Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Zetor 50 super

Od: super odpovědí: 4 změna:

Ahoj.Jak se startuje zetor 50 super?jak funguje uzávěrka,a jak se tou pákou pod sdačkou redukují rychlosti? děkuji za postupnou odpoved...


Zetor 50 super

 

 

4 odpovědi na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

hodnocení

1x
avatar pest
Startování, otevřít kohout na naftu je u spojky, napumpovat naftu na cerpadle dokud nevrže v nádrži. Potom dat plný ruční plyn, na cerpadle je zepředu čudlík, vytáhnout a pootočit, zapadne a je vyšší bohatost na start. Sednout, zapnout Bosák, seslapnout dekompresi, vedle brzdy malá zahnutá páčka zmáčknout startér, až se roztočí pustit dekompresi a jak chytne pustit startér a ubrat plyn, vyskočí čudlík na cerpadle. Takhle studený motor, teplý bez čudlíka a bez dekomprese a pumpovani.
Uzávěrka je ta vysoká páka vedle sedačky, od sebe odmackout a držet je sepla.
Redukce je myslím k sobě ta páka mezi spojkou a brzdou.
Pákou co je na podlaze blíž k sedačce se zapíná náhon a čerpadlo.
Doporučuji si stáhnout návod a dilenskou příručku na netu určitě bude :)

 

hodnocení

0x

tak jestli se dobře pamatuju,je to už řádka let co jsem s ním řádil v JZD:) takže:zatlačit klíček ,pak by tam měla být páčka žhaviče která má 2 polohy1)žhaví 2)startuje.Tak minutu žhavit a poté startovat.Samozřejmě při vyřazené rychlosti a páku ručního plynu na plno (asi dole ,ty vo.. já už nevím)tak dejte pedálem:-D.Jo ještě supr má dekompresní páčku(někde u brzdového) tak i tu zatlačit

Ta uzávěrka by měla být ta páka vpravo,funguje tak že když hrabete tak zatlačíte na tu páku a jdou obě kola.

Ta redukce je dopředu pomalá(polní)a k sobě rychlá(silniční)-nebo opačně*nevi*Ale to poznáte až to nastartujete nebo poradí někdo kdo si víc pamatuje


doplněno 25.10.15 10:23:

Jo,,jo máte pravdu žhavič byl na té 25 *hi* na to čerpadlo(pumpu+čudlík) jsem úplně zapoměl.My ho když mrzlo žhavili ručně-ledlampou

Pokud si pamutuji tak žhavení nemá a dekompres asi také ne. Start - zasunout bošák, nastavit plyn a standardní startovací tlačíko. Byly to velmi odolné stroje s velkou sílou. Měly nepříjemně slabé brzdy, spojka ztuha, řadící páka daleko - kdo byl malý a lehký měl problémy.

Popisované žhaveni (i dekompres?) měly Z-25 A,K

 

kom
hodnocení

0x

tu zahlou páku dejte do prostřed aby jste měl neutrál zasunete bošák pak sešlápnete plyn a s tou pákou pod volantem pohnete až na roraz a něke by měl být čudlík na startováni nebo alespoň takhle to mám u svého starého zetoru a to redukování neporadím sám nevím

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]