Hučení při zatočení do prava a klepání volant

Od: Datum: 16.10.15 09:06 odpovědí: 12 změna: 18.10.15 09:18

Dobrý den chci se zeptat co by mohlo být když jedete zatočíte do prava a nejvíc to začne mláti v kole a pak když rovně tak ten volant se klepe.. Já si myslim že to mlácení takový no hučení tak to by mohli být ložiska náký v kole ne? a to klepaní volantu to nevim děkuji za radu.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 16.10.15 09:36

Kulové čepy.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: robin*
Datum: 16.10.15 09:58

Jenom toto? Nic jiného to být ještě nemůže?

Od: asd1
Datum: 16.10.15 09:59

Spíš homokloub (vnější). Většinou cvaká při záběru v rejdu v rytmu otáček kol... Nejčastějí odejde kvůli prachovce = prach udělá brusnou pastu a ta udělá svoje.

A klidně to může být i ložisko, prasklý kotouč a jiné radosti.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: robin*
Datum: 16.10.15 10:06

To sou pěkný radosti a aji pěkný ceny za ty radosti..

Od: asd1
Datum: 16.10.15 10:19

Co to je za auto?

Já mám zásadu jak začne žrát prachy tak pryč s tim a pořídit jiné. Lepit kadý měsíc něco se hodně prodraží.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: robin*
Datum: 16.10.15 10:30

Peugeot 309 1.9D. To já mám taky zásadu koupit auto když už papa moc penězí ale jelikož nejsou money tak nemůže být auto tak radši opravim toto aspon trochu.

Od: asd1
Datum: 16.10.15 10:48

To je začarovaný kruh - nejsou love na jiný auto co se nebude sypat, tak furt platíš opravy starýho a proto furt nemáš love ;)

Chce to projet mechanikem, na dálku se špatně určuje co přesně tam je...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: robin*
Datum: 16.10.15 10:57

Nooo právě fůrt dokolečka to samí :) No uvidim jak se to vyvrbí :) ale tak děkuju všem za rady :)

Datum: 16.10.15 12:45
avatar

Mno do piškota a v ropě?Pokud je solidní kastle a motor tak výměna homokineťáku se vyplatí.Toto auto jezdí tak kolem 4 litrů ropy,bezproblémově jezdí i na levný fritovací olej.Pokud budeš chtít levně ,kouknu co je to za kloub a dám vědět v SZ zda-li pasuje i na 309 (pův jsem měl na BX 14RE ale prodejce prodal špatný,na D a protože jsem do něj naptlačil tuk,nešel vrátit prodejci a od té doby mi leží doma!)


doplněno 16.10.15 12:56:

Tak je to kloub 25k250 a měl by dle popisu pasovat na BX turbo 92 a výš, PEU 305 all model 82-8/ a 405.Není psáno ale dle prodejce a servisáků a taky dle service boxu Peu a Ctr pasuje na všechny diesely (dokonce včetně Xantií) teda jen na 1,8 a 1,9 D a TD (u BX na všechny motorizace od 1,6 výš benzín i nafta).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jardan
Datum: 17.10.15 19:21

Ložiska v kolech se poznají při zatočení do zatáčky. Když je pryč pravé přední ložisko, zatočíte vlevo a začne to hrčet. Hmotnost se přenese právě na pravé kolo a vada se projeví. Homokinetický kloub se při opotřebení projevuje rovněž v zatáčce pod mírným plynem. Jak se otáčí, vydává to cvakavé zvuky.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: asd1
Datum: 17.10.15 21:13

Je třeba říct "obvykle", ale ne vždy. Jak ložisko tak kloub se občas projevují jinak. Jeden by řekl tutově LP ložisko a ono je to pravý ;)

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jardan
Datum: 18.10.15 09:18

To na věci vůbec nic nemění. A kdo vlastní křišťálovou kouli, tak ten je největší frajer z vesnice... Mě se kloub projevil takto a také to tak bylo. Stejně tak ložisko LP kola.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.