Reklamace mazda

Od: Datum: 29.09.15 20:29 odpovědí: 3 změna: 30.09.15 06:18

Dobrý den,koupil jsem si novou Mazdu 3 ,je ještě v záruce a reklamoval jsem těsněni pátých dveří. Po telefonické konzultaci jsem zaslal požadované foto vadného těsnění emailem servisu Mazda a nic se neděje.Samozdřejmě auto bylo koupeno v jiném autosalonu než jsem auto koupil(ten již auta Mazda neprodává ani neprovádí zárušní servis) Jaký je možný další postup k dosažení reklamace? Mám pocit,že aktivita prodejců je jen když mají pocit,že byste si rád koupil nové auto-)) To volají,píší a snaží se prodat.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 29.09.15 21:18
avatar

Jak jste mohl koupit auto v jiném autosalonu než jste auto koupil?Trošku divná formulace.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.09.15 06:03
avatar

Obraťte se na oficiální zastoupení Mazdy pro ČR a požadujte řešení problému, postup bývá ten, že vás odkážou na nejbližžší autorizovaný servis, který opravu řeší.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 30.09.15 06:18

Jak řžíká "albatros" - reklamaci lze uplatnit v kterékoliv prodejně řetězce nebo v sídle vedení obchodu. U aut je to určitá specifika a tak přímo na obchodní zastoupení pro ČR.

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.