Nejste přihlášen/a.
Tak ono se stejně bude muset něco stát,protože brzo se konstuktéři dostanou na limit spalovacího motoru a další snižování emisí už prostě nebude možné. By mi bylo milejší kdyby automobilka šidila při testech a nabídla mi pořádný motor který vydrží a v reálu bude mít dobrou spotřebu,ne jak ty turbodownsizny co mají laboratorní spotřebu 4 litry ale ve skutečnosti žerou 9
Mazda ukázala, že to jde i bez turba, s dobrými emisemi i s parádní spotřebou. Zvyšování kompreního poměru=lepší účinnost, vyšší výkon, nižší spotřeba. Pokud je na to motor z výroby dimenzován, životnost bude ok.
Ani zvyšování kompresního poměru nepůjde do nekonečna,brzo už nebude adekvátní materiál který by ty tlaky vydržel a životnost takových motorů půjde rychle dolu. A cyklus motoru taky nejde nijak ošidit,pořád tam bude hořet benzín nebo nafta a když se dosáhne optimálního spalování,fyzikálně už lepších emisí prostě nikdo nedosáhne
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.