11.15 20:52

Rádci zlatí,mám nové autíčko,škoda octavia,1,9 tdi rok 2006,jelikož jsem odkojený na benzínáku,tak by se mě prosím hodily nějaké rady na TDi...udržba zimní,kolik otáček,atd...děkuju :)


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 01.11.15 10:10
avatar

Dobrý den,těžko radit. Parkujete v garáži, či venku. jak je na tom baterka? Někdo přidává aditivum do nafty na zimní sezónu.Tdi-čkům nesvědčí krátké trasy.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 01.11.15 12:08
A jak se to pozna ze benzinu svedci kratke trasy a naftaku ne?
Ohodnoceno: 0x
 
Od: vernon
Datum: 01.11.15 12:15
On nenapsal že benzíňáku svědčí krátké trasy, ale že krátké trasy nesvědčí nafťáku, to je rozdíl...
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.11.15 12:20
avatar

Pozna se to podle zavislosti opotrebeni na delkach tras, u zazehoveho motoru je to mene zavisle. Na naftakach na kratkych trasach dochazi k rychlejsimu opotrebeni zejmena vyfuku. Napr. Filtr pevnych castic take potrebuje delsi trasu, nedostava-li se mu ji dojde zpravidla k nucenemu vypalovani a tim k zvysovani spotreby.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 01.11.15 16:59
avatar
To je blbost jak prase!
Ohodnoceno: 0x
 
Od: pepa*
Datum: 02.11.15 19:36

Odkdy má Octavia z r. 2006 filtr pevných částic?

Každému motoru - každému, vadí zatěžování studeného motoru. Když se motor nechá pár minut v mrazech klapat na volnoběh a pak se jede několik km do max. otáček 1800 , tak se neděje vůbec nic. Když je olej hustý a naložíte motoru, tak kluzná ložiska turba nejsou ideálně zaplavena olejovým filmem a rychleji se přidírají. Za 4500 jsou ale opravné sady.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 01.11.15 13:56
avatar

nevytáčet za studena já dokud se to neohřeje nepřekračuju 2500 otáček,dále to po ohřátí zbytečně furt nevytáčím jako benzínáka,po delší jízdě nevypínám hned auto ale nechám cca minutu bublat na volnoběch aby se dochladilo turbo,včas měnit olej a filtr já měnim po 10000km

pokud sis pořídil auto a nic o něm nevíš je třeba nechat udělat komplet rozvody a vodní pumpu,vyměnit olej a filtr

zkontrolovat žhavící svíčky

občas je dobré do nafty přidat nákou tu přísadu pro lepší mazivost nafty znám lidi co lejou třeba olej M2T,nebo VIF

já se přiznám mám diesla 5 rokem neleju nic a problém nemam ani v zimě a to tankuju kde je zrovna třeba akorát jednou když byla ta větší zima sem přidával do nafty benzín aby nezamrzla na nádrž 3L benzínu

jo a pro radost sem si to nechal čipnout a jezdim a jezdim :)

Ohodnoceno: 3x
 
Od: pepa*
Datum: 02.11.15 19:36

Může to být 10 % benzínu v naftě.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.11.15 19:45

Toto je jeden z nejlepších motorů, pokud se lije kvalitní nafta a mění olej, tak je doslova nesmrtelný. Nemá debilní filtr, takže fakt sůper motor Také ho mám.

Snad jen plasty, ty vržou:( pomáhá kokpit, ale musí se často. Někdy mi trochu blbne elektronika a vyhodí to nesmyslnou chybu, stačí ji přes kabel smazat.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.11.15 20:48

A pro ohřívače dízlu, za jak dlouho, nebo kolik km si myslíte, že je motor ohřátý na 60°C, což je minimum?

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 02.11.15 20:52
avatar
Tys ještě nejela se sůper motorem, ze?
Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.