Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Jak pripojit vyfuk ke bloku poskozen zavit

Od: palyjenca* odpovědí: 11 změna:

Prosim jak pripojit vyfuk ke bloku motoru na motorce simson. Zavit na bloku motoru je strhnuty - poskozen , telo roury na bloku je tenke tezko narezat novy zavit daval sem tam dvouzlozkovy lepidlo na kov ale po case to nedrzi odpadne

Dekuji za radu Pavel

 

 

11 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

furtnic*
hodnocení

3x

Jak už píšou kluci vyřezat nový.Buď větší,nebo použít závitovou vložku(heligon).Ale to se musí podle tabulek,není to jak řezat metriku.A z hlavy to nevím,ale doma někde mám tabulku.Jestli je tam převlečná matka ,to je horší.Jednou jsem to dělal,ne teda na tomhle a materiál jsem navařil a vint vyřezal znovu.Simsona nemám tak víc nevím,ale opravit to určitě půjde.(navařit jde i hliník)

Heligon je hudebni nastroj. To co potrebujes je Helicoil :)

Pokud neni misto, tak skutecne zavarit a vyvrtat znovu.

furtnic*

Asi máš pravdu.Já to napsal jak tomu říkáme,jak se to správně píše nevím.

 

jabraka*
hodnocení

2x

Pokud je závit v bloku motoru,a výfuková roura je přitažena přírubou,tak jsou jen dvě možnosti.

1. Vyříznout nový závit do bloku a dát nový šroub,

2. díru po šroubu nechat zavařit(Argon,Co2)a vyvrtat a vyříznout závit pro púůvodní šroub.

JABRAKA

 

slonbonjohn*
hodnocení

2x

Zajeď k nějakému mechanikovi nebo do autoservisu a ti mívají opravné závitové sady. e-svareni.cz/...

 

hodnocení

2x

Obyčejně se převrtá otvor a vyřeže nový závit o řád výš. Obyčejně je tam závit 8mm, vyřeže se na 10mm a použije se 8mm vrták.

Taky se to dá,ale mám pocit,že na Simsonu je závit asi 30 mm.Je tam totiž převlečná matice s vnějším závitem který je našroubovaný přímo do válce.

Ha, mezera ve vzdělání, sakra máš pravdu. Bral jsem to podle ostatních*smich*.

 

hodnocení

2x

Tak jinak,ten závit je obráceně,tady jsem něco našel

Jak pripojit vyfuk ke bloku poskozen zavit

 

jabraka*
hodnocení

0x

Podle snímku,který přidal DEXX,by takový závit šel nastavit natočením teflonové pásky a přes ni teprve převlečnou matici.

JABRAKA

 

furtnic*
hodnocení

0x

Podle fotky bych to udělal aby to mělo pevnost tak,že bych to navařil,a udělal závit nový.Tohle se normálně navařuje,všude kde se dělají generálky a opravy motorů Ti to udělají.Pak vyřezat závit.Očko se dá sehnat.Jen si podle katalogu,nebo měrky na závity změříš stoupání,šuplerou průměr a je to.Nebo si někde na vrakovišti nebo třeba na internetu sežeň novou.No nová bejt nemusí.Páska se vypálí,a nebude to stejně držet.A je ještě jedna možnost.Existují tmely,které se nanesou na kov,zatvrdnou a opravdu to drží,mám s nima zkušenost.Jdou pak opracovat jako původní materiál.Naneseš tmel a namaštěnou (ne moc) matku na to našroubuješ.Jako když řežeš závit.A zase odšroubuješ.Jde to i takhle,ale mě se to občas nepovedlo,tak nevím,jak to udělat na 100%.Jen je třeba vědět,co je to za matroš.Osobně bych ale dal na jistotu a navařil to.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]