Nejste přihlášen/a.
dobrý den, popíšu problém: peugeot 1.4i , KFX motor, 1997, benzínová nádrž a v ní čerpadlo paliva, palivový filtr, vstřikovací trysky na rampě+regulátor tlaku...
auto vždy nastartuje bez potíží, ale při rozjezdu chce motor zhasnout-tedy při akceleraci, ale jen tak v prvních několika minutách, pak již není problém jako by šlo málo paliva do motoru, moje teorie je že je špatný tlak paliva, čerpadlo vrčí, vždy nastartuje za tepla není potíž, všechny čidla dle diagnostiky ok.. tj teplota, tlak v sacím tělese, LS..po ujetí stovek km se objeví přechodná závada v paměti řj - autoadaptace regulace bohatosti směsi...
po výmazu vždy jede motor lépe ale za studena se vždy dusí při prvním rozjezdu...je mi jasné že při studeném motoru je třeba více vstřiknout paliva a pokud jde málo paliva tak to muže dělat...jak to mužu v garáži změřit? aspon orientačně? jak vyloučit problém v čerpale nebo v regulátoru tlaku paliva? Filtr jsem měnil...ale když jsem jej měnil tak enbyl tlak v palivovém systému, v knize píší že i při vypnutém motoru je v trubkách tlak benzínu...
pokud by to bylo tak že je malý tlak tak by to mohlo být ono.za studen je třeba dávkovat více paliva než za tepla... díky za rady co muzu udělat, se servisy mám blbý zkušenosti...
doplněno 09.08.15 07:45:ještě se zeptám jaký tlakoměr použít na to měření-nějaké udělátko + hadičky z čeho? Může to pomoc i jiným díky
Při vypnutém motoru není ani v trubkách ani jinde tlak-ten tlak tam právě dělá to čerpadlo,pokud bys měnil ten palivový ftr za chodu-bude benál stříkat,jinak jen málo z trubek vyteče .Když jsem na motoru LFY měnil filtr vyteklo ani ne deci benálu,no vyteklo,vykapalo! (motor LFY=1,8i16V- P-306,405,406,Xantie,xsara...)
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.