Nejste přihlášen/a.
Zdravím. Auto zakouří při teplým motoru víc než při studeným. Dneska jsem dojel z práce (cca 20km) potom auto asi hodinu a půl nebo dvě stálo a když sem chtěl nastartovat,tak to jakoby chytlo,ale hned zdechlo,tak to udělalo 2krát a až na potřetí chytlo,asi před pěti měsícama sem nechával repasovat čerpadlo a palivovej filtr sem taky měnil,ale zase kdyby to bylo čerpadlo,tak by to asi nekouřilo ne? Za studena většinou chytá líp,ale někdy se taky zaškobrtne,ale startuju vždy max 1-2 vteřiny,takže čerpadlo je snad vpohodě. Vím že nejlepší by byla diagnostika,ale dneska už nikoho neseženu aby si udělal čas a večer mám jet cca 800km na dovolenou.
Když u nafťáka odpojím čidlo teploty vzduchu,tak při startu zahulí nebo ne? Ale ty čidla tam mám dvě,jedno u filtr boxu a druhý na intercooleru.
Tak sem sehnal člověka s diagnostikou a v závadách bylo vstřikovací čerpadlo (po smazání chyb se už chyba nevypsala) a EGR ventil,kterej naskočil i po smazání závad. Je možný že by auto kvůli špatnýmu EGR ventilu chytlo až na třetí pokus? (To se stalo ale jen jednou,jinak chytne vždy hned )
Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.
Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.