Jak to bude se škodovkou?

Od: Datum: 28.09.15 17:03 odpovědí: 18 změna: 29.09.15 20:36

Dobrý den, chci se zeptat, myslíte si, že škodovka krachne? Slyšel jsem, že zaměstnanci dostávají i nějaké bonusy nebo peníze to znamená, že nic nedostanou? Ptám se protože, mám možnost jít pod škodovku. Můj názor je na škodovku, že dělají dobrá auta, emise nikoho nezabijí a jsou to kvalitní auto si myslím já...


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Od: au1
Datum: 28.09.15 17:10
Emise mozna nezabiji nikoho u vas na vsi, ale tam, kde se bere energie na to, aby se ty plechovy vergle mohly vyrabet, nebo v centrech vetsich mest, tam emise zabiji. Lidi, zvirata, prirodu. Pridte mi tenhle vas nazor rict k nam pred barak, postavim vas dole na Gajdosku na krizovatku na par hodin, doufam ze se vam to bude libit :)
Ohodnoceno: 1x
 
Od: mot
Datum: 28.09.15 17:34
ano krachne, zrejme uz zitra.
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.09.15 18:46
avatar

Že emise nikoho nezabíjí je hodně velký omyl... nepůjde náhodou k nim do týmu který ten SW vymýšlí? (pardon ale tohle mi nedalo...) Jinak, bonusy a odměny budou mít domluvené s odborama a dostat by je měli... pokuta pro koncern by se rozhodně neměla takto roznést na zaměstnance...

Ohodnoceno: 0x
 
Od: karelw
Datum: 28.09.15 19:10

No a jaké emise vyrobí továrna nebo boeig ve vzduchu? Motorkám se ani neměří.

Jaké je ekologie, když se auta dělají na max 5 let a pak se poser...ou? Nekvalitní a končí dost vraků na vrakovištích a pořád se jede naplno a vyrábí a vyrábí.

Kouř z výfuku auta je prd do vody oproti jiným výrobcům emisí. Už to, že DPF filtry jsou drahé a lidi jezdí bez nich a ten super jemný popílek je mnohem nebezpečnější než kouř ze staré Avie.

Ohodnoceno: 2x
 
Od: mzxy
Datum: 28.09.15 19:46

Pokud došlo v EU k registraci milonů vozidel, neplnících v době registrace požadovanou emisní normu, nařízenou EU legislativou, mělo by logicky dojít je zrušení registrace těchto vozidel

Pak by je měl výrobce bezpatně měnit za nová pnící požadovanou normu

Pak by koncern skutečně mohl krachnout

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 28.09.15 20:20

Milé děti,asi takhle:

Ekoteroristé vymysleli, že nejhorší, co automobil způsobí, je to, že z výfuku vypouští CO2. I vymysleli limity na jeho vypouštění a ekonomické nástroje (nižší daně např.) pro vozy s motory s vyšší účinnosti. To jsou motory vznětové. Mají vyšší kompresní poměr, vyšší teplotu spalování a vyšší účinnost. Tedy nižší spotřebu paliva a méně CO2 na kilometr. Vyšší teplota ale vždycky znamená vznik většího množství oxidů dusíku, lepší a úspornější vstřikování znamená větší množství velmi malých "sazí", které jsou mnohem nebezpečnější, než ty nemoderní velké. Ty saze se musejí chytat pomocí filtrů, které určitě polovina čecháčků dávno vymontovala.

Oxidy dusíku se jednoduše zlikvidovat nedají. A tak nové vozy mají vstřikování roztoku močoviny "AdBlue". Tento systém, pokud funguje perfektně, dokáže oxidy dusíku zlikvidovat. Pokud nefunguje perfektně, vypouští čpavek a jiné prospěšnosti. O tom, jak systém funguje svědčí charakteristický zápach těchto vozů.

Mnoho výrobců naznalo, že celý systém emisních limitů je nesmysl a obcházeli ho. Jejich vozy byly levnější, výkonnější, ale vypouštěly oxidy dusíku a ne čpavek. U benzínových motorů nové a úspornější metody vstřikování dosáhly též podstatné zvýšení nechutných emisí, ovšem ne CO2 a oxidů dusíku.

Mimochodem, norma, která vstoupí v platnost od roku 2021 (původně 2020) stanoví takový limit emisí CO2, že benzínová auta musejí mít spotřebu pod 4 litry, naftová pod 3,6 litru. Takže si včas kupte něco, co opravdu jezdí ...

Ohodnoceno: 4x
 
Datum: 28.09.15 20:40
avatar

Hezky napsáno. Lépe bych to nenapsal.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.09.15 21:49

Proto mám vzadu na autě nálepku "300mg CO2/1km DESPITE OF BRUSEL"

Navíc je jedná o bububu z usa na skopčáky, nějaké emise jsou každému mimo zelených mozků u pr...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.09.15 21:17

Řekla bych, že nekrachne, to by musel krachnout celý autoprůmysl.

Ty emise jinak dodržet nejde, emise schválila banda blbců, co o autech nic neví. Pokud má auto filtr pevných částic, což dnes už nafťáky bohužel mají, tak to čištění filtru, pokud by proběhlo při měření, tak se jim to měřidlo zblázní:( A tohle není jediný hloupý vynález ekologů:(((

Ten filtr je obrovská blbost, nijak životní prostředí nešetří, právě naopak, auta s ním mají vyšší spotřebu, což znamená více toho vypustí do ovzduší:( Nechápu co za dementy tohle schválilo.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: jinx®
Datum: 29.09.15 06:36
avatar

Ja osobne by som dal výrazne vyšsiu spotrebnú daň na naftu.Rétorika každého priemerného ovčana v TDi je aby to malo mega-krúťák a hlavne odpsodu a aby to žralo 4,9 litra.Takýchto ovčanov nič iné nezaujíma.Prečo nejakým iným spôsobom nie je zvýhodnené LPG?Nech je v nafte akýkoľvek DPF nikdy to nebude tak čisté.

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 29.09.15 08:42

LPG má stejnou daň jako benzín či nafta?

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ju®
Datum: 29.09.15 14:58

daněPHM - http://www.cngplus.cz/cena-cn…si-nez-benzin-nebo-nafta.html

Otázka je blbě postavena - ano emise určitě škodí zdraví, ale tady jde o to že / Hitlerova pomsta - světu / vědomě zabudovala kurvítko které ojebává měřící přístroje na emise z důvodů zisku, ti co se snažili snížovat váhu, zlepšovat motory, závádět el.pohon a vráželi do toho prachy to dělali úplně blbě! Prostě švindloval a osobně si myslím že v tom pojede i opel / majitel GM / a jiné značky a měl by zákonitě padnout na hubu, vsadím boty, že v dohledné době Merklovka pojede za Obamou leštit dopad tohoto průseru. Koncernu VW přeji aby dopadl tak těžce na držku, že se z toho nevzpamatuje, protože taková lumpárna se nedělá a věřím že americké právnické firmy si na něm zgustnou, a ti naši geniové co tvrdili že se nás krize nedotkne se i dneska mýlí, bude to bolet a hodně, jen jak se najde první právnická firma v EU která do toho lejna šlápne a nebude se bát němčourů a vední EU / ti co to nepochopili se snad už dovtípí že celá EU je sranda kterou šefují němčouři sekundují ji frantíci a angličany to rozčiluje, že je nechtějí pustit si taky hrábnout, tak to raději odpískají a budou mimo tenhle zprofanovaný cirkus mocných. Je jen škoda že Klaus tenhle bordel nenazýval pravým jménem od začátku ale intelektuálsko ekonomickými kecy to spíše zamlžoval a dopustil zapojení se do téhle lumpárnyjménemEU.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.09.15 17:47

No, já si myslím, že pokud budou všechny zdroje energie pro auta zdaněny stejně a pokud parametry aut nebudou určovat nevzdělanci z Brusele, bude všechno v pohodě.

Ohodnoceno: 0x
 
Od: ju®
Datum: 29.09.15 18:23

ale to snad ne je potřeba eliminovat na trhu toho kdo vypouští z výfuku sračky které dychají lidi na silnicích či kolem nich, toho kdo švindluje a podle norem takové auto nemělo vyjet je třeba zlikvidovat, překročil míru a měl by trpět.

Ohodnoceno: 0x
 

 

Datum: 29.09.15 19:00

Je potřeba, aby o odborných věcech rozhodovali odborníci a ne tety z Brusele ...

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.09.15 18:30
avatar

1) nekrachne

2) dostanou

Ostatní je jen vylévání zloby.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.09.15 19:46

Pokud jde o bonusy, v plné výši asi nebudou. Tyhle velké firmy mívají nějakých 20% vázaných na "celkové výsledky firmy".

Ale když se skodawágeňáci podívají do smlouvy, uvidí to přesně.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 29.09.15 20:36

ono je hlavně problém, že tady si bůhví kdo nadiktuje nějaké emisní normy a ty automobilky jsou v prdeli se stavajicimi motory, protože už na ně nedosáhnou.. nejspíš by ty motory museli překopat a to stojí neuvěřitelné prachy, tak asi šli raději cestou švindlu.. tyhle normy mi přijdou jako totalni nesmysl. měli by se zaměřit na jinačí zdroje emisí.. stavající motory jsou už tak zahlcene ekoteroristickými vymoženostmi, že se to spíš vííc sere než jede a očividně je to spíš kontraproduktivní.. jsem zvědav jak to vše dopadne...

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.