Nejste přihlášen/a.
Zdravím Vás,
máte někdo vyzkoušené polské levné výfuky vs nějakou dražší variantu? Originál výfuk (fiat) vydržel tak 5-6 let, polský tuším 4 roky. Zajímá mě jak moc se vyplatí investovat do "lepšího" nebo naopak tam dát to nejlevnější, co jde koupit?
Druhá moje otázka je, jak to že orig výfuk BMW drží 11 let a pořád je v pohodě? Je nerez? Proč je všichni výrobci nepoužívají?
Díky za názory
doplněno 19.08.15 13:37:zatím mi všechny výfuky vždy prorezly... kvůli mechanickému poškození bych neřešil výdrž
benzín BMW nafta, tak to je ten rozdíl?
Zdar, jestli chceš jít do levných výfuků z polska tak jedině Polmostrow, ty jsou slušné jak na výdrž,tak i na přesnost rozměrů.
Obloukem se vyhni výfukům od Izawit, ty snad vyrábějí bez výkresů jen podle foto, Ještě se mi nestalo aby pořádně pasoval a nemusel se upravovat. Je to fakt šunt .
Ano u beninu vydrží výfuk kratší dobu než u nafty (jen si sáhni na ty mastné saze). Pokud jezdíš s benzínem vyloženě město, je ta životnost ještě kratší než u dlouhých tras. Živitnost výfuku prodloužíš i tím, že na dýnku posledního dílu výfuku vyvrtáš dirku 1mm (v nejniším bodě), pak tam nezůstává voda. Některé výfuky to mají i od výrobce.
tátovi sem ten izawit dal komplet na kombi feldu 1,6 a je fakt že sem ho musel kapku poohejbat v držácích aby sedl jak má
pak sem ho komplet i s vlnovcem dával na bratrovu oktu 1,8T kombi a sed jak vosa na bonbon
má ho i švagr na oplu zafira a druhej bratr na oplu vectra B s s montáží žádnej velkej problém nebyl
Nafta má zevnitř saze a rezne jen zvenku, benzín vodu a rezne i zevnitř.
Origo Fiat v naftě 10 let a začal už vypadat blbě. Pak jakési polsko po dvou zimách v háji, tak se namontoval původní (naštěstí jsem ho nevyhodil) a s tím ještě tři roky než auto dojezdilo...
Pokud origo vydrží 5 let a polsko 4 roky, tak se origo nevyplatí. Ale pokud origo 10 let a polsko 3 tak už ano. A taky není polsko jako polsko... Hlavní rozdíl je materiál.
Máte-li starší auto, které nemusí za dva-čtyři roky jezdit, investujte jen v rozumných hranicích... tj. výfuk na max. 4 roky.
Do nového, které by mělo vydržet min 5 dalších let, investujte za originál.
Některé výfuky jsou nerez a používají se spíš u prémiovějších aut,důvod proč to nepoužívají všichni je náročnost výroby,údajně se nerez nějak hůře tvaruje a taky určitě hůře svařuje. Zase i když vydrží déle,je daleko dražší a když si třeba výfuk mechanicky poškodíš tak pak vysolíš ranec
Jak už tu všichni psali,u nafty vydrží daleko déle,podívej se někdy na benzínové auto v zimě jak mu lítá z výfuku kondenzát vody,benzín není mastný a nekonzervuje výfuk zevnitř,rozdíl ve výdrži výfuku u benzínového a naftového auta je klidně 5 i více let
Na benzínové felicii vydržel originál výfuk 7 let,prvně se rozsypal prostřední díl v místech úchytů(nerentabilní oprava)a za nedlouho poté se rozsypal zadní díl zevnitř(byl ucpaný a z výfuku lezla ta izolační hmota)Na zkoušku jsem vzal na zadní díl poláka(polmostrow) a zatím docela drží,už je to 4 roky a není problém,prostřední je originál a taky zatím drží,je trochu povrchově orezlý ale rozhodně nic vážnýho
nejlepší kšeft je montovat důveřivym klientum levné polské výfuky a tvrdit jim že je to best quality za dvojnásobnou cenu
To je běžná praxe u všech dílů,ne jen u výfuku,nakoupí se nejlevnější viká china nebo podobný šunt a pak se to namontuje jako kvalitní díl za patřičnou sumu,člověk co se nevyzná v autech to nemá šanci poznat.teda má šanci poznat,ale většinou po tom co na ten díl skončí záruka a rozsype se to znova
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.