Nejste přihlášen/a.
Ahoj,už tak někdy od léta pozoruju problém,stěrače chodí strašně trhaně,nedá se to vydržet a strašně to ruší. V suchém létě jsem to ani neřešil,ale teď jak začaly být podzimní plískanice je to velmi akutní. Když mrholí tak nic,to chodí krásně,ale když prší tak to chodí strašně trhaně,čím víc vody,tím horší. Klasické ramínkové stěrače jsem vyměnil za ty pružinové v domění že to problém vyřeší,ale je to pořád stejné,nenastala žádná změna. Na stěračích jsem nešetřil a koupil jsem alca germany. Díval jsem se na sklo a je plné takových mikroškrábanců,myslíte že by to mohlo být tím?. Nebo jestli je to špatná značka?..jaký by byly nejlepší,prosím potřebuju to vyřešit pro tenhle problém je to auto skoro nepoužitelné. Zadní stěrač téhle značky chodí naprosto bez problému ať je vody jak chce. Zkusil jsem do předu dát i náhradní motorek s mechanismem ale problém naprosto stejný. V elektrice to nebude,na sucho a s minimem vody to chodí naprosto hladce.
Budu moc rád za každou radu
kupujte grafitové stěrače a používejte "tekuté stěrače" - pokud to nepomůže, pak asi nové čelní sklo...
Motorek otestujete, pokud stěrače zvednete a pustíte - jestli se to neseká, může za to tření na skle.
To mi právě bylo doporučeno,tohle jsou s grafitem. Motorek sám o sobě nedrhne,drhne to jen když je sklo mokré,zkoušel jsem dát pro jistotu i jiný motorek,ale problém identický. Jsem z toho zmatený
Taky jsem měl Alca a přešel jsem na Beroun origo
Rozhodně ne ty nové flat.
Omej si pořádně hubkou na nádobí sklo horkou vodou s jarem a po vytření a uschnutí několik vrstev tekutých stěračů (mezi vrstvama musí ta první uschnout a být rozleštěná).
Tak jsem zkusil aplikovat ty tekuté stěrače,zatím nebyla možnost to zkusit,na sucho to chodí dobře,ale to už i před tím,jsem zvědavý jak v dešti
Tak problém nevyřešen,tekuté stěrače jej jen o něco málo snížily ale je to nesnesitelný pořád,takže sklo. Taky jsem si všiml že když se sklo ostřikne tak to jezdí úplně hladce
A co přímo ramínko stěrače (to mezi stírací gumovou lištou a hřídelkou. Na ramínku je zezadu pružina, aby byla lišta tlačena ke sklu. Někdo má ramínka na té placce uchytu příliš ohnutá směrem ke sklu. Tak extrémě to mívala třeba škoda 100 nebo 1000, ale Felda by to měla mít rovně. Ohnutím se mění i úhel uchycení lišty a břit gumy nabíhá jinak na sklo.
Viz, obr, jinak sklo nebo používej jinou směs ostřiků, která tolik neodmaštuje sklo. Namokro nedrhnou díky kapalině, ale pokud to hodně odmaštuje, tak problém nastane. Nalej trochu tekutých stěračů i do nádobky ostřiku a kup si už zimní a něřeď vodou.
Jen teorie, ale zkusil bych všechny varianty a pak nové sklo.
Používám klasické ramínkové sterače a Alca je z nižší cenové kategorie asi nejlepší značka. Takže přepokládám, že i beramínkové mají kvalitní. To poskakování je u obou stěračů a oběma směry? Nejsou třeba ty celé ramena nějak blbě nahnuté?
Oběma směry,jak nahoru,tak dolu,zadní jezdí krásně lehce a přední dělaj tohle. To jsem zkoušel všechno,vrakoviště mám dva kilometry a znám tam lidi,tak jsem si půjčil pár věcí,asi tři motorky s mechanizmem,4 páry ramínek,zkoušel různě proházet,výsledek vždy stejný a při žádném žádná změna,takže předpokládám že to bude asi sklem
Sleduji tuto diskuzi a cekam, co se dozvim. Laickym rozumem bych cekal, ze po mokrem ("namazanem") okne budou sterace klouzat lepe.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.