Nejste přihlášen/a.
Zdravím,
vybírám ojeté auto - po peclivem vyberu je muj kandidát Octavia 2011 Facelift - 1,6 TDI
Chatsá se navštívit v nějakém českém bazaru, můžete něco doporučit? Nemám nervy a čas zkoušet hledat po inzerátech. Btw. Na Bazos.cz na soukromého prodejce nenarazíte, všechno jsou ti dost divní překupníci dovážející z DE ve velkém:/
Diíky moc za vaše tiopy, kde auto spolelivě omrknout, vyzkoušet...
Díky moc
Tento motor je nejrozšířenější u firemních flotil. Dá se s ním jezdit cca 5,5 l. Já tuto Octavii měl jako služební a po změně zaměstnéní jsem si ji pořídil. Výbava mne stačí Ambiente. Hledal jsem dlouho. Největší výběr Octavií měli v AAA. Tato motorizace je asi dost žádaná. Jediné co bych ještě zvážil je paket špatné cesty, kdy je auto zvednuté a asi 2 cm. Tak za mne jděte do ní.
Puvodne jsem vybiral Golfa, ale nakonec me presvedcila faceliftovana Octavia - za mene penez nabiz vice muziky. Rocne najedu cca 30 000km, TDI proto byla jasna volba. A Golf v TDI uz vychazel draz. Navic je auto s TDI motorem tezsi nez benzin, coz ocenite v zime. 1,6 TDI jede svizne, spotreba klidne kolem 4,5 l na dalnici. Sam jsem taky nakonec kouoil v AAA Auto, vybiral jsem ze dvou - vybava vs. barva - mam to i s tim paketem spatne cesty, krasna 16 kola... volant v kuzi, handsfree parrot - barva artic green metaliza. jsem spokojen, servisni zaznamy sedely, auto melo najeto 53000km, kdyz jsem ho kouupil,ted mam temer 100 000 a zatim bez investic. lepsi nez kupovat novy auto... s klidme vam muzu doporucit vyzkousejte aaa
Octa nabízí především víc prostoru v kufru. Docela fajn situace by byla koupit Octavii a pak ještě golfa. Třeba manželce, přičemž Octu bych koupil kombi a golfa klasiku. Myslím že tyto dvě auta jsou pro rodinu z mého pohledu "fajne" Co se týká autobazaru tak mne přesvědčilo že tam toho prostě prodají nejvíc, můžete to do 7mi dnů vyměnit a je tam garance původu. Výhoda těchto dvou aut je i v tom, že si dobře drží cenu. A o tom to taky je.
Rozhodně bych zapomenul na inzeráty, Zkoušel jsem to a je to hrozné jak ti lidi jednají. třeba zajímavý souhrn je na Hnuti-sova : sdruzeni-sova.cz/...
Udivuje mne, jak experti z "hnutí sova" dokáží odborně poznat, že kus zakoupený za 160tis je v podstatě o 40tis dražší... Každá ojetina se posuzuje zvlášť a není možné dva kusy oktávek podle typu motoru a rokvy srovnávat cenově. Je rozdíl v kultivovanosti motoru /kupuje českou hnus-naftu nebo dobrou německou? Je rozdíl v chování řidiče k vozu - opravy a servis s orig. díly v DE nebo šunty z Číny a polska v CZ?
Zaplatím klidně o 30tis víc za vůz, který aktuálně ještě 200tis km vydrží. Než-li koupit levně a další rok investovat dalších 50tis.
Brácha tak kupoval nejdražší vůz svého typu a parametrů v ČR. Jiné kousky 40-60tis, tento za 68tis. Evidentně nové tlumiče, výfuk, brzdy, písemná záruka ve smlouvě na konkrétní servis vč. rozvodů. Jak toto zohlední milá SOVA?
doplněno 04.09.15 12:07:Stejně jako se teď řeší jiná kvalita shodných potravin truhu pro Německo a pro Česko - výrobce ví, kam bude posílat danou dávku. Pro ČR to odrbe a pro Německo dá kvalitu...
ČOI dělá, co může. Ale kolik čerpacích stanic i po kontrole a pokutě stále prodává? Všichni. Každý si zaplatí svou pokutu, která se čerpačce vrátí do měsíce zpět. Kontrola jednou ročně...
Rozdíl je VELIKÝ!
To, že je v Německu jiná nafta je blbost. Velké bezínky mají dodávky z jedné rafinerie. Navíc to kontroluje čoi. A normy platí stejné - EU. Je dobře že SOVA jako nezávislé sdružení nemá strach upozornit na nekalost některých autobazarů.
Dlouholetý zaměstnanec Auto ESA Pavel Foltýn pro Auto ESA založil projekt veciautomobilove.cz/... , který se má tvářit jako nezávislé sdružení. Jeho cílem je ale pouze vylepšovat pověst Auto ESA a sbírat kompromitující materiály na ostatní bazary
v momentu když tam bude v nabídce několik vhodných aut, vemte si den volna, jeďte tam nočním rychlíkem, ráno na místo taxíkem
předem se domluvte na pomoci prodejce se zajištěním exportních značek na místním úřadu, pro podnikatele tam mají rezervační službu a udělají úkon i v době, kdy je ioficiálně zavřeno
večer máte miláška doma v garáži
doplněno 04.09.15 09:56:teď je tam bílá socka za pár korun, až s objeví na bazoši, přihlášena na babičku překupníka, bude o 15 tisíc dražší a na tachometru bude mít jen 103 tisíc km
Inzerátům se fakt vyhněte, můžete pěkně naletět a nestojí to za to. Ohledně bazarům jsem měl vždycky nejlepší zkušenosti s Áčkama - hlavně s výběrem a rychlostí.
je zbytečné reagovat na skrytou reklamu pracovníka aaa - vůbec nechápu, co mu to dává, když stejně dostává prachy za prodej auta a ne za reklamu firmy, kde pracuje... Pokud neumí prodat, jeho návnady jsou také zbytečné.
doplněno 06.09.15 16:45:Pandrholci a ostatní z té jedné IP od aaa - když jedu koupit vůz do garáže k soukromníkovi, předem si vyžádám VIN. Projedu na webech, zavolám do autorizovaného servisu a požádám je o prověření VIN.
Neměl jsem problém 9 z 10ti VIN ověřit před "příjezdem" - a když to mělo historii v ČR, i některý servis.
To jsme tak jednou řešili jednu zvláštní věc... Vůz, který podle VIN měl uvedeno "totální škoda" s motorem 1,9JTD se po půl roce objevil v jednom velkém autobazaru jako čerstvě dovezené 2,2JTD. Perfektně nachystáno s korektním TP...
Zkušenost s malým bazarem - jednou jsem jel 300km pro "vůz po manželce, tuzemsko, serviska, nebouráno" - po příjezdu jsem našel vůz bez SPZ (dovoz-čistopis), bouráno ze přední i zadní části, v TP 2x airbag, ale u spolujezdce byla "vložena" schránka na doklady místo vystřeleného pytle. Prsa svařená, kufr s pomačkanými plasty, zadní sedačky volné - nedalo se to ani "zajistit" díky deformaci karoserie...
Prodejce "z domu" - pod názvem super vůz bez nutných investic bylo auto na špatných kolech, prasklé čelní sklo, světlomet, nefunkční zámek kufru a prdlý klíňák...
Lidi jsou různí, auta jsou stejná všude...
Co se týká Octavie tak bych zvolil raději autobazar. Mají většinou proškolené odborníky u výkupu určitě v AAA, kde ví, co trápí konkrétní motor a verzi a prověří to za vás. Na inzerátech nebo z dovozu je to problematické. Tam v rychlosti auto neprověříte. Rozhodně chtějte prověřit auto ve svém servisu co si zvolíte.
To je dobrý argument. Strýc málem koupil na nějaký inzerát. Když jsem tam jel s ním tak auto bylo bourané. nemělo originální šrouby apod. Pak jsme jeli do áček, jako největšího autobazaru a hned druhé auto se nám líbilo cenově a motorizací. Docela jsem si šplhnul za pomoc.
Když sháníte zprofanovanou značku, musíte si dávat o hodně většího majzla, že. Nejvíc kradená, největší idol. To je pak problém.
Octavie se kradou hodně. právě proto bych se vyhnul inzerátům. Jeden z argumentů proč jsme do aaa vůbec jeli byla doživotní garance původu auta. Prostě tam kradené nevykoupí. Prověřený auto. Ať si kdo chce co chce říká tan jejich systém výkupu funguje tak, aby auto prodali bez problémů.
kradený auto asi určitě nevykoupí, ale stočené kilometry a absence servisní knížky jim vůbec nevadí. Druhý den na place již tu servisku auto má
Tak takovejhle velkej autobazar tyhle křivárny nedělá. Setkal jsem se s tím u dovozců ojetin, kde ty auta jsou z 90 procent bouraný..íčka si jen tak nepokazí pověst, nemůžou si to dovolit jako největší autobazar.
Pokud kupujete oktávku, nedivte se. Je to příliš lákavé, nějaká levárna. Já například jsem si s původním majitelem několikrát psal, byl se 2x podívat, podruhé s technikem-kámošem, ještě jsme srazili cenu.
Když jsem hledal vůz pro manželku (cca 3 měsíce), už jsem také využil zkušeností... Jeden vůz se mi líbil a poprosil jsem o TP. Poslední majitel byl nějaký pan živnostník - našel jsem si kontakt na něj a zavolal mu. Zjistil jsem, že to dával do bazaru s -80tis km, bez servisu za poslední rok a mírně bouráno... To se člověk docela diví, co s tím dokážou papírově udělat za 14 dnů...
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.