Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Babetta 207 nemá sílu

Od: jaeno odpovědí: 8 změna:

Zdravím,mám Babetu 207,je po výbrusu,má nový gufera a spojku,ale nevyjede to se mnou větší kopec,nebo delší stoupání.Kamarád má stejnou a vyjede kopce kde já musím šlapat a pomáhat,co s tím?Chytá na první šlápnutí a když jedu po rovince tak v plných otáčkách mi připadá že má jakoby málo benzínu,nevím,ale prostě se lehce cuká,Je tam cítít že by jela ale hned ji něco v tom brání.A ještě jedna věc,praskaj mí obě žárovky,koupil jsem 12voltové a stejně.Děkuji všem za rady.

 

 

8 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

gumid
hodnocení

2x

vpodstatě jste si odpověděl sám. Předstih a zapalování (ten modul). Kamarád váží stejně? Co tankuje a jak míchá poměr? Spojka neklouže? Stav karburátoru? Filtr paliva a vzduchu?

doplněno 30.08.15 22:41:

možná i mezizávitový zkrat na cívkách statoru

doplněno 31.08.15 14:08:

no to že praskaj ty vlákna, tak někde vzniká krátkodobě přepětí.

Mezizávitový zkrat se hledá blbě. Laik už vůbec nemá šanci. Právě díky jinému napětí může blbnout ta jiskra a výkon je fuč. Jen domněnka. Ovšem bez seřízeného předstihu a odtrhu to nepojede jak má a požere to víc.

Zkuste nejprve vypálit ten výfuk., jak vám zde radí. Zde fajny návod :)


jaeno
hodnocení

V předstihu se nevyznám ani v zapalování.Kamarád váží asi o 10 kg víc než já,tankuje stejný benzín a stejný poměr.Řekl bych že spojka neklouže,když jedu do kopce a zpomaluju tak otačky klesaj.Co se týče karbce tak já ho umím jen vyčistit :-D a ten je čistý,Mno ještě se tedy musím kouknout na filtry,ale neřekl bych že to je tím,nevím,ale děkuji za rady

A jak poznám ten zkrat na stratoru?Nevyznám se v elektronice.:-D

 

mzxy*
hodnocení

2x

pokud jed motor poi GO, doporučuji ještě:

1.) zkontrolovat tlaky, moto často netěsní v místech pod hlavou a Babča 207 kolem dekompresoru

2.) pokud jsou tlaky ok, tak je nutné zkontrolovat karburátor, chvilku googlit, najít návod a vyrobit si přípravek na seřízení hladiny paliva, osobně doporučuuji origo karbec vyhodit a nahradit značkou dellorto, i s tlumičem sání se dá sehnat za 800,- Kč...má jen jedn šroubek a Babeta s ním jede lépe než s originálem

3.) rozebrat výfuk, vyčistit tlumič, propouštěcí otvor v tlumiči lze zvětšit cca o 2 mm, je nutné zkrátit koleno výfuku, tak, aby bylo zasunuto do výfuku maximálně 5-7 cm...

Moje Babeta 207 jede 43 až 45 km/h, kopec nekopec, mám válec z typu 210 bez dekompresoru, karbec dellorto a hnací kolečko sekundárního převodu s 13 zuby, předtím tam bylo 12 zubů...

jaeno
hodnocení

Tak výfuk je čistý,filtry jsem prošel a jsou ok,mno okolo dekopresoru sákne olej ale to dělá všem babetám207 co znám a nerad bych tam něco měnil z jiných typů,rád bych ji zachoval jako originál :-D takže mi zbývá ještě předstih a to je pro mě španějlská vesnice :-D ale pokusím se,díky moc za rady :-D děkuji

mzxy*

nepíšete zda jste zabrousil hlavu, zda máte pod hlavou i pod válcem těsnění

koleno je nutné zkrátit protože originál je moc dlouhý a brání řádnému vyplachování motoru

při montáži se pod válůec vkládá těsně+ní, které si běžně dělám z obalu školního sešitu

dosedací plocha hlavy válce se před montáží zabrousí, válec se upne do svěráku, opatrně, hrubčí brudnou pawstopu s enatře dosedací plocha hlavy, přiloží se rna válce a otáčí se s ní sem a tam...pak se polochy očistí a nesnese se jemná brusná pasta, dosedací plocha se musí lesknout jako zrcadlo, pak ještě dávám hliníkový tesnící kroužek z fichtlkrámku, stojí asi 20 Kč

návod na seřízení zapalování je na google, stačí k tomu primitivní domácí měrka, já mám měrku ze silnějšího sacího brčka, na které jsem nalepil stupnici z papírového metru, horní úvrať tím přibližně najdete a také vrátit píst o necelý milimetr před HÚ se s tím přibližně dá...jinak Babča není moc citlivá na detailní seřízení

jaeno
hodnocení

Ten výbrus dělal můj kamarád,co mi pak babetu prodal,taky mi řekl nějaký věci který mám udělat,hlavně teda zkusit ten předstih,jenže já sem na to levej a on dělá na baráku,takže je časově omezen.Věřím tomu že usazení hlavy udělal pořádně,zatím zkouším věci které mi tady radíte a až vyzkouším všechno tak pak holt pujde hlava dolů a uvidíme.Moc Vám děkuji za rady,jsem z toho už zoufalý :-D díky.O víkendu se na to vrhnu a uvidíme :-D

antoninrimak

Vyčistit výfuk neznamená jej vypalovat,zvýší se pouze výpalem drsný povrch který lépe zachytává karbon!Je třeba důkladně vypláchnout vložku v benzínu a vyčistit kanálky ve vložce-to úplně stačí...Pokud praskají žárovky,je tŕeba vyndat jednu cívku přislušnou ke světlu-světlomet bude mít U 12V a zadní svítilnu opatřit žárovkou 6V.Pokud B vykazuje problémy se startem není dobrá cívka,je "načatá"-lepší bude náhrada za tranzist.zapalování-ale to je nutné proměřit a zvolit správný typ!Upozorňuji zároveň na záměnu lehkých a těžkých čelistí-mají odlišnou dynamiku pro výkon a spolu s vadným guferem představují velké těžkosti pro spolehlivý provoz...Tento moped vyźaduje neustálou kontrolu všech detailů a jen odborník pozná dle otěru na bubnu 2 rychlosti závadu,která jinak znamenala neustálé problémy...

 

hodnocení

0x

Skúste vypáliť výfuk.

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]