Nejste přihlášen/a.
Tohle eko ku*vítko by se mělo nahodit samo. Ovšem doporučoval bych to co nejdřív vyřadit na trvalo z činnosti. Ať si každý píše co chce,když auto ve městě pořád chcípe a startuje,musí to mít negativní vliv na baterii a hlavně na startér který se mnohonásobně rychleji opotřebovává než by musel. U některých aut to jde vypnout tlačítkem,u jiných neoficiálním servisním zásahem,je to jen software.
I na samotný motor myslím že to má hodně negativní vliv,představ si situaci když jedeš v parném létě v koloně,motor je přehřátej,ventilátor beží na plno a ono to najednou na křižovatce vypne,chladící kapalina přestane cirkulovat a teplota v kritickkých částech motoru skokově vzroste. A jaký to má vliv třeba na turbo který se musí dochlazovat po jízdě to radši ani nechci pomyslet.
To je stejně jako downsizing stejná pi**** která má za cíl dát při laboratorním měření ty nejnižší emise,pro běžný provoz je to na škodu
Ve VW Lupu to občas fungovalo skěle a občas vůbec ne,proč,tak na to jsem nepřišel.
Pokud to fungovalo ,tak při zastavení na křižovatce-světlech-motor chcípl,pustila se brzda,přidal plyn motor chytnul.Pokud to nefungovalo,tak motor nechcípl a furt vrčel.Jinak nevím čím,tuším tlačítkem,šlo deaktivovat,takže po vyzkoušení tohoto "kurvítka" jsem to přestal používat.
V mém případu šlo o VW Lupo 3L s motorem 1,2TDi a robotizovanou převodovkou,firemní.
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.