Kontakty favorit

Od: Datum: 28.08.15 09:26 odpovědí: 7 změna: 29.08.15 12:26
avatar

Zdravím mám favorita 1988 a mám pevné a pružné kontakty ve dveřích kufru. Mám i motorek zadního stěrače.Vím že ty kontakty jdou předělat tak jak to měl favorit 1992 a výš. Nevíte někdo jak na to.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 28.08.15 09:47
avatar
Navrtá se díra ,da se prûchodka a přetahaj se veškerý draty z toho pevnýho kontaktu v kufru plus dráty pro stěrač do pátých dveří a vše se přepoji - práce pro autoelektrikáře nebo pro někoho kdo aspon trochu ví
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.08.15 10:03
avatar

Děkuji. Jak podepřít ten panel zadního plata? Stává se mi že nejde osvětlení SPZ nebo doběh stěrače a když přitlačím dveře je vše OK.

Datum: 28.08.15 10:31
avatar

Nešlo by to vyřešit hnout zámkem, aby dveře byli více zavřené(přitlačené)

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 28.08.15 22:19

Taky jsem měl ten problém a vyřešil jsem ho vycvaknutím a podlepením cca 3mm plastem pouze těch spodníh kontaktů.Něco je i tady http://favoritklub.cz/karoserie/mlhova-svetla

Ohodnoceno: 0x
 
Od: gumide
Datum: 29.08.15 03:53

Taky jsem nad tím špekuloval a nakonec jsem tam pérové kontakty nechal pro větší spolehlivost. Dráty se i u Felin po čase lámou a jsou zdrojem problémů + praskají po roce průchodky dveří.

Někde jsem ti to psal a kreslil. Na šev, rám skeletu se nasadí kus plíšku o tloušťce 1mm s oceli a v principu podpírá ten plastový panel u kontaktů a je schován částečně pod těsnící gumou.

Na obr to červené je ten podpírací držák, aby se plast nepropadal dovnitř a dveře tak neztráceli kontakt.

Na vrakáči seženeš. Má to každý Favorit od roku výroby 91-92 (pak se přešlo na nový způsob).

Ohodnoceno: 0x
 
Od: vernon
Datum: 29.08.15 10:11
Nic se nikde neláme, pokud se použije kvalitní kabeláž. Tyhle kontakty byly za trest, nechápu který pako ve škodovce tohle vymyslelo.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: gumid
Datum: 29.08.15 12:26

Kabely FLRY se lámou velmi snadno. Když se namáhají v zimě v mrazu a pak v létě. Po nalomení izolace pak uhnije měděný vodič a je to.

Sežeň mi průchodku, co vydrží víc jak 2 roky. Mám nakoupené rubeny a stejně dlouho nevydrží. Feldy je skoro namáhají nejvíc, protože díky pístům více otvírak kufrové dveře a ty harmoniky více natahují a pak to praská. Postupně. Ty průchodky už jsou všude jen skladové zásoby z dřívějška a není jisté, jak dlouho vydrží. Guma se má skladovat v uzavřeném sáčku a nejlépe zavakuovaném, jinak pozvolna steří a to i když je kupuji a prohlédnu, tak stejně odejdou.

Ty kontakty neměla jen škodovka... Vymysleli to i ve Fiatu. A BMW mělo taky hydronáklápění světel.

Všechno procházelo vývojem a nepočítala se životnost 20 let.

Já bych řekl, který pako udělalo nepozinkovanou kastli. V té době skoro každý!

Ohodnoceno: 1x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.