Nejste přihlášen/a.
S CB v autě jezdím již od počátku 90tých let. Pravda, dnes spíš jen z nostalgie a hlavně k vůli poslechu na CH10. Jestli se ti jedná o poslech kamionů v okolí do 7-10km, tak je to vcelku jedno. Střed střechy je lepší pro symetričnost vyzařování, vzdálenost od motoru znamená menší rušení, ale ono takové palivové čerpadlo umístěné na druhé straně od motoru taky dovede slušně zarušit. Magnetka u CB taky neni žádná výhra oproti VHF/UHF. Na dvoumetru s ní mám lepší zkušenosti. Určitě by to chtělo zkontrolovat PSV a co nellépe přizpůsobit anténu.
Pokud není kšilt z plechu nebo jiného kovu ničemu by to vadit nemělo... jinak by možná nebylo špatné nechat si změřit místo kde je signál nejlepší (odráží se při vysílání i od střechy a co vím tak by díky tomu mohl i odejít koncový člen CB)... ikdyž u magnetky to bude asi celkem jedno
Ondráši, na kapotu asi ne. Ale na střechu doprostřed nebude problém. Co je to za dodávku?
doplněno 06.10.15 19:47:Když jedeet do ciziny, tak zmírněte rychlost o 10 km a snažte se co nejvíce sledovat protijedoucí auta. Hledejte jak mají oni umístěnou anténu. Tam hledejte inspiraci.
je to plachta peugeot boxer bohuzel bez spani a ma to na strese ksilt vyska je 3m jenze se ksiltem ktery cini asi metr takze antenu kdyz mam na strese tak kouka cca 50cm ven coz skrtat nikde nebude uvidim zitra rano jedu do madarska jak to bude fungovat jde mi o to zda tomu nebude ten ksilt vadit
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.