Nejste přihlášen/a.

Přihlásit se do poradny

 

Koupit nové nebo ojeté?

Od: orlik odpovědí: 15 změna:

Je mi 21let a chci si koupit užitkáč a ať už nové nebo ojeté chci složit něco hotově a zbytek měsičně doplácet. A tady se dostáváme k mé otázce koupit ojeté s tím že budu splácet kratší dobu ovšem k splátkám musím počítat s opravama protože auto již bude mít něco nalítané nebo vzhledem k financování a splátkovým možnostem koupit auto nové a splácet o něco déle s tím že mám nové auto a záruku - díval jsem se na stránky výrobce a kdybych koupil nové tak bych po dobu 48 měsíců splácel něco přes 6 tis Kč.

 

 

15 odpovědí na otázku
Řazeno dle hodnocení

 

 

jaroslaw
hodnocení

2x

Před rokem jsem řešil stejnou otázku jako Vy. Při dnešní úrovni autobazarů a podvodech s přetáčením kilometrů atd. atd. jsem zvolil možnost NOVÉ. Jsem spokojený a nelituji.

Za mne jednoznačně nové, klidně předváděcí nebo v základní výbavě. Garanční prohlídky u řady prodejců zase tak drahé nejsou.

 

petrka*
hodnocení

1x

Pro začátek doporučuji Octavii. Po čase s větší praxí je nejlepší auto služební auto. Jinak rok staré, pokud možno od autorizovaného servisu. je prakticky nové, nebude to šrot. A vyhazovat peníze za auto formou leasingu je blbost na druhou. Buď peníze má, nebo si půjčí od banky, rozhodně ne splátny na leasing. Přeplatí cca. 2x.

 

tomaslad*
hodnocení

0x

já bych volil kvalitní ojete ze SRN.

 

mopet*
hodnocení

0x
Šel bych do ojetého, ale s rozumem. Ne co už je rzi prolezle skrz naskrz.
U nového sice máš záruku na vady, ale zase musíš chodit na garančky a tam vyvališ deset, patnáct tisíc jenom za blbou výměnu oleje.

 

uska*
hodnocení

0x

Ke splátkám za nové auto si připočtěte drahé havarijní pojištění + životní pojištění + drahé garančky. Abyste nedopadl tak, že budete jen splácet a na benzín vám nezůstane.

 

buss
hodnocení

0x

Míírně ojeté

 

danys*
hodnocení

0x
Jestli jste neschopný moula co si neumí sehnat auto v dobrym stavu a za slušný peníz a vydrbe s vámi kdejaký bazarník, pak si kupte nové auto.
Jinak doporučuji dovézt auto z Německa, co nejdále od českých hranic. Hlavně vybírat a nebrat hned první auto

 

dusger*
hodnocení

0x

To není dobře položená otázka. Nejprve se sám sebe zeptej co chceš, co potřebuješ, kolik na to máš (včetně splátek). Píšeš užitkáč, představuji si pracovní auto. Můžeš si dovolit stát a čekat na opravy? ...

 

milanpros
hodnocení

0x

Užitkáč, takže si představuji něco na způsob Caddy nebo Transit, nespíš nějaký servis nebo převoz materiálu. Pokud máte peníze tak jednoznačně berte NOVÉ.

 

mp*
hodnocení

0x

To je jen otázka peněz. Logicky ojeté auto je levnější než nové. Takže, když máte určitou sumu, tak si zvolíte buď nové - nižší kategorie - nebo ojeté z vyšší kategorie - ale bez záruky - je to jen o odvaze. A pocitu Vaší jistoty.

 

nutt*
hodnocení

0x
Zdravim,
můžete specifikovat slovo užitkáč? Jaký bude nájezd km? To jsou dvě věci bez kterých nelze řádně poradit. Například my ve firmě nekoupime nové auto z jediného důvodu měsíčně najedeme 25-30.000km takže za rok má auto cca 300.000km a to je nesmysl kupovat nové. Dnes se dá stále z De dovést za málo peněz hodně muziky ale jak už někdo psal musíte dále od hranic.
.
Hezký den NutT

 

mzxy*
hodnocení

0x

ojetý "užitkáčů koupený v ČR bude s největší pravděpodobností pochybné kvality, pokud to bylo firemní auto, zaměstancům bylo jedno jak s tím jezdí, vidím to každý den v běžném provozu...firemní užitkáče a oktávky s pražskou SPZ, to jsou největší piloti našich dálnic a silnic

ojetý užitkáč z Německa bude mít najeto víc, ale víc bych věřil tomu že byl poctivě servisován, ideální by bylo koupit ojetinu v SRN od fyzické osoby, bez překupníků, možná budete pořekvapen tím že fyzická osoba si zakládá do desek všechny faktury za serivisní práce, včetně dokaldu o pořízení auta, všechny protokoly z technických prohlídek, ve sklepě má další sadu pneumatik, nekdy i dvě, a někdy i v lepenkové krabici i použité náhradní díly, které servis vyměnil v minulosti za nové

Servisní knížka vyplněna a stav tachometru odpovídá realitě a úkonům podle servisní knížky a protokolům z HU ( technická prohlídka)

Když to koupíte u překupníka,

Po překroření německočeských hranic se stav tachometru auta upraví o 250 tisíc směrem dolů, ztratí se protokoly z německé TUV , dokumentující skutečný stav tachometru a servisní knížka také, nebo jí někdo zfalšuje, pak se auto přistaví na českou STK která zdokumentuje stav stočeného tachometru, v poslední době je také oblíbeným trikem přistavit na STK auto s nefunkčím počítadlem ujetých kilometrů

 

vit*
hodnocení

0x

hele, doporučuji si koupit něco ojetého, neznamená to, že když už je to ojetý, že se to musí hnedka rozpadnout...to se mmj. může stát i u nového, když má člověk smůlu, ale koupil bych ojetinu, taky záleží jakej užitkáč myslíš, jak velkej a hlavně na co, za s tím chces vozit pár věcí jako v berlingu a nebo chces transportéra :) A hlavne co je důležitý, vem si něko s sebou na poradu, víc očí víc vidí !

opět! - Váš text je prokazatelně sloganem pracovníka AAA... trochu si to v případě dalších reklam upravte - takto mluví jen a jen manager aaaauto Upravte si svůj styl psaní nebo budete nahlašován jako reklama !

 

 


 

 

 

Přihlásit se k odběru odpovědí z této otázky:

Neneseme odpovědnost za správnost informací a za škodu vzniklou jejich využitím. Jednotlivé odpovědi vyjadřují názory jejich autorů a nemusí se shodovat s názorem provozovatele poradny Poradte.cz.

Používáním poradny vyjadřujete souhlas s personifikovanou reklamou, která pomáhá financovat tento server, děkujeme.

Copyright © 2004-2025 Poradna Poradte.cz. Všechna práva vyhrazena. Prohlášení o ochraně osobních údajů. | [tmavý motiv]