Problém s autobaterií

Od: Datum: 06.08.15 14:49 odpovědí: 13 změna: 08.08.15 23:03
avatar

Dobrý den.Náš podnájemník má Škodu 105L.Neustále se oni stará,koupil do ní spoustu nových věcí,takže jezdí pěkně.Ale problém je s baterií.Asi po 2,5 letech koupil novou za 1690,-Dal jí na nabíječku,nabil,ale nedrží kapacitu.Tak jí reklamoval a dneska přišla SMS,že reklamace je vyřízena ,a že nebyla nalezena žádná závada.Bateri vydrží asi 14 dní a musí se dát na nabíječku.Nevíte čím by to mohlo být?Já sám nemám ani řidičák,nerozumím tomu.Děkuji.


Seznam odpovědí:
 
moment čekejte prosím, probíhá přenos dat...
Zobrazení struktury odpovědí v otázce
Skrytí struktury odpovědí v otázce
Zobrazení struktury odpovědí v otázce

 

Odpovědi na otázku:
Datum: 06.08.15 14:54

Že se bateri v autě rychle vybíjí, nemusí nutně znamenat že ja vadná...

Je potřeba změřit jestli auto vůbec správně dobíjí a když ano, tak změřit odběr proudu z baterie při nenastartovaném autě.

Může se stát že mu nějaký obvod stále bere třeba několik amper a to pak baterii vycucne ani nemrknete...

Ohodnoceno: 3x
 
Datum: 06.08.15 15:08
avatar

Vyřídím mu,že to má proměřit při nenastartovaném autě.Díky.

Datum: 06.08.15 15:01
avatar

A dobiji mu to dobre?

Ohodnoceno: 1x
 
Datum: 06.08.15 15:07
avatar

Když já nevím,jak mám rozumět tomu,jestli to dobíjí dobře.Podle něj ano.

Od: isteron
Datum: 06.08.15 16:00

Naštartovať motor na mieste a odmerať nabíjacie napätie na svorkách + a - . Malo by ukazovať aspoň 14 V. Ak nie, alternátor nedostatočne nenabíja a batéria sa počas jazdy nedobíja.

Ohodnoceno: 2x
 
Datum: 08.08.15 22:47
avatar

U Škody 105 by mělo ukazovat maximálně 14V (hlavně aby tam bylo při zvýšených otáčkách a zapnutých světlech víc než 13,5 V) - protože regulátor je nastaven na 14V, tedy reálně ani napětí být vyšší nemůže, a tyto starší alternátory neprodukují moc proudu ve volnoběžných otáčkách.

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 08.08.15 23:03
avatar

Díky.

Datum: 06.08.15 16:00
avatar
Ty 120 citky nak extra nedobijely at si natahne minus s baterie přímo pod šroub co drží startér a změří si klidovej odběr z baterie a dobíjení
Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.08.15 19:44
avatar

zdravím..pokud tomu nerozumíte a tímto předpokládám ani nemáte vhodné nářadí navštívit autoelektrikáře...jinak zkontrolovat napnutí řemene/nemyslím tím konstatování že je to asi dobré/změřit velikost nabíjení,změřit jestli Vám to něco nevybíjí...třeba tak namátkou - nemáte tam anténu se zesilovačem a zapojenou ne přes radio ale na přímo...nebo pod alternátorem přes silembok motoru je měděná páska-není volná či utržená...atd

Ohodnoceno: 0x
 
Datum: 07.08.15 20:21
avatar

Dobrý den.Radio tam nemá žádné,Bude to muset vzít do servisu,aby se na to podívalli.Díky.

Od: vernon
Datum: 08.08.15 11:25
Změřit klidový odběr a při běžícím motoru napětí, aspoň tam musí být 14V. Ten pásek pod autem taky zkontrolovat.
Ohodnoceno: 0x
 
Od: gumid
Datum: 08.08.15 20:21

bez pásku by nešel startér

Ohodnoceno: 0x
 

 

 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz

 
Copyright © 2004-2016 Poradna Poradte.cz. Všechna práva na poradně Poradte.cz vyhrazena.