Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Barva výfukových kanálků

Od: martinpeugeot® odpovědí: 7 změna:

dobrý den

1.měnil jsem tesneni mezi hlavou motoru a parožím a mezi parožím a kolenem výfuku - peugeot 1.4i 1997 KFX a zjistil rozdílné zabarvení kanálků výfuku čím to je způsobeno? viz foto...

2.dále - dával jsem nové tesnení drátové mezi kolenem výfuku a katalyzátorm a prdí to kolem-sedne si to nebo mám něco blbě udělané? Zdá se že to uniká mezi trubkou a v nitřkem tesnení-neunika to na dosedací zkosené plošce...

3.a ještě když jsem dal nové těsnění mezi hlavou a parožím a parožím a kolenem výfuku tak při foukání vysavače do výfuku a jarovou vodu to kolem techto těsnění opět bublá-dá se to nějak utěsnit např. dám opět nové tesnění+nějaký tmel? Ale je tam vysoká teplota tak nevím zda nějaký tmel na to vubec je...při chodu motoru z toho není znát unik spalin...jen jde o to aby výfuk mezi hlavou a katalyzátorem byl bezvadně utěsněný-kvuli lambda sondě aby nedostávala falešné info o kyslíku, který se tam muže touto netěsností dostat, nebo je to v pořádku? děkuji


Barva výfukových kanálků
Barva výfukových kanálků #2
Barva výfukových kanálků #3

 

 

7 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumid
hodnocení

0x

na tom hnědém bych řekl, že to žere vodu

doplněno 28.09.15 17:10:

Ar to správně říká.

Jinak dalo by se to poznat i zlatým popraškem na elektrodě svíčky.

hodnocení

a dá se to nějak spolehlive poznat at nemením tesnení a nerozdelávám motor zbytečně? voda v chladiči se drží v podstatě pořád stejně cca po ujetí 5000 km nepozoruji ubytek vody, jen se auto více zahřívá při větší rychlosti a to bylo měněno vše-chladič, termostat atd...po meste ručka teplomeru pořád uprostřed, jedu-li více než 80 tak stoupá taktéž, do kopce se dostane na 3/4 stupnice, ale nikdy do červeného...viz foto nebo po dálnici je pořád v 3/4...někdo říkal že by měla teplota být vždy uprostřed stupnice mi to ukazuje po zahřátí od poloviny stupnice do 3/4...viz foto...

doplněno 28.09.15 14:31:

i lambda sonda má takovou bílou barvu není

doplněno 28.09.15 14:32:

foto LS z jedné strany je bílá z druhé tmavší...

Barva výfukových kanálků #4
Barva výfukových kanálků #5
Barva výfukových kanálků #6
ar

1)Ta "skořicová " barva na 1 a 4 válci je správná. 2-3 válec huře spaluje, proto ta černá barva (svíčky kabely,vtřiky,ventily).

2)Překontrolovat dosedací plochy u paroží,jestli jsou v rovině, jinak "líznout" na frézce. Dotahovat postupnmě od vnitřích šteftů do kříže. Ne dotáhnout krajní a pak vnitřní.

3) použít těsnící tmel na výfuky. (Ne pod těsnění na hlavu motoru a paroží,ale na to výfukové potrubí)

hodnocení

2 a 3 válec muze i zrát olej pokud je to černé?

... svičky kabely civka nové...ted jsem se dival na vodu a ubyva za 4000 km pul dilku na stupnici chladiče-expanzka je integrovaná v chladiči..tak mne jen ta voda znervoznuje zda není nekde tesnení ruplé...

jinak je pomerne tezké sehnat koleno výfuku tedy od parozí ke katu, uz jsem mel v ruce dvoje a ani jedno nepasuje...ani dle vin, zjistil jsem že jediní poláci rozlišuji rok a mesic výroby takže asi tam bude chyba...tak zkusim jeste tím smerem...:)

což takhle zkusit dle peu-serviceboxu? Na cítu VŽDY sedí.Vyhledám na citroenboxu a dle originálního čísla objednávám a ještě se nestalo,že by něco nepasovalo!A to mám zrovna ve zlomu výroby tj říjen 96 kdy se xantiích něco měnilo,zatím jsem nezjistil co!

hodnocení

to jsem si taky myslel...service box používám bez toho by to nějak šlo hůř...trubka výfuku má dle VIN číslo 1705C0 dle toho jsem objednal v krámě výuk Asmet ASM 09032, i dle tecdoc by měl pasovat bohužel nepasuje

1. nesedí přesně na motoru- je upevněn k paroží a jedním šroubem dole na převodovku/motor

2. konec trubky přesahuje cca 10 cm oproti poůvodní

3. pokud by se našponovalo viz add1 tak bude trubka lízat poolosu cca 1 mm má tam být fuga aspon na prst...

4.příruba na drátové tesnení je kratší o 3 mm

když srovnám starpou a novou tak je rozdíl v ohybu trubek-polomer ohybu...

jediný polmostrow ma na vebu na rok 1997 2 varianty zkusim to

ar

Můžou být taky načnuté simeringi ventilů a pak to malinko olej bere, hlevně když to chvilku stojí a nastartuješ, tak to zakouří.

Pokud jde o ty výfuky, tak z polských jedině Polmostrov, "začkám" Asmet,Izawit atd. se obloukem vyhýbat. Tam se nevyrábějí výfuky dle dílenských výkresů, ale nejsíše podle foto. Když už jsem byl nucen někomu takový výfuk montovat, nikdy se to neobešlo bez úprav. Další věc je materiál, stačí zvážit výfuk od Polmostrovu a ten smý výfuk od jiných "poláků" a váha je úplně jinde, proč asi,že.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]