Nejste přihlášen/a.
Dobrý den,koupil jsem si novou Mazdu 3 ,je ještě v záruce a reklamoval jsem těsněni pátých dveří. Po telefonické konzultaci jsem zaslal požadované foto vadného těsnění emailem servisu Mazda a nic se neděje.Samozdřejmě auto bylo koupeno v jiném autosalonu než jsem auto koupil(ten již auta Mazda neprodává ani neprovádí zárušní servis) Jaký je možný další postup k dosažení reklamace? Mám pocit,že aktivita prodejců je jen když mají pocit,že byste si rád koupil nové auto-)) To volají,píší a snaží se prodat.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.